To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Sadkowice: Wykonywamie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Sadkowice:
- Zespół Szkół w Sadkowicach
- Zespół Szkół w Lubani
- Zespół Szkolno-Przedszkony w Trębaczewie
- Szkoła Postawowa w Kłopoczynie
Numer ogłoszenia: 315558 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269778 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Sadkowice 53, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 815 68 92, faks 46 815 68 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywamie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Sadkowice: - Zespół Szkół w Sadkowicach - Zespół Szkół w Lubani - Zespół Szkolno-Przedszkony w Trębaczewie - Szkoła Postawowa w Kłopoczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 15.89.42.10 - Posiłki szkolne - Posiłki szkolne Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, dostarczanie i wydawanie dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Sadkowice: Zespół Szkół w Sadkowicach, Zespół Szkół w Lubani, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Trębaczewie, Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie - gorących posiłków jednodaniowych naprzemiennie I i II danie w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami jednorazowymi Usługa powyższa obejmuje: 1. Przygotowanie posiłków w okresie trwania umowy Żywienie dzieci odbywać się będzie w dni nauki szkolnej w okresie od podpisania umowy do 30.06.2012r. Z uwzględnieniem przerw w nauce / m.in. ferii,dni świątecznych/ 2. Posiłki będą przygotowane przez Wykonawcę w obiektach lub obiekcie, dla którego decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki dostarczane będą na przemian : zupa z wkładką- w postaci mięsa lub wędliny + 2 kromki chleba / jedna porcja powinna mieć objętość 400 ml./ i drugie danie o garmaturze nie mniejszej niż 250 gramów: ziemniaki /makaron, ryż lub inne/ oraz mięso i surówka. Zamawiający nie dopuszcza ażeby w ciągu tygodnia /5dni/ wystąpiła powtarzalność tego . samego rodzaju posiłku. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 600kcal. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 3. Dostarczanie przygotowanych posiłków w stanie gotowym do spożycia do szkół znajdujących się na terenie Gminy Sadkowice; Zespół Szkół w Sadkowicach, Zespół Szkół w Lubani, Zespół Szkolno- Przedszkolny w Trębaczewie, Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie, własnym środkiem transportu Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. 4. Wydawanie przygotowanych posiłków uprawnionym uczniom; Zespołu Szkół w Sadkowicach, Zespołu Szkół w Lubani, Zespołu Szkolno-Przedszkolnemu w Trębaczewie, Szkole Podstawowej w Kłopoczynie w stołówkach szkolnych/ przygotowanym wcześniej odrębnym pomieszczeniu/ znajdujących się na terenie w/w szkół. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowego użytku. 5. Posprzątanie szkolnych stołówek po zakończeniu przez uczniów posiłku, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych naczyń jednorazowych. 6. Ilość dostarczonych i wydawanych posiłków w szkole może ulec zmianie stosownie do zaistniałych okoliczności ( w zależności od liczby dzieci objętych tą formą pomocy ). Uwaga! Zamawiający zastrzega, że liczba obiadów jest zmienna i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż uzgodnił z dyrektorem szkoły warunki na jakich szkolna stołówka / odrębne odpowiednie pomieszczenie/ zostanie udostępnione do korzystania oraz że warunki te zostały uwzględnione w cenie oferty złożonej przez oferenta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPH DAR-MAK STOŁÓWKA RETRO Jolanta Kaźmierczak
jakie przetargi wygrała firma
ZPH DAR-MAK STOŁÓWKA RETRO Jolanta Kaźmierczak
- ZPH DAR-MAK Jolanta Kaźmierczak, ul. Południowa 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67602,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4,21
Oferta z najniższą ceną: 4,21 / Oferta z najwyższą ceną: 5,50
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.