To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-29
Ogłoszenie nr 315555 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Andrespol: Remont sali gimnastycznej oraz pomieszczeń zaplecza w ramach zadania: Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305242-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny
47205774400000, ul.
ul. Rokicińska
126,
95020
Andrespol, państwo
, woj.
łódzkie, tel.
422 132 440, faks
422 132 434, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej oraz pomieszczeń zaplecza w ramach zadania: Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.02.29.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sali gimnastycznej oraz pomieszczeń zaplecza wraz z adaptacją pomieszczenia magazynku na pokój nauczycielski w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze przy ul. Tuszyńskiej 32. 3.2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 3.2.1. Prace ogólnobudowlane: a) zabezpieczające i rozbiórkowe, izolacyjne, uzupełnianie i naprawy tynków, b) likwidacja ścianek boksów z natryskami, c) całkowita wymiana glazury w natryskach i szatniach, d) całkowita wymiana posadzek lastriko i płytek ceramicznych na gres 30x30 R10, e) malowanie ścian i sufitów, f) wykonanie nowej lamperii farbą lateksową, zmywalną, trudno ścieralną, w kolorze jasnym, g) wymiana drzwi do sali gimnastycznej na 2-skrzydłowe stalowe, 32 dB, montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych do pomieszczeń i łazienki, h) wymiana wykładziny (minimalne wymagania dotyczące wykładziny: wykładzina obiektowa PCV min. gr. 2 mm z warstwą użytkową gr. 0,8 mm, antypoślizgowość R 10 , klasa ścieralności T), j) cyklinowanie, lakierowanie PU parkietu sali gimnastycznej (minimalne wymagania dotyczące lakierowania: lakier do parkietu powinien spełniać warunki antypoślizgowe i nieścieralne, lakier 2-składnikowy, wodorozcieńczalny na bazie poliuretanu), k) malowanie linii boiska na parkiecie, l) montaż luster na ścianie szatni - szkło bezpieczne, m) montaż kratek wentylacyjnych, osłon grzejnikowych podokiennych - siatka metalowa na podkonstrukcji, n) montaż osłon z siatki PP na oknach sali gimnastycznej (minimalne wymagania: siatka ochronna na okna i ściany z polipropylenu 100x100 fi 4mm), o) montaż materacowych osłon na ścianach sali gimnastycznej (minimalne wymagania: wymiary materaca 200x100x5cm, na bazie maty gimnastycznej super lekkiej, antypoślizgowy, posiadającego certyfikat Instytutu Sportu na znak bezpieczeństwa B oraz na zgodność z normą PN-EN 12503:2004 dla typu 1), p) montaż drabinek gimnastycznych z rozbiórki, q) adaptacja pomieszczenia magazynku (przy schodach) na pokój nauczycielski, z montażem okna PCV (o współczynniku Uk=1,3, białego, uchylno - rozwieranego), 3.2.2. Prace sanitarne: a) prace rozbiórkowe i demontażowe, b) całkowita wymiana instalacji c.w. w natryskach (ułożenie rurociągów, montaż podgrzewacza, zaworów, osprzętu) na nowy typ z centralnym mieszaczem (minimalne wymagania dot. podgrzewacza: pojemnościowy o poj. 150 dm3; o mocy 2000W i napięciem 230V), c) montaż baterii natryskowych prysznicowych wandaloodpornych z wylewka stałą PP, d) montaż umywalek porcelanowych z syfonem, zlewozmywaka żeliwnego, baterii umywalkowych, zmywakowych, e) całkowita wymiana sedesów na typ "kompakt" w zapleczu, f) montaż wywietrzników dachowych z wentylatorem, anemostatów typ D w szatniach i natryskach, kratek wentylacyjnych, g) przełożenie grzejników w wykute wnęki na korytarzu i schodach, 3.2.3. Prace elektryczne: a) likwidacja koszy stalowych chroniących świetlówki na sali gimnastycznej, b) wymiana opraw oświetleniowych w sali gimnastycznej na kasety sufitowe z osłoną przeciwuderzeniową (wymagania minimalne dotyczące opraw nad stropowych: korpus - blacha stalowa, o grubości 1mm. Przesłona o całkowitej transmisji światła - 88%. Przesłona KR - PRĘT STALOWY fi 3mm. Typ źródła - LED. Trwałość min. 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Skuteczność źródła LED - 160lm/W. Moc oprawy - 93W. Sprawność oprawy - min. 80,00%. IP20. Klasa odporności udarowej - IK10), c) montaż tablicy rozdzielczej z osprzętem, d) wymiana opraw oświetleniowych na szczelne w pomieszczeniach zaplecza, 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej - zał. Nr 9,10 do SIWZ, b) przedmiarach robót - zał. Nr 8 do SIWZ, Uwaga: Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiar robót załączony do specyfikacji jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą. 3.4. Kolorystyka i dobór urządzeń powinna być uzgodniona z przedstawicielem Zamawiającego. 3.5. Zamawiający informuje, że w okresie wykonywania robót obiekt będzie użytkowany przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem (tj. na cele oświatowe). 3.6. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 1) Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 3) Usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót, 4) Opracowanie i przedłożenie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 5) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po budowie oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 6) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska, 7) Przy odbiorze końcowym odbiór robót budowlanych winien uczestniczyć Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 8) Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883). 9) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. Uwaga 1. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. 2. W przypadku, kiedy w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 4. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45453000-7,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT240261.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 208021,82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.