eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - Szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Lublin: Wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - Szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - III etap
Numer ogłoszenia: 31534 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" , ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, faks 0-81 532-98-40, 532-96-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardzienice.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - Szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - III etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego - szopy na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice - III etap. 2 Zakres robót obejmuje: 2.1 Roboty ogólnobudowlane. 2.2 Roboty instalacyjne branży elektrycznej i sanitarnej 2.3 Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 2.4 Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 2.5 Inwentaryzację powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalnościach: 1.1.1 konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118); 1.1.2 instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118); 1.1.3 instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118); Osoby wymienione w pkt V. 1.1.1; 1.1.2. oraz 1.1.3. SIWZ muszą posiadać ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. 1.2 Wykonanie minimum 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda robota w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.2 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.3 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1 posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: 1.1.2.1 dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub 1.1.2.2 dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub 1.1.2.3 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub 1.1.2.4 przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Uprawnienia budowlane w specjalności: 3.1.1 konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.1.2 instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.1.3 instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2 Wykaz robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 roboty. 3.3 W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt od 3.2. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu opisanego w pkt. 2.1 należy złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Dokument wymagany w pkt. 2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 6.2 Oświadczenie wymagane w pkt. 1.1. oraz pozostałe dokumenty wymagane w pkt. od 3.1 do 3.2. oraz 4.1. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardzienice.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Grodzka 5a 20-112 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 15:30, miejsce: ul. Grodzka 5a 20-112 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.