eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa Zakładu odzysku i unieszkodliwiania odpadów dla północnej części Katowic poprzez przetworzenie frakcji positowej w paliwo alternatywne zlokalizowanego w Katowicach ul.Milowicka 7A w systemie zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Katowice: Budowa Zakładu odzysku i unieszkodliwiania odpadów dla północnej części Katowic poprzez przetworzenie frakcji positowej w paliwo alternatywne zlokalizowanego w Katowicach ul.Milowicka 7A w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 31530 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425198 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587657, 3587645, faks 032 3587661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Zakładu odzysku i unieszkodliwiania odpadów dla północnej części Katowic poprzez przetworzenie frakcji positowej w paliwo alternatywne zlokalizowanego w Katowicach ul.Milowicka 7A w systemie zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia w szczególności wchodzi zaprojektowanie /sporządzenie dokumentacji projektowej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz U Nr 202 poz 2072 ze zmianami) i wykonanie obiektów budowlanych, niezbędnej infrastruktury technicznej oraz sieci dla instalacji sortowni i produkcji paliwa alternatywnego, oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej W szczególności zakres zamówienia obejmuje następujące obiekty kubaturowe: -Hala (obszar A) przyjęcia odpadów wraz z wydzielonymi boksami na poszczególne rodzaje odpadów i przylegającą częścią socjalną wraz z antresolą - ok.2250m2 -Hala (obszar B), w której zostaną zabudowane maszyny i urządzenia wchodzące w skład instalacji technologicznej do sortowania i produkcji paliwa alternatywnego (zwanego również RDF) oraz czasowego buforowania materiału wsadowego przed rozdrabnianiem, (maszyny i urządzenia nie wchodzą w skład niniejszego Zamówienia, stanowiły one przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) - ok. 3.300m2. -Hala magazynowania paliwa alternatywnego (obszar C), w której zostaną zabudowane maszyny i urządzenia wchodzące w skład instalacji do automatycznego zasypu wydzielonych powierzchni buforowych (boksów) - ok.980m2 -Nieznaczna adaptacja istniejącej kompostowni (obszar D) -Wiata automatycznej stacji załadunku kontenerów (obszar E) Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych elementów budowlanych (m.in. fundamenty, wzmocnienia lub przeróbki istniejących konstrukcji) oraz infrastruktury technicznej niezbędnych do zamontowania: -Systemu (złożonego z maszyn i urządzeń) podawania frakcji organicznej i jej załadunku do bunkrów istniejącej instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów. Same maszyny i urządzenia nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -Systemu transportu i podawania gotowego paliwa (RDF) z hali sortowniczej do hali magazynowej. -Wagi samochodowej (wraz z dostawą i montażem wagi) Wykonanie niezbędnych elementów zagospodarowania terenu, jak drogi, dojazdy, place, chodniki oraz przebudowy/modernizacji i/ lub rozbudowy sieci wewnętrznych i przyłączy, ponadto dostawę i montaż biofiltra, myjki kół pojazdów ciężarowych i zieleń. Elementem zamówienia jest dostarczenie dla zainstalowanych maszyn i urządzeń Instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i P.Poż. i innych wymaganych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia do pracy przy nich pracowników Zamawiającego. Uzyskanie dla dostarczonych i zamontowanych urządzeń, o ile wymagane, niezbędnych pozwoleń na ich dopuszczenie do eksploatacji i użytkowanie (UDT, PEC, PIP, Sanepid, PIOŚ i inne ); Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, zgód, pozwoleń i decyzji, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów; W zakres zamówienia wchodzi także: Udzielenie rękojmi na wykonaną dokumentację projektową określoną w na okres 36 miesięcy Udzielenie gwarancji jakości na dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę urządzenia i użyte materiały Zakładu na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Udzielenie rękojmi na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy; Wykonywanie przez okres trwania gwarancji nieodpłatnych napraw gwarancyjnych dostarczonych i uruchomionych maszyn i urządzeń; usunięcie usterek /wad wykonanych robót. Za dzień odbioru od którego będą liczone okresy rękojmi i/lub gwarancji będzie uważana data uprawomocnienia się decyzji - pozwolenia na użytkowanie Zakładu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest: - w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i PFU- uszczegółowieniu części budowlanej (za wyjątkiem tej jej części, która dotyczy wykonania dokumentacji linii technologicznej oraz jej dostawy i montażu) - załącznik nr 1 do SIWZ - w Wytycznych do projektowania wykonanych przez Wykonawcę - Konsorcjum firm LIDER - Mostostal Warszawa , który będzie dostarczał i montował urządzenia linii technologicznej Zakładu - załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA- w przypadku rozbieżności pomiędzy PFU i PFU -uszczegółowieniem części budowlanej, należy stosować postanowienia zawarte w PFU- uszczegółowieniu części budowlanej. Przedmiot zamówienia- jego jakość, musi odpowiadać parametrom określonym w w/w dokumentach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 74.20.00.00 - 74.20.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABM SOLID S.A., ul.Bartla 3, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14453000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18609902,35

  • Oferta z najniższą ceną: 18609902,35 / Oferta z najwyższą ceną: 19890000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.