eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Warszawa: Wykonanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 315453 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej przebudowy i modernizacji Pawilonu Szpitalnego Nr 10 Szpitala Wolskiego tj.: 1.II piętro -Przychodnia Kardiologiczna (pracownia Holtera , EKG i RR, Tilt - Testu, Stymulacji p.przełykowej i programowania stymulatorów - min. 3 gabinety oraz pomieszczenia zaplecza technologicznego. 2.II piętro - Pomieszczenia ogólne Oddziału Kardiologicznego (w tym m. In.: gabinet Ordynatora, pielęgniarki oddziałowej, pokoje lekarskie, sala wykładowa, pokój badań programowych). 3.I piętro - Oddział Kardiologiczny - zespół pomieszczeń pielęgnacyjnych (pokoje chorych 1,2,3 osobowe z węzłami sanitarnymi) i zespół pomieszczeń ogólnych. 4.parter wysoki - Poradnia kontroli rozruszników ok.3 gabinety plus p. zabiegowy 5.parter wysoki - Poradnia Kardiologiczna (w tym m.in. pracowania USG, Prób Wysiłkowych, 3 gabinety lekarskie, gabinet zabiegowy) oraz pomieszczenia zaplecza technologicznego (m. in. p. pielęgniarki koordynującej, Sekretariat) 6.parter wysoki - Blok operacyjny Hemodynamiki i Elektroterapii (2 sale operacyjne plus pomieszczenia zaplecza technologicznego. 7.parter wysoki - Oddział Intensywnej Opieki Kardiologicznej (sala kilkuosobowa) plus pomieszczenia zaplecza technologicznego. 8.parter wysoki - Sala obserwacji Bólów w klatce piersiowej (sale chorych 2 osobowe gabinet zabiegowy, pokój badań). 9.parter niski - szatnie z węzłami sanitarno-higienicznymi dla personelu, pomieszczenia magazynowe, sale wykładowe. Opracowanie musi zawierać : 1.Część opisową- opis techniczny przyjętych rozwiązań architektoniczno-budowlanych, Rzuty poziome kondygnacji budynku z rozmieszczeniem poszczególnych modułów funkcjonalnych ich przeznaczeniem ,wielkością powierzchni. 2.Tabelaryczne zestawienie powierzchni projektowanych pomieszczeń z podziałem na kondygnacje 3.Wytyczne technologiczne (w zakresie wyposażenia) i wytyczne branżowe (wykaz przewidywanych instalacji i zapotrzebowania na media) 4.Wstępne uzgodnienia zastosowanych rozwiązań z następującymi instytucjami: Sanepid, P. Poż. , BHP. 5.Wytyczne od Stołecznego Konserwatora Zabytków w zakresie przebudowy i modernizacji budynku (z uwzględnieniem m. in. termomodernizacji obiektu). Ostateczne opracowane Koncepcji musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Informujemy, że w Pawilonie Nr 10 obecnie znajduje się Oddział Ginekologiczno - Położniczy Instytutu Matki i Dziecka, brak jest więc możliwości wykonania inwentaryzacji architektonicznej pomieszczeń. Dlatego podstawą do opracowania koncepcji jest wykonana 1987 r. dokumentacja projektowa p.n.Przebudowa i modernizacja pawilonu - Położniczego w Szpitalu Wolskim w tym :projekt techniczno-architektoniczny remontu kapitalnego Pawilonu X - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Koncepcja architektoniczno-funkcjonalna będzie podstawą do opracowania docelowej wielobranżowej dokumentacji projektowej będącej przedmiotem oddzielnego postępowania przetargowego. Dane techniczne Pawilonu Nr 10 Całkowita powierzchnia obszaru objętego programem przebudowy i modernizacji wynosi: Kubatura - 13 175 m3 Powierzchnia użytkowa - 2 968,5m2 Rok budowy pawilonu Nr 10 - początek XX wieku. Obiekt był modernizowany w latach 1988 -1991. Pawilon położony jest na terenie Szpitala Wolskiego. Jest to budynek wolnostojący, podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Opis techniczny obiektu- znajduje się w Załączniku Nr 1do SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją najlepsza wiedzą i doświadczeniem oraz z uwzględnieniem: A) obowiązujących przepisów a w szczególności:. 1. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. ( Dz. U. Nr 213 . poz. 1568 ze zm.) 2. Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 z 1994r.poz.414 z późniejszymi zmianami ). 3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690). B) uwag i propozycji Zamawiającego (Użytkownika) wnoszonych w trakcie uzgodnień szczegółowych i narad. UWAGI: Dokumentację należy wykonać: w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, wersji elektronicznej niekodowanej (format obsługiwany przez program Auto - Cad) oraz w wersji i formacie ogólnodostępnej tylko dla odczytu, - po 2 płytki. Prosimy o uwzględnienie usytuowania w tej samej części budynku (ale na różnych kondygnacjach) pomieszczeń Przychodni i Poradni. Nadmieniamy , że obiekty Szpitala Wolskiego są ujęte gminnej ewidencji zabytków. Wymagane jest przeniesienie na Zamawiającego przez Wykonawcę praw autorskich do Koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej w celu wykorzystywania jej do przyszłych opracowań wykonywanych przez Zamawiającego lub na jego zlecenie (projektu budowlanego, wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach), a związanych merytorycznie z tematem zamówienia, a w tym dokonywanie w niej ewentualnych zmian, przeróbek, uzupełnień. Wykonawca Koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej nie może być wykonawcą dokumentacji projektowej wielobranżowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy: wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Sekcja Zamówień Publicznych pawilon nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Kancelaria Główna pawilon nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.