Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Zabrze: Dostawa dodatkowych mebli biurowych wraz z montażem, do siedziby ZKWK GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do nowej siedziby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59.
Numer ogłoszenia: 315600 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu, ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 40 77, faks 0-32 271 40 77 wew. 5518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dodatkowych mebli biurowych wraz z montażem, do siedziby ZKWK GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do nowej siedziby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodatkowa dostawa mebli biurowych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W.D. APEX Strzałków, ul. Kopernika 12, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2593,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2593,25
Oferta z najniższą ceną: 2593,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2593,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67.1 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamóweinia podstawowego, doychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział w części II SIWZ udzielanie zamówień uzupełniających w zakresie dostawy i montażu mebli biurowych wynikających ze zmiany ilości pracowników Zamawiającego, zmiany zakresu i charakteru obowiązków wykonywanych przez personel Zamawiającego oraz zmiany w sposobie wykończenia i aranżacji wnętrza nowo remontowanej siedziby Zamawiającego przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa jednorazowych materiałów aseptycznych
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
więcej: Biurka i stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.