Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Goleniów: ZAŁOŻENIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA
OBRĘBU 2 GOLENIÓW, MIASTO GOLENIÓW.
Numer ogłoszenia: 315424 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, faks 091 4182530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAŁOŻENIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU 2 GOLENIÓW, MIASTO GOLENIÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji gruntów i budynków dla obrębu nr 2 Goleniów, miasto Goleniów zestawienie ilości gruntów, budynków i lokali: 108 ha - pow. obrębu 854 - ilość działek dla których prowadzony jest rejestr gruntów około 650 - ilosć budynków około 700 - przybliżona liczba lokali 557 - ilość jednostek rejestrowych Przewiduje się około 20% w oszacowaniu ilości budynków i lokali Dla obrębu 2, jest prowadzony rejestr gruntów w systemie TurboEwid 2000 dla działek rolnych i dla działek powstałych z prac jednostkowych ( np. podziałów), pozostały obszar obrębu jest jedną działką Skarbu Państwa (tzw. worek). Prowadzona więc ewidencja gruntów jest zbiorem opracowań jednostkowych, i nie obejmuje całej powierzchni obrębu. Obręb 2 nie ma założonej ewidencyjnej mapy numerycznej w systemie TurboEwid 2000..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający następujące warunki: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. nie są wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1, 2 c. wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat co najmniej dwa zadania dotyczące założenia ewidencji gruntów budynków i lokali lub założenia ewidencji budynków i lokali zgodnie z art.24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. d. jeden z pracowników przewidzianych do realizacji zadania powinien posiadać uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43, pkt 1i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 7.2 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym t.j. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 3) c. Projekt umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) zaakceptowany przez Wykonawcę należy potwierdzić podpisem, d. oświadczenie oferenta o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4) e. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (zał. nr 5) f. Referencje Geodetów Powiatowych, że prace wymienione w punkcie 7.1.c. zostały wykonane z należytą starannością i w umownym terminie g. Oświadczenie, że Wykonawca udzieli trzyletniej rękojmi na wykonane prace licząc od daty odbioru e. Pisemne poświadczenie kierownika Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej w Goleniowie o zapoznaniu się z materiałami geodezyjnymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-goleniowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://spow.goleniow.ibip.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Goleniowie 72-100 Goleniów ul. Dworcowa 1 pokój 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.