eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawa lekkiego samochodu ratowniczno - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niedźwiadzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Łowicz: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczno - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niedźwiadzie
Numer ogłoszenia: 315466 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz , ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 830 26 30, faks 46 830 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczno - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niedźwiadzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego: 1. Rodzaj pojazdu: - samochód fabrycznie nowy, - dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg, - nadwozie typu furgon, - przeszklenie w części osobowej, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - przystosowany do przewozu min. 5 osób, - drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min 180o - drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, - układy bezpieczeństwa : ABS, ESP, - poduszka powietrzna dla kierowcy, - hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką. 2. Silnik: - silnik z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, - moc silnika niemniejsza niż 75 kW, o pojemności od 2400 cm3 , - skrzynia biegów 5-cio stopniowa, - napęd na tylną oś. 3. Zabudowa wewnętrzna: - konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub awaryjnego hamowania, - podłoga przedziału załogi i przedziału ładunkowego pokryta przeciwpoślizgową blachą aluminiową, - zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia, - oddzielenie przedział sprzętowego od przedziału załogi, - oświetlenie przedziału pasażerskiego i ładunkowego, - półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. 4. Montaż sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz sprzętu łączności: - belka świetlna, tablice magnetyczne z napisem STRAŻ, - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, - lampy błyskowe z przodu pojazdu, - urządzenie świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością, - podawania komunikatów słownych, - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF136-174 MHz, - moc 1 ÷ 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, - obrotowy potencjometr siły głosu, - 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowana na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, - odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, - min 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków, - obrotowy potencjometr siły głosu. 5. Wyposażenie ratowniczo-gaśnicze: - agregat wysokociśnieniowy, - wydajność pompy min 40l/min (przy ciśnieniu min 40 bar) - silnik czterosuwowy - rozrusznik ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, - zbiornik wodny 300 l 6. Maszt oświetleniowy 2 x 500W zamocowany na stałe. 7. Lakierowanie: nadkola, zderzaki - białe. 8. Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak. 9. Wyciągarka 3,5 tony. 10. Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. Parametry nie określone w specyfikacji muszą być zgodne z wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla jednostek ochotniczych straży pożarnych - edycja druga - marzec 2006 r. opracowane przez CNBOP - luty 2006. II. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 24 m-cy gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. III. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się do zapewnienia części zamiennych do samochodu oraz zamontowanych urządzeń na okres 5 lat po zakończeniu produkcji samochodu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zadań polegających na dostawie lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców). Wykonana dostawa musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie, np.: referencje; opinie lub listy polecające; kopie protokółów odbiorów końcowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (dotyczy osoby fizycznej - przedsiębiorcy oraz spółki cywilnej), np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, wystawiony co najmniej na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl (Zakładka: PRZETARGI 2011)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.