eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaWsparcie techniczne systemu gospodarowania ściekami komunalnymi na terenie miasta i gminy Cybinka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Cybinka: Wsparcie techniczne systemu gospodarowania ściekami komunalnymi na terenie miasta i gminy Cybinka
Numer ogłoszenia: 31568 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. , Ul. Białkowska 2C, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 68 391 13 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.cybinka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie techniczne systemu gospodarowania ściekami komunalnymi na terenie miasta i gminy Cybinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia pn. Wsparcie techniczne systemu gospodarowania ściekami komunalnymi na terenie miasta i gminy Cybinka obejmujące dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2015) samochodu asenizacyjnego wraz z zabudową ze zbiornikiem o pojemności 10m3 i wyposażeniem, przeznaczonego do opróżniania zbiorników na nieczystości płynne i ich wywozu. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 34.14.45.00-3 Pojazdy do transportu odpadów i ścieków Pojazd musi spełniać m.in. następujące wymogi: pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2012r., Dz. U. poz. 1137, z późn. zm.), pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1617) oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. Minimalne parametry pojazdu: pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2015, gwarancja - rękojmia: na podwozie, silnik, podzespoły - minimum 24 miesiące, na zabudowę - minimum 24 miesiące, serwis pogwarancyjny oraz dostawa części zamiennych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny podwozia zlokalizowany w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego, dopuszczalna masa całkowita z zabudową i pełnym wyposażeniem nie może przekroczyć 20 000 kg, minimalne wyposażenie nadwozia: liczba miejsc siedzących - 2 (kierowca i pasażer), kabina dwudrzwiowa, dzienna, okno w ścianie tylnej, nazwa Zamawiającego z danymi teleadresowymi na drzwiach kabiny obustronnie nadwozie izolowane termicznie i dźwiękowo zgodnie z Dyrektywą 70 157 EEC, fotel kierowcy z niezależnie regulowanym na wysokość zagłówkiem i 3 punktowym, bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa regulowanym z przodu na wysokość, pokryty materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcia i ścieranie, regulowany pneumatycznie w 3 płaszczyznach, fotel pasażera z niezależnie regulowanym na wysokość zagłówkiem i 3 punktowym, bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa regulowanym z przodu na wysokość, pokryty materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcia i ścieranie, sztywno zawieszony lewostronny układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulowaną kierownicą, elektrycznie sterowane szyby kierowcy i pasażera, wywietrznik dachowy otwierany ręcznie, immobiliser oraz centralny zamek sterowany z pilota - liczba kluczyków 2, zestaw wskaźników z komputerem pokładowym, tempomat z przyciskami na kole kierownicy, tachograf cyfrowy, nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, dywaniki podłogowe gumowe, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera, podgrzewane lusterko przednie i krawężnikowe, fabryczne elektryczne ogrzewanie silnika z sieci 230V, światła do jazdy dziennej LED spełniające wymagania ECE - R87, dodatkowa sygnalizacja świetlna i dźwiękowa włączonego biegu wstecznego, belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z nazwą Zamawiającego, układ wydechowy wyprowadzony do góry, montaż i uruchomienie modułu paliwa GSM z sondą paliwową, kompatybilnego z wdrożonym u Zamawiającego systemem monitoringu XTRACK GPS, tablet z systemem android, wyświetlacz minimum 10 cali, rozdzielczość 2560x1600, procesor ośmiordzeniowy, pamięć ROM minimum 16GB, wbudowana pamięć RAM minimum 3GB, pamięć zewnętrzna - karta Micro SD minimum 64GB, karta sim Micro - SIM, USB 2.0, Bluetooth v4.0, uniwersalna ładowarka zasilana z gniazda zapalniczki samochodowej, uchwyt do mocowania tabletu w kabinie, mobilna drukarka termiczna, możliwość druku na papierze 2, 3 i 4 calowym, regulowana szerokość rolki papieru od 50mm do 112mm, wydruk minimum 80mm/s, porty USB i RS-232, wizualny i dźwiękowy wskaźnik naładowania akumulatora, komunikacja bezprzewodowa Bluetooth, akumulator o pojemności minimum 4400 mAh, ładowarka samochodowa na złącze zapalniczki, futerał na drukarkę z certyfikatem IP54, pasek na ramię, minimalne wymagania podwozia: maksymalna masa całkowita pojazdu nie przekraczająca 20 000kg, silnik wysokoprężny (olej napędowy), spełniający normę czystości spalin EURO6 o mocy minimum 180kW lub 245KM i pojemności nie większej niż 10 000 cm3, maksymalny rozstaw osi 4300 mm, skrzynia biegów manualna dwuzakresowa minimum 8-biegowa z jednym biegiem wstecznym, system ostrzegania przed przeciążeniem sprzęgła, pojedynczy stalowy zbiornik paliwa o pojemności minimum 150dm3 z zamykanym korkiem wlewu paliwa, układ selektywnej redukcji katalitycznej z ogrzewaniem układu i zbiornikiem płynu AdBlue o pojemności minimum 40 dm3, opony o rozmiarze R22.5 lub większe, z bieżnikiem dostosowanym do poruszania się po szosie w każdych warunkach atmosferycznych jak również w warunkach terenowych, pełnowymiarowe koło zapasowe do stałego przewożenia na pojeździe, nadkola i chlapacze kół przednich, nadkola kół tylnych, maty antyrozbryzgowe kół przednich i tylnych, pojazd 2 - osiowy z napędem na tylną oś , mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego, tylna belka antynajazdowa o profilu U, spełniająca dyrektywę 2006/20/EC, akumulatory minimum 200 Ah, minimalne niezbędne bezpieczeństwo: poduszka powietrzna przednie i boczne, reflektory przeciwmgielne przednie i tylne, przednie pasy bezwładnościowe trzypunktowe z napinaczami pirotechnicznymi, układ hamulcowy tarczowy ze wspomaganiem sterowany elektronicznie, system zapobiegający staczaniu pojazdu na wzniesieniu, układ zapobiegający wystąpieniu maksymalnego poślizgu kół podczas hamowania wraz z korektorem siły hamowania, układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu podczas pokonywania zakrętu, hamulec postojowy z funkcją kontrolną, zestaw narzędzi, kliny pod koła - 2 sztuki, minimalne niezbędny komfort: układ klimatyzacji, radioodbiornik z dwoma głośnikami, minimalne niezbędne wymogi zabudowy asenizacyjnej: zbiornik o pojemności użytkowej 10 000 dm3, ożebrowany wewnętrznie, blacha grubości min. 6 mm zamontowany do podwozia poprzez ramę pośrednią, falochrony wewnątrz zbiornika, tylna dennica otwierana i ryglowana mechanicznie, płynowskaz rurowy, potrójny system zaworów odcinających zabezpieczające kompresor przed zalaniem, elektryczny wyłącznik poziomu wyłączający kompresor przy maksymalnym napełnieniu zbiornika, zawór klapowy sterowany pneumatycznie zabezpieczający kompresor przed zalaniem w czasie jazdy, zespół przygotowania powietrza składający się z bloku zaworowego, filtra powietrza z automatycznym odwadniaczem i regulatora ciśnienia smarowniczki, manowakuometr i zawór bezpieczeństwa, kompresor napędzany hydraulicznie od przystawki odbioru mocy podwozia, pompa ssawna przystosowana do pracy ciągłej o wydatku minimum 600 m3 h, pompa ssawna zapewniająca pompowanie z głębokości minimum 6 m, maksymalny czas napełniania zbiornika z głębokości 2,0m - 6 minut, ciśnienie robocze 0,045 MPa, Maksymalne podciśnienie 0,08 MPa, zawór spustowy sterowany elektro - pneumatycznie z kabiny kierowcy obsługiwany przez jedną osobę, dodatkowy punkt sterowania zaworem spustowym na zewnątrz pojazdu, odstojnik o pojemności minimum 40 litrów, przyłącza do węży O 110mm - złącze strażackie , koryta na węże wykonane z aluminium po obu stronach cysterny, umożliwiające przewóz co najmniej 2 węży o długości 10 m, wąż ssawny z koszem o średnicy 110 mm i długości 10 m - 2 sztuki - złącze strażackie, przedłużka węża ssawnego o średnicy 110 mm i długości 4,0 m - 2 sztuki - złącze strażackie, żółta lampa ostrzegawcza umieszona w tylnej części cysterny, elektroniczny układ do rzeczywistego pomiaru ilości odebranych ścieków wyposażony w przepływomierz elektromagnetyczny z drukarką pokwitowań oraz panelem odczytowym. Zasilanie 24V, wyświetlacz podświetlany alfanumeryczny z funkcją wskazania przepływu i kierunku przepływu, pomiaru jedno i dwukierunkowego, sześć liczników objętości, sygnalizacją pustego rurociągu, raportowaniem i zegarem, wymagania dodatkowe: do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego samochodu z wyszczególnieniem parametrów pojazdu (m.in. wymiary, masę, osiągi, wyposażenie, opis silnika, podzespołów) wraz ze zdjęciem poglądowym pojazdu. W terminie odbioru techniczno - jakościowego należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji pojazdu, urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe w języku polskim, książki gwarancyjne samochodu oraz wyposażenia, kartę pojazdu, certyfikaty. W terminie odbioru Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników obsługi pojazdu w zakresie eksploatacji i BHP. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego, gdzie zostanie dokonany odbiór techniczno - jakościowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wwymagana kwota wadium - 10 000,00zł (słownie złotych - dziesięć tysięcy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 03 do SIWZ - oświadczenie zbiorcze.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy przynajmniej dwóch pojazdów asenizacyjnych z zabudową o pojemności zbiornika 10m3 - do oferty należy dołączyć Załącznik Nr 05 do SIWZ - wykaz dostaw oraz dowody, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca musi posiadać wdrożoną normę jakościową PN - EN ISO 9001 lub równoważną, w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu pojazdów samochodowych oraz urządzeń specjalistycznych dla gospodarki komunalnej, wodociągów i kanalizacji - do oferty należy dołączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 03 do SIWZ - oświadczenie zbiorcze.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 03 do SIWZ - oświadczenie zbiorcze.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymagane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 03 do SIWZ - oświadczenie zbiorcze.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    przynajmniej dostawy dwóch pojazdów asenizacyjnych z zabudową o pojemności zbiornika 10m3;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Gwarancja na podwozie z układem napędowym - 1
  • 3 - Gwarancja na zabudowę - 1
  • 4 - Serwis pogwarancyjny i dostęp do części - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: uzasadnionego przedłużenia terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację dostawy, zaistnienia siły wyższej, przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy, zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, m. in.: zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich, konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.cybinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. ul. Białkowska 2c, 69-108 Cybinka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. ul. Białkowska 2c, 69-108 Cybinka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak dofinansowania ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.