eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówBudowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-09-30

Ogłoszenie nr 315910 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.

Brzozów: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302997-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski, krajowy numer identyfikacyjny 37044024100000, ul. ul. Armii Krajowej  1, 36200   Brzozów, państwo , woj. podkarpackie, tel. 134 342 645, faks 134 342 645, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.powiatbrzozow.pl
Adres profilu: Nie dotycz
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotycz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Brzozowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP272.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Budowę budynku sali gimnastycznej, budynku zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej i dydaktycznego oraz łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkolnym, a obiektami nowoprojektowanymi, wraz z garażem, w tym w szczególności: rozebranie istniejącego wiatrołapu, roboty ziemne, wykonanie fundamentów i elementów konstrukcyjnych przyziemia, wykonanie ścian parteru, wykonanie stropu parteru, wykonanie ścian piętra, wykonanie stropu poddasza, wykonanie ścian poddasza, wykonanie dachu nad zapleczem sanitarnym i łącznikiem, wykonanie dachu nad salą gimnastyczna, wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin ścian i robót malarskich, wykonanie posadzek, wykonanie stropu powieszonego, montaż stolarki i ślusarki, wykonanie elewacji, wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni, montaż wyposażenia sali gimnastycznej; 2) Budowę szybu i montaż windy, w tym w szczególności: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie płyty fundamentowej i podszybia, wykonanie ścian szybu, wykonanie stropu, wykonanie dachu, wykonanie elewacji, montaż stolarki, roboty wykończeniowe, dostawa i montaż dźwigu, wykonanie instalacji elektrycznej; 3) Roboty budowlane w budynku istniejącym, w tym w szczególności: budowlane prace adaptacyjne związane z nowym układem komunikacyjnym; 4) Wykonanie instalacji wewnętrznych, w tym w szczególności: wykonanie instalacji wodociągowej i sanitarnej, wykonanie instalacji c.o. i wymiana kotła c.o., wykonanie instalacji solarnej, wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych i odgromowych, wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; 5) Wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych, w tym w szczególności: wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie odcinkowej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przebudowa przyłącza wodociągowego, wykonanie przyłącza kablowego elektrycznego; 6) Zagospodarowanie terenu, w tym w szczególności: wykonanie drogi dojazdowej do garażu oraz chodników i placów wewnętrznych, wykonanie parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Harcerskiej wraz z przebudową odcinka ogrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45212222-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa; 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) Przedmiar robót - z zastrzeżeniem, że ma on jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2432135.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Prdukcji Handlu i Usług KK-BUD Sp.j. J.Klara i F Kraś,  kkbud@vp.pl,  ul. Rzeszowska 23,  38-404,  Krosno,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244213.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244123.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3203327.04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.