Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grudziądz: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia pon. 60000 euro na dostawy ziemniaków i warzyw Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Karny Nr 2, do kontaktów: Wojciech Więcek, ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 209, fax 056 6421398, e-mail: Zk_2_grudziadz@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja specjalna więziennictwo; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia pon. 60000 euro na dostawy ziemniaków i warzyw. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ZK Nr 2 Grudziądz ul. Sikorskiego 13/17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy ziemniaków i warzyw przeznaczonych na wyżywienie osadzonych w jednostce penitencjarnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Załączenie wypełnionych załączników do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 01.12.10.00 - 01.12.10.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1 - 13 110 zł (2988 euro), Zadanie 2 - 25 000 zł (5699 euro), Zadanie 3 - 12 600 zł (2872 euro) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 03.07.2006; lub data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, spełnienie wymogów art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie zasadności złożonych przez wykonawców oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w siedzibie zamawiającego. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 12:00, w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zamówienie na dostawę warzyw. 1) Krótki opis: Dotyczy dostaw buraków, cebuli, jabłek, kapusty białej, kapusty czerwonej, marchwi, pietruszki, pory, selera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywana wartość realizacji zamówienia 13 110 zł (2988 euro). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 03.07.2006; Zakończenie: 30.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zamówienie na dostawę ziemniaków jadalnych. 1) Krótki opis: Dotyczy dostaw ziemniaków jadalnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywana wartość realizacji zamówienia 25 000 zł (5699 euro). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.07.2006; Zakończenie: 30.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: zamówienie na dostawę warzyw sezonowych. 1) Krótki opis: Dotyczy dostaw pomidorów, ogórków świeżych i pieczarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Przewidywana wartość realizacji zamówienia 12 600 zł (2872 euro). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.07.2006; Zakończenie: 30.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców (51)
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w drugim półroczu 2025 roku
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.