To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Ogłoszenie nr 31542 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.
Kamienna Góra: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na wynajem w Szklarskiej Porębie przy ul. 1 Maja 53
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Typ projektu 6.3.A. Remont, przebudowa, rozbudowa, adaptacja, wyposażenie istniejących zdegradowanych budynków, obiektów, zagospodarowanie terenów i przestrzeni - w celu przywrócenia lub nadania im nowych funkcji, projekt rewitalizacyjny, Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3125-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
23028994000000, ul.
ul. Sienkiewicza
7,
58400
Kamienna Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
757 442 614, faks
757 447 811, e-mail
tbs@tbskg.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tbskg.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Towarzystwa Budownictwa Społecznego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na wynajem w Szklarskiej Porębie przy ul. 1 Maja 53
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod CPV: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na wynajem w Szklarskiej Porębie, przy ul. 1 Maja 53, na dz. nr 6/9, 6/10, 17 obręb 0007. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 79/2016 z dnia 11.02.2016 r. wydaną przez Starostę Jeleniogórskiego, projektem budowlanym i projektami wykonawczymi opracowanymi przez jednostkę projektową Autorska Pracownia Architektury ARC-HIT Sp. z o.o., specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego oraz budowlanego. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać wielorodzinny budynek mieszkalny z 44 lokalami mieszkalnymi i 4 garażami indywidualnymi wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz komunikacją ogólną i klatkami schodowymi - budynek 4-klatkowy, 5-kondygnacyjny (w tym 1 podziemna i 4 naziemne), częściowo podpiwniczony, płasko zadaszony, posadowiony na dz. nr 6/9. Zagospodarowanie terenu stanowić będzie 40 miejsc postojowych, ciągi pieszo-jezdne, zieleń towarzysząca oraz oświetlenie zewnętrzne. Zjazd na działkę 6/9 bezpośrednio z drogi publicznej - ul. 1 Maja. 2.1. Charakterystyka techniczna inwestycji: o liczba mieszkań 44 o powierzchnia użytkowa mieszkań 2.226,10 m2 o liczba garaży wbudowanych 4 o powierzchnia użytkowa garaży 94,20 m2 o powierzchnia zabudowy 927,40 m2 o kubatura 14.511,40 m2 o powierzchnia całkowita 4.199,20 m2 o powierzchnia całkowita netto 2.942,30 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane związane z budynkiem oraz zagospodarowaniem terenu: 2.2. Wytyczne ogólne dla budynku a) Do wykonania roboty budowlane niżej wymienionych pomieszczeń: o Poziom piwnic - garaże, suszarnia, wózkownia, komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, klatki schodowe; o Poziom przyziemia - lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, wózkownia, klatki schodowe; o Poziom 1 piętra - lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, suszarnia, klatki schodowe; o Poziom 2 piętra - lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, klatki schodowe; o Poziom 3 piętra - lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, klatki schodowe; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie innych robót budowlanych mających na celu oddanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie nadającym się do użytkowania, a w tym: o wykonanie elewacji łącznie ze stolarką drzwiową i okienną (kolor elewacji uzgodnić z Zamawiającym); o kompletne opomiarowanie licznikami mieszkań, garaży oraz części administracyjnej budynku; o wykonanie wszystkich pomieszczeń przynależnych (komórek lokatorskich), technicznych, gospodarczych, wózkowni, suszarni oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 2.3. Wytyczne dla lokali mieszkalnych - mieszkania wykończone w standardzie pod klucz, tj.: a) Do każdej kuchni należy zakupić, dostarczyć i zamontować 1 kuchenkę elektryczną 4-palnikowa z piekarnikiem; b) Do każdej kuchni i łazienki należy zakupić, dostarczyć i zamontować płytki ceramiczne jako wykończenie posadzek (kolor uzgodnić z Zamawiającym); c) Do wszystkich pokoi i przedpokoi należy zakupić, dostarczyć i zamontować panele podłogowe jako wykończenie posadzek; d) Do wszystkich łazienek należy zakupić, dostarczyć płytki ścienne ceramiczne i zamontować do wysokości górnej krawędzi ościeżnicy; e) Do wszystkich łazienek należy zakupić, dostarczyć i zamontować armaturę białego montażu (wanna, kompakt wc, umywalka, zawory czerpalne - zgodnie z dokumentacją); f) We wszystkich pomieszczeniach stosować tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii IV oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 2.4. Wytyczne dla garaży: a) Posadzki betonowe pokryte płytkami gresowymi; b) Tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii III; c) Ściany i sufity malowane na biało oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 2.5. Ponadto: a) Ponumerowanie mieszkań w sposób trwały zgodnie z ruchem wskazówek zegara, b) Ponumerowanie komórek lokatorskich (przynależność do mieszkań uzgodnić z Zamawiającym); c) Opisanie pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem (np. wózkownia, suszarnia, pomieszczenie techniczne itp.) np. poprzez zamocowanie tabliczki informacyjnej; d) Zakup i montaż euroskrzynek na przesyłki pocztowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) Zakup, dostawa i montaż tablic ogłoszeniowych zamykanych na klucz we wszystkich klatkach schodowych; f) W wiatrołapach osadzić w płytkach posadzkowych wycieraczki do obuwia o wymiarach minimum 100 cm x 60 cm; g) Zakup, dostawa i montaż 2 gąsienicowych transporterów schodowych; h) Trwała numeracja liczników (nr mieszkania = nr licznika); i) Zaplombowanie liczników zimnej wody; j) Trwałe oznaczenie budynku nazwą ulicy oraz numerem administracyjnym malowane farbą na elewacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym oraz poprzez montaż metalowej tabliczki (tabliczkę dostarczy Zamawiający); k) Zakup, dostawa i montaż nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych podświetlanych numerów oznaczeń tych klatek (uzgodnić z Zamawiającym); l) Zakup, dostawa i montaż na dachu ochraniaczy przed ptakami; m) Zabezpieczenie wlotów kominowych przed możliwością zakładania gniazd przez ptactwo lub podobne, we wnętrzu kominów, a także kolców na gzymsach, pilastrach i elementach wystających elewacji; n) Posadzki pomieszczeń, w których Wykonawca zamontuje pompę ciepła i bufory, wyłożyć płytami ceramicznymi, a ściany wyłożyć płytkami do wysokości 250 cm; o) Budynek należy wyposażyć w podstawowe media techniczne tj. gniazda telefoniczne, TV, RTV; p) Przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi wejściowych (domofonu), wózkowni, suszarni i mieszkań - w ilości mieszkań + 2 dodatkowe sztuki; q) Przekazanie Zamawiającemu kluczy do pomieszczeń technicznych i gospodarczych, a także szafek z licznikami - w ilości mieszkań + 2 dodatkowe sztuki. 2.6. Wytyczne dla zagospodarowania terenu: a) Wykonanie 40 miejsc postojowych na terenie działki nr 6/9; b) Wykonanie ciągów pieszo-jezdnych oraz terenów zielonych i oświetlenia zewnętrznego; c) Podłączenie obiektu do sieci infrastruktury technicznej zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia (załącznik nr 7 do SIWZ); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 2.7. Roboty związane z wyposażeniem obiektu w urządzenia wykorzystujące Odnawialne Źródła Energii (OZE): a) Wykonanie odwiertów głębinowych w obrębie zagospodarowania terenu - dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła; b) Zakup, dostawa i montaż pełnej instalacji i wszystkich urządzeń pompy ciepła w kotłowni budynku; c) Zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku wraz z instalacją fotowoltaiczną w budynku stanowiących źródło zasilania dla pompy ciepła. W zakresie wykonania dolnego źródła pompy ciepła do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: o Wykonanie projektu dolnego źródła, obejmujący w szczególności: umiejscowienie otworów, podłączeń poziomych, wykorzystane materiały (kolektory, studzienki z rotametrami, glikol, cement termiczny), opory do zaplanowania pompy obiegowej dolnego źródła. o Prognoza eksploatacji dolnego źródła (przebieg zmian temperatury płynu w układzie otworowych wymienników ciepła w ciągu 50 lat eksploatacji jak również poszczególnych miesiącach 50 roku eksploatacji podziemnego magazynu ciepła) z wykorzystaniem programu analitycznego typu Energy Earth Designer lub modelowanie numeryczne. o Pełna obsługa formalna wykonania robót geologicznych, obejmująca w szczególności Projekt robót geologicznych, Plan ruchu zakładu, Dokumentację geologiczną oraz Operat geodezyjny. o Minimalne parametry dolnego źródła, jakie ma zostać wykonane: 9 otworów o głębokości 180mb, uzbrojonych w wymiennik ciepła typu 2U (czterorurowy), każda rura o średnicy fi40, przestrzeń pierścieniowa szczelnie wypełniona cementem termicznym o lambda 2W/mK, solanka na bazie glikolu propylenowego z inhibitorami korozji oraz środkami przeciw pieniącymi, zapewniająca temperaturę krzepnięcia na poziomie (-)15 st. C. W razie ew. wątpliwości stosować należy Wytyczne projektowania, wykonania i odbioru instalacji z pompami ciepła, Cześć 1, Dolne źródła do pomp ciepła, Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła. o Wykorzystane materiały oraz wykonanie dolnego źródła musi być skorelowane (nie gorsze) niż stosowane do wykonania otworu próbnego. Tylko wtedy będzie można zapewnić zgodność analizy geoenergetycznej (prognoza eksploatacji dolnego źródła) z wykonanym testem reakcji termicznej. o Dolne źródła ma zapewniać temperaturę solanki na powrocie w całym okresie użytkowania jako nie mniejszą niż 0 stopni Celsjusza. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania, wykończony kompleksowo. 3. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych oraz nadania nowego układu pomieszczeń i sposobu ich użytkowania, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: o projekt architektoniczno-budowlany - architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne o projekt zagospodarowania terenu - drogi, przyłącza wod-kan zatwierdzone decyzją Starosty Jeleniogórskiego Nr 79/2016 z dnia 11.02.2016 r. o projekt wykonawczy - architektura o projekt wykonawczy - konstrukcja o projekt wykonawczy - instalacje sanitarne o projekt wykonawczy - instalacje elektryczne o projekt wykonawczy - przyłącza wod-kan o projekt wykonawczy - drogi, dojścia i parkingi o projekt wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania/chłodzenia pasywnego o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty ogólnobudowlane o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przyłącze wodno-kanalizacyjne o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja sanitarna o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja elektryczna o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - drogi, dojścia i parkingi opracowanych przez jednostkę projektową Autorska Pracownia Architektury ARC-HIT Sp. z o.o., 53-226 Wrocław, ul. Różana 10, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obiektem, który jest przedmiotem zamówienia. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3 - załącznik nr 8 b) decyzja nr 79/2016 z dnia 11.02.2016 r. Starosty Jeleniogórskiego zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania pn. Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku pokoszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na wynajem - załącznik nr 9 c) decyzja nr 1570/15 z dnia 01.12.2015 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalająca na prowadzenie robót budowlanych- załącznik nr 10 d) decyzja nr 562/2016 z dnia 15.04.2016 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalająca na prowadzenie badań archeologicznych załącznik nr 11 e) orzeczenie stanu technicznego budynku (październik 2015 r.) - załącznik nr 7 f) przedmiary - załącznik nr 12 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty - mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) roboty murowe i betoniarskie; c) roboty izolacyjne; d) roboty tynkarskie; e) roboty malarskie; f) roboty posadzkowe i okładzinowe; g) roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych; h) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; i) roboty kamieniarsko-brukarskie; j) roboty stolarskie i ciesielskie; k) roboty wiertnicze; l) roboty spawalnicze; m) roboty dekarskie i blacharskie; n) roboty związane z docieplaniem budynków. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. a) do n) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku z mieszkaniami na wynajem, w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego. Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy (art. 395 § 1 k.c. oraz art. 145 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych). Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020, Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, typ projektów 6.3 A Remont, przebudowę, rozbudowę, adaptację, wyposażenie istniejących zdegradowanych budynków, obiektów, zagospodarowania terenów i przestrzeni (np. monitoring miejski lub dostosowanie przestrzeni do potrzeb osób niepełnosprawnych) - w celu przywrócenia lub nadania im nowych funkcji społecznych, kulturalnych, gospodarczych, edukacyjnych lub rekreacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211340-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7275306.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7884000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz.nr 224/1, 307 na rzeką Zadrna(dz.nr 379/2)
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz. nr95/1, 375 nad rzeką Zadrna.
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Remont mostu drogowego w ciągu drogi 3468D w Krzeszowie
- Remont mostu w Krzeszówku dz. nr 199 nad rzeką Zadrna
- Dostawa jednorazowych elementów do artroskopii dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.