Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Łódź: ZP/67/2009 - dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych (kod grupy CPV: 33141000-0) w postaci: rękawic diagnostycznych niesterylych i chirurgicznych sterylnych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 315790 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/67/2009 - dostawa jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych (kod grupy CPV: 33141000-0) w postaci: rękawic diagnostycznych niesterylych i chirurgicznych sterylnych dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, pudrowane mączką kukurydzianą, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN-455-1,2,3: AQL mniejszy lub równy 1,5 (oznaczenie na opakowaniu), zawartość protein < 150?g/g w rozm. XS, S, M, L, XL (op=100 szt.) - 20 000 op.
2. Rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, bezpudrowe, z wewnętrzną warstwą polimerową, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN-455-1,2,3: AQL mniejszy lub równy 1,5 (oznaczenie na opakowaniu), zawartość protein < 50?g/g w rozm. XS, S, M, L, XL (op=100 szt.) - 12 250 op.
3. Rękawice diagnostyczne niesterylne, pudrowane mączką kukurydzianą, winylowe, spełniające normy EN-455-1,2,3: AQL mniejszy lub równy 1,5 (oznaczenie na opakowaniu) w rozm. XS, S, M, L, XL (op=100 szt.) - 7 000 op.
4. Rękawice diagnostyczne niesterylne, bezpudrowe, winylowe, spełniające normy EN-455-1,2,3: AQL mniejszy lub równy 1,5 (oznaczenie na opakowaniu) w rozm. XS, S, M, L, XL (op=100 szt.) - 5 000 op.
5. Rękawice diagnostyczne niesterylne, bezpudrowe, nitrylowe, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), spełniające normy EN-455-1,2,3: AQL mniejszy lub równy 1,5 (oznaczenie na opakowaniu) w rozm. XS, S, M, L, XL (op=100 szt.) - 1 000 op.
6. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, lekko pudrowane mączką kukurydzianą, AQL mniejszy lub równy 1,5, mankiet prosty lub rolowany, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), zawartość protein < 100?g/g, w opakowaniu papier-papier lub próżniowym papier-folia, w rozm. 6,0-8,5 - 180 000 par.
7. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, z wewnętrzna warstwą polimerową, AQL mniejszy lub równy 1, mankiet prosty lub rolowany, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), zawartość protein < 50?g/g, w opakowaniu papier-papier lub próżniowym papier-folia, 6,0-8,5 - 25 000 par.
8. Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezlateksowe, bezpudrowe, wykonane z neoprenu lub polisoprenu, mankiet prosty lub rolowany, gładkie lub teksturowane (na końcach palców lub na całej powierzchni), w opakowaniu papier-papier lub próżniowym papier-folia, w rozm. 6,0-8,5 - 5 000 par.
9. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, o bardzo cienkich ściankach, do zabiegów mikrochirurgicznych, zawartość protein < 50?g/g, w rozm. 6,5-8.0 - 6 000 par.
10. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, o grubszych ściankach, odpornych na przekłucia i rozdarcia, do zabiegów ortopedycznych, zawartość protein < 50?g/g, w rozm. 7,0-8.5 - 500 par.
11. Rękawice niesterylne, lateksowe, bezpudrowe, niewyprofilowana o grubszych ściankach na całej powierzchni z widocznym teksturowaniem (tzw. sekcyjne), w rozm. 8,5 - 9,0 - 700 par.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
A. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP
A4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
2. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
3. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
4. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
5. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy PZP - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 24 ustawy PZP - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o nieposiadaniu zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego i niezalegania z zapłatą zależności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o: 1/ niefigurowaniu w kartotece Krajowego Rejestru Karnego; tym, że żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3/tym, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
*A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w A4 pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie A4 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena kliniczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut CZMP, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut CZMP, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.