Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: przebudowa i rozbudowa budynku kuchni na terenie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej - Bieleszowicach przy ul. Głównej 11
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Kazimierz Kulawik, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281, fax 032 2487348. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa budynku kuchni na terenie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej - Bieleszowicach przy ul. Głównej 11. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: roboty demontażowe zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie we. instalacji sanitarnej, wykonanie we. instalacji wody zimnej i ciepłej, wykonanie wew. instalacji wentylacji nawiewowo-wywiewnej, wykonanie instalacji wew. instalacji centralnego ogrzewania, wew. instalacji gazowej i elektrycznej, wykonanie instalacji odgromowej, instalacji przywoławczej, telefonicznej. Łączności wewnętrznej, zakup i montaż wyposażenia i urządzeń technologicznych kuchni, drenaż opaskowy, sieć kanalizacyjna, zagospodarowanie terenu przyległego, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;
III.1) Wymagane wadium: 40 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zadań tj. wykażą wykonanie w ostatnich 5 latach (tj. 2000-2004) minimum 3 porównywalnych robót budowlanych o wartości min. 1 200 000,00 zł każda. Za porównywalne roboty budowlane uważa się budowę budynków użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego lub roboty remontowe lub modernizacja w ww. budynkach; - dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. po 1 osobie posiadającej przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacji i urządzeń elektrycznych; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzającej, iż obrót w latach 2002-2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, wyniósł nie mniej niż 2 000 000,00 zł w każdym roku; - posiada sprzęt do wykonania zamówienia. Status prawny - wymagane dokumenty - należy przedstawić oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego; - zaświadczenia: z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty - należy przedstawić sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres; - dowód wniesienia wadium. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty - wykaz wykonywanych prac poparty dokumentami, np. referencjami; - wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia i informacja o ich kwalifikacjach; - wykaz niezbędnego sprzętu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 90% termin realizacji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.08.2005, cena - 70,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2005, godzina 10:30, Urząd Miejski sala 211.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Konserwacje i naprawy bieżące dźwigów: osobowego, towarowo-osobowych, suwnic, żurawi wieżowych, wciągników - zainstalowanych w obiektach powierzchniowych kopalni, w okresie 12 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na zadania.
- Modernizacja energetyczna wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynków przy ul. Szafranka 2-4-6-8 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja istniejącego systemu SAURON dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- BAJTELPLAC - plac zabaw z duszą Śląska przy Szkole Podstawowej nr 30 w Rudzie Śląskiej - budowa placu zabaw
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.