Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Bydgoszcz: Wymiana drzwi wejściowych na dach w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 315941 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy , ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3415261, faks 052 3415781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych na dach w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych na dach w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki do wzoru umowy: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów niegorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 4. Wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza oferty)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza oferty)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza oferty)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza oferty)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza oferty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ, 2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa, 3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie okoliczności mające wpływ na zmianę treści zawartej umowy muszą być potwierdzone odpowiednim protokołem konieczności. Protokół konieczności musi zawierać wskazanie okoliczności, uzasadnienie oraz proponowaną zmianę do umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w treści zawartej umowy: - zmiana terminu zakończenia przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w drodze aneksu do umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) działania siły wyższej, (przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli wskutek siły wyższej jedna ze stron umowy nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana), 2) udokumentowanego opóźnienia w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, 3) zwłoki Zamawiającego w przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zawarcia umowy na roboty dodatkowe z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, pokój 803 w godzinach pracy Oddziału (7:00-15:00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-19-25 Usługa odbioru odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa aplikacji do wsparcia procesu zgłaszania usterek z infrastruktury Miasta
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Usługa w zakresie utrzymania pięciu akwariów słodkowodnych znajdujących się w pawilonie akwarium terrarium w ciągu 24 miesięcy w roku 2025-2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Roboty zabezpieczające wolne lokale mieszkalne (pustostany) poprzez wymianę drzwi na antywłamaniowe w rejonie D, E, M, N, C, L, J, K, stanowiące własność Gminy Wrocław.
- Montaż drzwi wejściowych i systemów wspomagania otwierania wraz z oklejaniem kontrastowym drzwi w projekcie "Udostępniamy się" w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w zasobie AMW Oddział Regionalny w Gdyni
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.