eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie prac aranżacyjnych w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. - roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Inowrocław: Wykonanie prac aranżacyjnych w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 315530 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283098 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac aranżacyjnych w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. - roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac aranżacyjnych w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. - roboty budowlane Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.zakup i założenie okładzin posadzkowych i ściennych (terakota, płytki ścienne, lustra, panele podłogowe, wykładziny), 2.wykonanie i montaż balustrady schodowej, poręczy i poręczy dla osób niepełnosprawnych, 3.wykonanie i montaż elementów metaloplastyki, 4.zakup i montaż listew na suficie podwieszanym, 5.zakup i montaż parasoli, zegara elektrycznego, urządzenia do podawania wody z pojemników. Uwaga! W dokumentacji technicznej nie uwzględniono ułożenia paneli podłogowych, należy uwzględnić ułożenie paneli zgodnie z przedmiarem. Szczegółowy zakres robót i wykaz ilościowy materiałów zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Panem Karolem Tabaczyńskim - nr tel. 0 507 139 787. 4.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w trakcie funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi całodobową działalność leczniczą. Roboty będą mogły być wykonywane bez ograniczeń tj. od poniedziałku do niedzieli w godz. od 7.00 do 20.00 Roboty związane z nadmiernym hałasem będą mogły być wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego w formie papierowej oraz w formie elektronicznej PDF. W/wym. kosztorys ofertowy winien być również sporządzony w programie kosztorysowym i załączony do plików. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Reko s.c. Waldemar Wielich i Eugeniusz Kuzak, ul. Marcinkowskiego 84 A, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130819,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243132,54

  • Oferta z najniższą ceną: 243132,54 / Oferta z najwyższą ceną: 279880,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.