Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Grudziądz: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - budowa domu mieszkalnego wielorodzinnego w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego
Numer ogłoszenia: 315770 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4512045, faks 0-56 4512046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - budowa domu mieszkalnego wielorodzinnego w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego - budowa domu mieszkalnego wielorodzinnego w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego. Zakres ogólny zamówienia. Ogólny zakres zamówienia obejmuje nadzór nad robotami wielobranżowymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej: - wewnętrzna c.o., - wewnętrzna z.w.u., c.w.u., k.s - wewnętrzna elektryczna - niskoprądowa telefoniczna, domofonowa, TV - kablowa, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - sieć zewnętrzna z przyłączem kanalizacji deszczowej, - utwardzenie terenu i opłytowanie budynku, - zagospodarowanie terenu. Zakres szczegółowy zamówienia: Pełnienie nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 Prawa budowlanego, a w szczególności: a) sprawowanie kontroli nad postępem robót, zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych, e) potwierdzenie pobytu na budowie wpisem do dziennika, f) załatwianie spraw formalno - prawnych związanych z dokonaniem niezbędnych wyburzeń i usunięć zieleni - o ile zadanie będzie tego wymagało, g) sygnalizowanie Inwestorowi o zaistnieniu nieprzewidzianych wcześniej kolizji niezgodności z projektem, h) sprawdzenie i zatwierdzenie do zapłaty faktur, dostarczenie Inwestorowi sprawdzonych faktur dla dokonania zapłaty, prowadzenie ewidencji kosztów, i) składanie co miesiąc informacji finansowo - rzeczowej z realizacji zadania, j) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru przedmiotu zadania oraz przekazywaniu do użytkowania, k) dokonanie odbioru zadania, zgłoszenie zakończenia budowy, przekazanie obiektu Inwestorowi wraz z dokumentacją powykonawczą, zgodnie z Prawem budowlanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie + aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie w/w dokumentów, wg kryteriów spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch zadań porównywalnym z zadaniem, na które wykonawca składa ofertę, tzn. pełnienie nadzoru inwestorskiego w przedsięwzięciu o podobnym charakterze i wartości nadzorowanych robót budowlanych netto co najmniej 2.000.000,00 zł. -oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie w/w dokumentów, wg kryteriów spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie -oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie w/w dokumentów, wg kryteriów spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie + wykaz osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru poszczególnych branż wraz z kserokopiami ich uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w odpowiednich specjalnościach oraz kserokopiami zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi ich przynależność do tej izby na dzień składania ofert -oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie w/w dokumentów, wg kryteriów spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie -oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie w/w dokumentów, wg kryteriów spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs-grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 23
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Grudziądzkie TBS Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem medycznym - znak sprawy: Z/7/PN/25
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd, drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Słup oraz drogi gminnej nr 041431C Annowo-Gruta
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czarniecka Góra - etap 1
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.