Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Michałowo: Wykonanie robót budowlanych:
- ogrodzenia posesji Zespołu Szkół w Michałowie od strony ul. Sienkiewicza
- budowę parkingu dla samochodów osobowych
- zagospodarowanie placu przed budynkiem Zespołu Szkół w Michałowie przy ul. Sienkiewicza 5
Numer ogłoszenia: 315458 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Michałowie , ul. Gródecka 21, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7189607, faks 085 7189607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmichalowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych: - ogrodzenia posesji Zespołu Szkół w Michałowie od strony ul. Sienkiewicza - budowę parkingu dla samochodów osobowych - zagospodarowanie placu przed budynkiem Zespołu Szkół w Michałowie przy ul. Sienkiewicza 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Ogrodzenie posesji Zespołu Szkół w Michałowie od strony ul. Sienkiewicza Część II Budowa parkingów dla samochodów osobowych Część III Zagospodarowanie placu przed budynkiem Zespołu Szkół w Michałowie przy ul. Sienkiewicza 5 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z powyższą dokumentacją techniczną i przepisami prawa budowlanego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona na okres związania ofertą wadium w kwocie dla części I 1500 zł. dla części II 1400 zł. dla części III 1700 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie 1.spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2.uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi, posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia 4. brak zaległości w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 1. oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) + umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (o ile występują) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności /oświadczenie Wykonawcy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; UWAGA! - pracami budowlanymi musi kierować osoba posiadająca stosowne uprawnienia, na potwierdzenie tego należy dołączyć kopię nadania uprawnień i potwierdzić przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - pracami geodezyjnymi musi kierować osoba posiadająca stosowne kwalifikacje, na potwierdzenie tego należy dołączyć kopię nadania uprawnień zawodowych z zakresu min. 1 i 2. 4. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsmichalowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16-050 Michałowo, ul. Sienkiewicza 5, tel/fax 0857189037.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Michałowie, ul. Sienkiewicza 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogrodzenie posesji Zespołu Szkół w Michałowie od strony ul. Sienkiewicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 128,44mb ogrodzenia zgodnie ze specyfikacją techniczna i przedmiarem robót. Przęsła metalowe zgodne z wzorem istniejących bram przesuwnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.22.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa parkingów dla samochodów osobowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parkingi z płyt ażurowych, zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektem budowlanym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie placu przed budynkiem Zespołu Szkół w Michałowie przy ul. Sienkiewicza 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozebranie starej nawierzchni i wykonanie nowej zgodnie z przedmiarem i specyfikacją techniczną.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MICHAŁOWO
więcej: przetargi MICHAŁOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.