Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 315910 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Brzozów: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn.: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302997-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski, krajowy numer identyfikacyjny
37044024100000, ul.
ul. Armii Krajowej
1,
36200
Brzozów, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
134 342 645, faks
134 342 645, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.powiatbrzozow.pl
Adres profilu: Nie dotycz
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotycz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP272.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Budowę budynku sali gimnastycznej, budynku zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej i dydaktycznego oraz łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkolnym, a obiektami nowoprojektowanymi, wraz z garażem, w tym w szczególności: rozebranie istniejącego wiatrołapu, roboty ziemne, wykonanie fundamentów i elementów konstrukcyjnych przyziemia, wykonanie ścian parteru, wykonanie stropu parteru, wykonanie ścian piętra, wykonanie stropu poddasza, wykonanie ścian poddasza, wykonanie dachu nad zapleczem sanitarnym i łącznikiem, wykonanie dachu nad salą gimnastyczna, wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i robót malarskich, wykonanie posadzek, wykonanie stropu powieszonego, montaż stolarki i ślusarki, wykonanie elewacji, wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni, montaż wyposażenia sali gimnastycznej; 2) Budowę szybu i montaż windy, w tym w szczególności: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie płyty fundamentowej i podszybia, wykonanie ścian szybu, wykonanie stropu, wykonanie dachu, wykonanie elewacji, montaż stolarki, roboty wykończeniowe, dostawa i montaż dźwigu, wykonanie instalacji elektrycznej; 3) Roboty budowlane w budynku istniejącym, w tym w szczególności: budowlane prace adaptacyjne związane z nowym układem komunikacyjnym; 4) Wykonanie instalacji wewnętrznych, w tym w szczególności: wykonanie instalacji wodociągowej i sanitarnej, wykonanie instalacji c.o. i wymiana kotła c.o., wykonanie instalacji solarnej, wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych i odgromowych, wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; 5) Wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych, w tym w szczególności: wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie odcinkowej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przebudowa przyłącza wodociągowego, wykonanie przyłącza kablowego elektrycznego; 6) Zagospodarowanie terenu, w tym w szczególności: wykonanie drogi dojazdowej do garażu oraz chodników i placów wewnętrznych, wykonanie parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Harcerskiej wraz z przebudową odcinka ogrodzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45212200-8,
45212222-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa; 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) Przedmiar robót - z zastrzeżeniem, że ma on jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2432135.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 244213.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.