eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 315638 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych kod CPV 30125110-5, 30237200-1, 30197630-1, 30192000-1, 30197000-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j. z późn. zm.), tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j. z późn. zm.). 2) Zamawiający oceni spełnianie stawianych warunków w oparciu o treść złożonych dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 6 ust. 1 lit. a) -d) SIWZ, Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1)stosowne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego występowania Wykonawców, dokument musi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie, lub powołanego do ich reprezentowania pełnomocnika. 2) aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa właściwy dokument odrębnie. 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów biurowych i drobnego sprzętu biurowego, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tonerów i akcesoriów komputerowych zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.