Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Wolsztyn: sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych oraz produktów do pielęgnacji skóry dla SP ZOZ Wolsztyn - PN/18/2010
Numer ogłoszenia: 315847 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 73 00, 347 73 63, faks 068 3842590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych oraz produktów do pielęgnacji skóry dla SP ZOZ Wolsztyn - PN/18/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 33 niezależnych od siebie części (tj. pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa lub więcej pakietów. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) materiałów medycznych określonych w poszczególnych pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakietach: od nr 1 do 33..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.71.15.00-2, 33.19.90.00-1, 31.71.11.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje się tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją jednej dostawy: - na pakiet nr 1 dostawą pojemników na odpady medyczne na łączną kwotę brutto: 6.000,00 zł - na pakiet nr 2 dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku na łączną kwotę brutto: 6.500,00 zł - na pakiet nr 3 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 3.500,00 zł - na pakiet nr 4 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 34.500,00 zł - na pakiet nr 5 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 7.500,00 zł - na pakiet nr 6 dostawą zbiorników i toreb do gromadzenia płynów ustrojowych, drenów, zestawów na łączną kwotę brutto: 7.000,00 zł - na pakiet nr 7 dostawą elektrody do pomiaru głębokości znieczulenia na łączną kwotę brutto: 11.000,00 zł - na pakiet nr 8 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 3.000,00 zł - na pakiet nr 9 dostawą toreb na wymiociny, na łączną kwotę brutto: 8.500,00 zł - na pakiet nr 10 dostawą wężyków do strzykawki automatycznej na łączną kwotę brutto: 26.000,00 zł na pakiet nr 11 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 3.000,00 zł na pakiet nr 12 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 21.500,00 zł na pakiet nr 13 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 8.500,00 zł na pakiet nr 14 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 27.000,00 zł na pakiet nr 15 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 13.000,00 zł na pakiet nr 16 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 17.200,00 zł na pakiet nr 17 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 5.200,00 zł na pakiet nr 18 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 8.500,00 zł na pakiet nr 19 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 2.000,00 zł na pakiet nr 20 dostawą igieł medycznych, na łączną kwotę brutto: 3.000,00 zł na pakiet nr 21 dostawą igieł do znieczulania, na łączną kwotę brutto: 12.500,00 zł na pakiet nr 22 dostawą igieł medycznych, na łączną kwotę brutto: 5.000,00 zł na pakiet nr 23 dostawą kaniul, igieł do tętnic, Igieł medycznych na łączną kwotę brutto: 61.000,00 zł na pakiet nr 24 dostawą produktów do pielęgnacji skóry, na łączną kwotę brutto: 3.000,00 zł na pakiet nr 25 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 18.500,00 zł na pakiet nr 26 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 9.700,00 zł na pakiet nr 27 dostawą strzykawek, na łączną kwotę brutto: 22.000,00 zł na pakiet nr 28 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 5.000,00 zł na pakiet nr 29 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 1.700,00 zł na pakiet nr 30 dostawą materiałów medycznych, na łączną kwotę brutto: 2.000,00 zł na pakiet nr 31 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 1.600,00 zł na pakiet nr 32 dostawą skalpeli i noży chirurgicznych na łączną kwotę brutto: 2.000,00 zł na pakiet nr 33 dostawą materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: 15.000,00 zł Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
kart charakterystyki oferowanych materiałów medycznych zgodnie z wymogami określonymi w poszczególnych pakietach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawek podatku vat. W takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, natomiast do niej zostanie doliczony podatek vat w obowiązującej wysokości. 2.W przypadku zaistnienia w/w okoliczności wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie w terminie 2 dni powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach stanowiących podstawę sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na skalpele; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na mocz; jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne, odziez medyczna, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłonki do termometru, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szcoteczki cirurgiczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i przyrządy do infuzji, transfuzji, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 33.19.42.00-8, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne, dreny, ...; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urzadzenia i przyrządy do infuzji, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne; cewniki; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.31.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały, zestawy medyczne, cewniki, ..., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do drenażu, dreny; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczulania; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 22.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule, igły do tetnic, igły medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty do pielęgnacji skóry; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrzady do anestezji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły do infuzji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 26.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na mocz; lancety; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 29.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.19.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne, ..., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrzady do anestezji i resuscytacji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skalpele i noze chiryr., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na mocz, materiały medyczne,Skalpele i noże chirurgiczne,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakiecie nr 33.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.19.00-9, 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Rozwój działań adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na działce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.