Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Warszawa: Wykonanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej
przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10
Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 315453 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego tj.: 1.II piętro -Przychodnia Kardiologiczna (pracownia Holtera , EKG i RR, Tilt - Testu, Stymulacji p.przełykowej i programowania stymulatorów - min. 3 gabinety oraz pomieszczenia zaplecza technologicznego. 2.II piętro - Pomieszczenia ogólne Oddziału Kardiologicznego (w tym m. In.: gabinet Ordynatora, pielęgniarki oddziałowej, pokoje lekarskie, sala wykładowa, pokój badań programowych). 3.I piętro - Oddział Kardiologiczny - zespół pomieszczeń pielęgnacyjnych (pokoje chorych 1,2,3 osobowe z węzłami sanitarnymi) i zespół pomieszczeń ogólnych. 4.parter wysoki - Poradnia kontroli rozruszników ok.3 gabinety plus p. zabiegowy 5.parter wysoki - Poradnia Kardiologiczna (w tym m.in. pracowania USG, Prób Wysiłkowych, 3 gabinety lekarskie, gabinet zabiegowy) oraz pomieszczenia zaplecza technologicznego (m. in. p. pielęgniarki koordynującej, Sekretariat) 6.parter wysoki - Blok operacyjny Hemodynamiki i Elektroterapii (2 sale operacyjne plus pomieszczenia zaplecza technologicznego. 7.parter wysoki - Oddział Intensywnej Opieki Kardiologicznej (sala kilkuosobowa) plus pomieszczenia zaplecza technologicznego. 8.parter wysoki - Sala obserwacji Bólów w klatce piersiowej (sale chorych 2 osobowe gabinet zabiegowy, pokój badań). 9.parter niski - szatnie z węzłami sanitarno-higienicznymi dla personelu, pomieszczenia magazynowe, sale wykładowe. Opracowanie musi zawierać : 1.Część opisową- opis techniczny przyjętych rozwiązań architektoniczno-budowlanych, Rzuty poziome kondygnacji budynku z rozmieszczeniem poszczególnych modułów funkcjonalnych ich przeznaczeniem ,wielkością powierzchni. 2.Tabelaryczne zestawienie powierzchni projektowanych pomieszczeń z podziałem na kondygnacje 3.Wytyczne technologiczne (w zakresie wyposażenia) i wytyczne branżowe (wykaz przewidywanych instalacji i zapotrzebowania na media) 4.Wstępne uzgodnienia zastosowanych rozwiązań z następującymi instytucjami: Sanepid, P. Poż. , BHP. 5.Wytyczne od Stołecznego Konserwatora Zabytków w zakresie przebudowy i modernizacji budynku (z uwzględnieniem m. in. termomodernizacji obiektu). Ostateczne opracowane Koncepcji musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Informujemy, że w Pawilonie Nr 10 obecnie znajduje się Oddział Ginekologiczno - Położniczy Instytutu Matki i Dziecka, brak jest więc możliwości wykonania inwentaryzacji architektonicznej pomieszczeń. Dlatego podstawą do opracowania koncepcji jest wykonana 1987 r. dokumentacja projektowa p.n.Przebudowa i modernizacja pawilonu - Położniczego w Szpitalu Wolskim w tym :projekt techniczno-architektoniczny remontu kapitalnego Pawilonu X - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Koncepcja architektoniczno-funkcjonalna będzie podstawą do opracowania docelowej wielobranżowej dokumentacji projektowej będącej przedmiotem oddzielnego postępowania przetargowego. Dane techniczne Pawilonu Nr 10 Całkowita powierzchnia obszaru objętego programem przebudowy i modernizacji wynosi: Kubatura - 13 175 m3 Powierzchnia użytkowa - 2 968,5m2 Rok budowy pawilonu Nr 10 - początek XX wieku. Obiekt był modernizowany w latach 1988 -1991. Pawilon położony jest na terenie Szpitala Wolskiego. Jest to budynek wolnostojący, podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Opis techniczny obiektu- znajduje się w Załączniku Nr 1do SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją najlepsza wiedzą i doświadczeniem oraz z uwzględnieniem: A) obowiązujących przepisów a w szczególności:. 1. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. ( Dz. U. Nr 213 . poz. 1568 ze zm.) 2. Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 z 1994r.poz.414 z późniejszymi zmianami ). 3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690). B) uwag i propozycji Zamawiającego (Użytkownika) wnoszonych w trakcie uzgodnień szczegółowych i narad. UWAGI: Dokumentację należy wykonać: w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, wersji elektronicznej niekodowanej (format obsługiwany przez program Auto - Cad) oraz w wersji i formacie ogólnodostępnej tylko dla odczytu, - po 2 płytki. Prosimy o uwzględnienie usytuowania w tej samej części budynku (ale na różnych kondygnacjach) pomieszczeń Przychodni i Poradni. Nadmieniamy , że obiekty Szpitala Wolskiego są ujęte gminnej ewidencji zabytków. Wymagane jest przeniesienie na Zamawiającego przez Wykonawcę praw autorskich do Koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej w celu wykorzystywania jej do przyszłych opracowań wykonywanych przez Zamawiającego lub na jego zlecenie (projektu budowlanego, wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach), a związanych merytorycznie z tematem zamówienia, a w tym dokonywanie w niej ewentualnych zmian, przeróbek, uzupełnień. Wykonawca Koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej nie może być wykonawcą dokumentacji projektowej wielobranżowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy: wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Sekcja Zamówień Publicznych pawilon nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Kancelaria Główna pawilon nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.