Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Sędziszów Małopolski: Wykonanie robót dodatkowych w ramach inwestycji pn. : Rewitalizacja centrum ratuszowego poprzez zwiększenie estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej w Sędziszowie Małopolskim (iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem)
Numer ogłoszenia: 315315 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w ramach inwestycji pn. : Rewitalizacja centrum ratuszowego poprzez zwiększenie estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej w Sędziszowie Małopolskim (iluminacja świetlna oraz remont Ratusza wraz z monitoringiem).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe obejmują : 1. Wzmocnienie i wyrównanie ścian fundamentowych. 2. Skucie i wykonanie pogrubionych tynków. 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i podokienników. 4. Remont uszczelnienie i udrożnienie instalacji odwodnienia fundamentów. 5. Położenie nowej kostki brukowej nawiązującej do istniejących placów i chodników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG BUDOIMPEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG BUDOIMPEX SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług BUDOIMPEX Sp. z o.o., Straszęcin 295 D, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221753,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240278,75
Oferta z najniższą ceną: 240278,75 / Oferta z najwyższą ceną: 240278,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Faktyczne uzasadnienie wykonania robót dodatkowych : 1. Wzmocnienie i wyrównanie ścian fundamentowych. Po odkopaniu odcinkami fundamentów celem wykonania izolacji okazało się że są znaczne ubytki w murach. Nastąpiło rozwarstwienie spękanie i rozluźnienie warstw muru. Biorąc pod uwagę wytrzymałość fundamentów i bezpieczeństwo budynku należy rozebrać odcinkami uszkodzone fundamenty, wykonać ławy żelbetowe podmurować ściany fundamentowe cegłą na zaprawie cementowe. Na tak przygotowanych ścianach wykonać tynk renowacyjny i izolację zgodnie z projektem i przyjęta technologią. 2. Skucie i wykonanie pogrubionych tynków. Projekt zakładał skucie tynków do wysokości stropu parteru. Jednak po zmontowaniu rusztowań i dokładnych oględzinach okazało się że tynki na całym budynku są odspojone od podłoża słabe i spękane. Należy zbić wszystkie tynki. Po skuciu tynków uwidoczniły się głębokie pęknięcia ścian, które należy wzmocnić prętami stalowymi. Duże krzywizny powierzchni ścian należy wyrównać przez pogrubienie tynków renowacyjnych średnio o 5 cm. 3. Zły stan obróbek blacharskich rynien rur spustowych i podokienników nie pozwolił na ich ponowne zamontowanie. Należy wykonać nowe obróbki, rynny, rury spustowe i podokienniki. 4. Zachodzi konieczność remontu uszczelnienia i udrożnienia instalacji odwodnienia fundamentów ; wymiany niektórych elementów oraz zainstalowania dwóch pomp, które poprawią skuteczność odwodnienia mocno zawilgoconych fundamentów. Wszystkie w/w roboty dodatkowe mają na celu wzmocnienie słabej konstrukcji ścian fundamentowych i ścian kondygnacji nadziemnych oraz maksymalne osuszenie mocno zawilgoconych i zagrzybionych murów budynku ratusza. 5. Po rozebraniu kostki brukowej wokół budynku celem wykonania wykopów i izolacji okazało się, że jej stan techniczny jest bardzo zły i nie nadaje się do powtórnego wbudowania. Należy ułożyć nowa kostkę brukową nawiązująca do istniejących placów i chodników.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją boisk sportowych na krakowskich Bielanach - budżet obywatelski dzielnic - edycja X, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.