eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekPrzebudowa ulicy Gospodarskiej w Milanówku - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Milanówek: Przebudowa ulicy Gospodarskiej w Milanówku - I etap
Numer ogłoszenia: 315712 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239942 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Gospodarskiej w Milanówku - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Gospodarskiej na odcinku od ul. Przyszłości do ul. Leśny Ślad - 0+310,50 - 0+685,50 w zakresie jezdni, chodników ze zjazdami, odwodnienia (system rozsączający) oraz przebudowy kolidującej infrastruktury (studnie i słupy teletechniczne). Zakres robót obejmuje: 1.wykonanie oraz zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 2.wytyczenie geodezyjne opracowanych rozwiązań drogowych, odwodnieniowych i infrastruktury teletechnicznej przez uprawnionego geodetę, 3.ścięcie drzew, karczowanie pni, wywóz karp, 4.roboty rozbiórkowe, nawierzchni z kostki betonowej, chodników z płyt betonowych, ogrodzeń z siatki stalowej na słupkach obetonowanych oraz wywóz materiałów rozbiórkowych, Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w następującej kolejności: 1.przebudowa linii teletechnicznej, 2.odwodnienie, 3.droga, chodniki i zjazdy. część teletechniczna 1.przebudowa kanalizacji kablowej, w tym: a)wykonanie wykopów, b)budowa kanalizacji, c)budowa i przebudowa studni kablowych rozdzielczych i magistralnych, d)likwidacja ciągów kanalizacji, 2.przebudowa kabli rozdzielczych, w tym: a)wyciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej, b)wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej, c)wprowadzanie kabla na słup, d)montaż zespołu łączówek, e)montaż skrzynek słupowych, f)krosowanie obwodów, g)montaż złączy równoległych, h)montaż złączy odgałęźnych, i)pomiary wstępne i końcowe prądem stałym, j) montaż i ustawienie słupów kablowych żelbetowych, k)montaż osprzętu do podwieszenia kabli, l)zdemontowanie słupów bliźniaczych, 3.przebudowa linii abonenckich, w tym: a)zawieszanie kabli nadziemnych na podbudowie słupowej, b)montaż puszki wnętrzowej, c)montaż przyłączy abonenckich, d)pomiary końcowe prądem stałym, e)zdemontowanie słupów pojedynczych, f)zdemontowanie przewodów. część odwodnieniowa: 1.wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych umocnionych z wywozem urobku, 2.wykonanie wykopów jamistych z odkładem urobku, 3.odwodnienie wykopów przy pomocy igłofiltrów, 4.wykonanie podłoży chudym betonem i z materiałów sypkich, 5.ułożenie geowłókniny, 6.wykonanie warstw z tłucznia kamiennego sortowanego, 7.wykonanie kanałów z rur perforowanych z montażem kształtek, 8.montaż studni rewizyjnych studzienek ściekowych, 9.wykonanie prób wodnych, 10.wykonanie osypki dla kanałów z materiałów sypkich, 11.zasypanie wykopów pospółką część drogowa 1.korytowanie, 2.wykonanie ław z betonu B-15 z oporem pod projektowany krawężnik uliczny, 3.ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych na podsypce cementowo- piaskowej, 4.wykonanie ścieków przykrawężnikowych, 5.wykonanie tłuczniowej podbudowy pod nawierzchnię 25cm, warstwa odsączająca z pospółki 20cm, 6.wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej 4 i 6cm z asfaltobetonu, 7.ustawienie obrzeży, 8.wykonanie zjazdów z kostki betonowej 8cm koloru szarego lub grafitowego na podsypce cementowo-piaskowej. 9.wykonanie chodników z kostki betonowej 6cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej, 10.wykonanie zieleńców, 11.wykonanie oznakowania pionowego, 12.wykonanie fragmentów ogrodzeń z siatki wys. 1,5m na słupkach osadzonych w cokole, 13.regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury: tj: kanalizacyjne, wodne, gazowe, telekomunikacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - plan zagospodarowania, - przekroje poprzeczne ulicy, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. - oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu ww. materiałów budowlanych Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 oraz w projekcie teletechnicznym - Załącznik nr 2, w projekcie odwodnienia - Załącznik nr 3, w projekcie drogowym - Załącznik nr 4. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu kołowym i pieszym związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia tablic informujących o zamknięciu ulicy z podaniem terminu rozpoczęcia prac na minimum 3 dni przed rozpoczęciem prac. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, pod nadzorem technicznym Telekomunikacji Polskiej S.A. zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy w sposób fachowy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i innych wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMBRUK Tomasz Bończak, ul. Kusocińskiego 28, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1818926,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 966129,50

  • Oferta z najniższą ceną: 966129,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1352451,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.