Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Radziszów: Dostawa artykułów żywnościowych, pakiety od 1-11 dla Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie
Numer ogłoszenia: 315300 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" w Radziszowie , ul. Podlesie 173, 32-052 Radziszów, woj. małopolskie, tel. 012 2751753, faks 012 2751750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcrd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mcrd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych, pakiety od 1-11 dla Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawę artykułów spożywczych w rozbiciu na 11 pakietów Pakiet 1- owoce Pakiet 2-jaja Pakiet 3- mięso i wędliny Pakiet 4- drób Pakiet 5- różne artykuły spożywcze Pakiet 6- ryby Pakiet 7- pieczywo Pakiet 8- nabiał Pakiet 9- mrożonki Pakiet 10- jarzyny Pakiet 11- owoce cytrusowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogów wniesienia wadium w tym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny świadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed datą wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (przynajmniej dwie) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny świadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają potencjał techniczny na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny świadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny świadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny świadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ N/W DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE: 1) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie atestów na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r ( Dz. U. 06.171.1225 ze zmianami) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r.) - załączyć do oferty 5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 06.17.127 ze zm.) oraz rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającego szczególne przepisy higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) i rozporządzenia (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące przeznaczonych do spożycia przez ludzi (DZ. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r) oraz przepisów Unii Europejskiej wydanych w trybie tych rozporządzeń. 7) Aktualny dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na przechowywanie i handel mrożonym mięsem drobiowym. - załączyć do oferty 8) W przypadku oferowania jaj konsumpcyjnych kurzych wymagane jest aktualne zaświadczenie Sanepidu, że ferma jest wolna od Salmonelli i chorób zakaźnych. - załączyć do oferty 9) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie samochodu dostawczego do transportu żywności - załączyć do oferty 10) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy i przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie - załączyć oświdczenie 12) W przypadku zaoferowania mięsa mrożonego, Wykonawca zobowiązany jest na okres trwania umowy do użyczenia sprzętu chłodniczego w ilości jednej zamrażarki. - załączać oświadczenie. 13) Załączyć do oferty przetargowej Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, podpisany przez upoważnionego Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcrd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie, 32-052 Radziszów, ul. Podlesie 173.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie, 32-052 Radziszów ul. Podlesie 173.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 58 im. Jana Wilkowskiego w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa mięsa i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
- Dostawa żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni na rok 2025, z podziałem na 8 zadań.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Gryficach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.