Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Września: Remont dachu budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1
Numer ogłoszenia: 315234 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej , ul. Gnieźnieńska 28, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 437 63 39, faks 061 437 63 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcez.wrzesnia.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Od wykonawców wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1500 zł. Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania ( podst.pr. art.24 ust.2 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże że: 1.nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2.posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą odpowiadającą zakresem niniejszemu zadaniu, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : 1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie, 2. dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia i zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pozwalające na kierowanie robotami w zakresie budownictwa ogólnego, Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że : 1. posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej minimum kwocie złożonej oferty, Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust. 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 ze zm.) Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium: spełnia , nie spełnia. W przypadkach określonych ustawą Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2)Oświadczenie że podwykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez podwykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 3)Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ 6)Dokumenty od minimum 2 Zamawiających, na rzecz których świadczono roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej kwocie złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. 8)Dokument potwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa ogólnego ( decyzja stwierdzająca o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budownictwa ogólnego ) oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokument wystawiony zamiast dokumentów o których mowa pkt. 16,3), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 16,4) wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone prze notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcez.wrzesnia.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, 62-300 Września, ul. Wojska Polskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni, 62-300 Września, ul. Wojska Polskiego 1 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Września
- Remonty cząstkowe chodników i innych nawierzchni brukowanych w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa oraz wymiana oznakowania pionowego
- Zakup paliw: oleju napędowego, benzyny Pb95 i innych produktów na stacji paliw
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.