To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Radzyń Podlaski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych z podziałem na trzy części:
CZĘŚĆ 1: Pracownik gastronomii,
CZĘŚĆ 2: Kurs florystyczny z technikami decoupage i elementami rękodzieła artystycznego,
CZĘŚĆ 3: Kosmetyka i stylizacja paznokci z wizażem
Numer ogłoszenia: 315392 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257194 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Ostrowiecka 18, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3529380, faks 083 3529380 w. 213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych z podziałem na trzy części: CZĘŚĆ 1: Pracownik gastronomii, CZĘŚĆ 2: Kurs florystyczny z technikami decoupage i elementami rękodzieła artystycznego, CZĘŚĆ 3: Kosmetyka i stylizacja paznokci z wizażem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dotyczy Części 3 Kosmetyka i stylizacja paznokci z wizażem CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.Liczba osób bezrobotnych do objęcia szkoleniem: 24 2.Szkolenie będzie realizowane w dwóch grupach, każda grupa będzie liczyć 12 osób. 3.Planowany termin wykonania szkolenia: - I grupa: od 01.10.2010r. do 21.10.2010r. - II grupa: od 11.10.2010r. do 29.10.2010r. 4.Zamawiający nie dopuszcza łączenia grup szkoleniowych w trakcie realizacji kursu. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 120 ( w tym 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 90 godzin zajęć praktycznych) 6.Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz zawierać min. następujące moduły: -różne typy makijażu i stylizacji paznokci , manicure, pedicure, metoda okleinowa, metoda akrylowa, metoda żelowa UV, zdobnictwo artystyczne akrylem i żelem kolorowym, makijaż naturalny, dzienny, wieczorowy i brokatowy, ślubny, makijaż kobiety dojrzałej, korekcyjny, dla osób noszących okulary -analiza kolorystyczna - typy urody, kolor a barwa, psychologiczne oddziaływanie barw, praca z kołem barw 7.Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Radzyń Podlaski. 8.Dopuszczalne jest wykonanie zamówienia w części teoretycznej i praktycznej poza Radzyniem Podlaskim. 9.Dopuszcza się wykonanie zamówienia w odległości do 50 km od miasta Radzyń Podlaski. 10.W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Radzyniem Podlaskim wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę wszystkim uczestnikom szkolenia bezpłatnego dojazdu na zajęcia teoretyczne i praktyczne na trasie Radzyń Podlaski - Miejsce szkolenia oraz na trasie Miejsce szkolenia - Radzyń Podlaski 11.Czas trwania zajęć - zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą być prowadzone sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem dążenia do intensyfikacji szkolenia poprzez działania mające na celu zwiększenie tygodniowego wymiaru godzin kursu. 12.Wymagane jest aby po zrealizowaniu zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie rozpoczął realizację zajęć praktycznych. 13.Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 14.Zamawiający dopuszcza podzielenie uczestników szkolenia na 2,3,4,5,6 grupy podczas realizacji zajęć praktycznych. 15.Zajęcia muszą kończyć się nie później niż godzina 17.00 16.Wymagane jest aby Wykonawca do realizacji szkolenia zapewnił kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 17.Wymagane jest aby Wykonawca dysponował salami wykładowymi, których powierzchnia gwarantuje swobodne poruszanie się uczestników szkolenia i które spełniają wymogi BHP i PPoż, wyposażone są w klimatyzację, odpowiednio oświetlone tj. natężenie oświetlenia na stanowiskach szkoleniowych musi być zgodne z parametrami określonymi w Polskich Normach, sale posiadają okna zewnętrzne, posiadają odpowiednią do liczby uczestników liczbę stołów i krzeseł, posiadają zaplecze sanitarne, w tym wydzielone miejsce do spożywania posiłku. 18.Wymagane jest aby Wykonawca dysponował odpowiedniej ilości i jakości : sprzętem, narzędziami, urządzeniami i pomocami dydaktycznymi właściwymi do wykorzystania w trakcie szkolenia. 19.Wymagane jest aby Wykonawca przeprowadził szkolenie stanowiskowe bhp dla słuchaczy rozpoczynających szkolenie. 20.Wymagana jest kontrola stanu bezpieczeństwa technicznego maszyn, urządzeń przez wykładowcę/ instruktora każdorazowo przed zastosowaniem urządzenia do szkolenia praktycznego. 21.W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy . 22.Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje, warsztaty, ćwiczenia, praca indywidualna, praca w grupach. 23.Wymagane jest aby Wykonawca w sposób ciągły nadzorował przebieg szkolenia, kontrolował umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych oraz innych czynności sprawdzających efekty szkolenia. 24.Wymagane jest potwierdzenie ukończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego oraz wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r, nr 31, poz. 216). 25.Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu szkolenia oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem oraz musi być ujęty w programie kursu w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie kursu z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin. 26.Ze względu na dążenie do zwiększenia efektywności szkoleń, których ukończenie powinno ułatwić zatrudnienie wymagane jest obligatoryjnie, aby Wykonawca zorganizował nie mniej niż jedno spotkanie uczestników szkolenia z potencjalnym pracodawcą wraz z prezentacją aktualnej oferty pracy. 27.Spotkanie z pracodawcą zostanie udokumentowane poprzez sporządzenie przez Wykonawcę pisemnej informacji ze zrealizowanego spotkania wraz z dołączoną listą obecności podpisaną przez uczestników szkolenia. 29.Wymagane jest aby zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów niezbędnych do odbywania szkolenia min.: lakiery, żele, akryle,pilniki, frezarki, pędzle do stylizacji, kosmetyki do makijażu i demakijążu twarzy. 30.Wymagane jest zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia odzieży ochronnej składającej się z fartuszka kosmetycznego lub tuniki kosmetycznej. 28.Wymagane jest przygotowanie dla każdego uczestnika szkolenia kompletu materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w szkoleniu, które na własność otrzyma każdy uczestnik szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Komplet materiałów szkoleniowych powinien obejmować minimum ilościowe i jakościowe: -prezentacje i konspekty z wykładów w formie papierowej, zebrane w segregator formatu A4 w sztywnych okładkach uniemożliwiających zniszczenie, (ewentualnie + płyta CD) -teczkę szkoleniową z plastikową rączką, -długopis, -zestaw materiałów zawierający: 3 szt.lakieru do paznokci, nożyczki do paznokci, pilniki do paznokci: metalowy, papierowy, szklany, zmywacz do paznokci, pędzel do makijażu, zestaw cieni do powiek min. 3 kolory..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Kosmetyka i stylizacja paznokci z wizażem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogusława Kociuk UNI-ANDRAGOS WARSZAWSKIE CENTURM KSZTAŁCENIA I KONSULTINGU, Ul. Kolejowa 38A, Biała Podlaska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27720,00
Oferta z najniższą ceną: 27720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.