To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Suwałki: dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 315840 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256274 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ, ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 dostawa: respiratora CPV 33.15.74.00-9 szt.2 Pakiet nr 2 dostawa: Ssaków mechanicznychCPV 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne szt. 2 Pomp infuzyjnych CPV 33.19.41.10-0 szt.2 Laryngoskopów światłowodowych CPV 33.17.21.00-7 kpl. 2 Ciśnieniomierzy CPV 33.19.00.00-8 szt. 2 Pakiet nr 3 dostawa: Krzesełka kardiologicznego CPV 33.19.30.00-9 szt. 2 Deska ortopedyczna z pasami CPV 33.19.21.60-1 kpl. 2 Deska ortopedyczna padiatryczna CPV 33.19.21.60-1 kpl. 2 Nosze podbierakowe CPV 33.19.21.60-1 szt. 2 Szyny próżniowe CPV 33.19.00.00-8 kpl. 2 Kamizelka ortopedyczna KED CPV 33.10.00.00-1 szt. 2 Płachta ratownicza CPV 33.19.00.00-8 szt. 2 Materac próżniowy CPV 33.19.00.00-8 szt. 2 Pakiet nr 4 dostawa: Torba-plecak reanimacyjny CPV 18.93.11.00-5 szt. 2 Torba-plecak apteczka CPV 18.93.11.00-5 szt. 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74953.27 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa sprzętu będzie dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, priorytet:XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, działanie: 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24016
- Oferta z najniższą ceną: 24016 oferta z najwyższą ceną: 24016
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Centrum Zaopatrzenia Lecznictwa CEZETEL-OLSZTYN Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 54, 10-450 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19696
- Oferta z najniższą ceną: 19696 oferta z najwyższą ceną: 19696
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25304
- Oferta z najniższą ceną: 25304 oferta z najwyższą ceną: 25304
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów kardiologii inwazyjnej i elektrokardiologii na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego ((endosee cannula, komplety chirurgiczne, zestawy do wkłuć centralnych , materiały zespalające itp.) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.