Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Jelenia Góra: Dostawa środków czystościowo - higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 315966 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowo - higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowo - higienicznych z podziałem na 7 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym ( załącznik nr 1) tzn. : Pakiet nr 1 - Środki czystościowe - płyny Pakiet nr 2 - Środki czystościowe - różnego zastosowania Pakiet nr 3 - Artykuły gospodarczo - higieniczne Pakiet nr 4 - Środki czystości - koncentraty dozujące Pakiet nr 5 - akcesoria do maszyny sprzątającej Pakiet nr 6 - Środki higieniczne - chusteczki dezynfekcyjne Pakiet nr 7 - Artykuły higieniczne - myjka do ciała.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 1 460,00 zł Pakiet nr 2 - 440,00 zł Pakiet nr 3 - 190,00 zł Pakiet nr 4 - 400,00 zł Pakiet nr 5 - 12,00 zł Pakiet nr 6 - 440,00 zł Pakiet nr 7 - 660,00 zł Wadium ma być wniesione do dnia 19.08.2013 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b) szczegółową ofertę cenową (załącznik nr 1) w oparciu o wykaz asortymentowo- ilościowy - zał. nr 1 również w formie elektronicznej ( Exel), np. dyskietka , CD, c) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: max 7 dni roboczych , dostawa na cito 24 godzin - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 60 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e) określenie stałości cen ( min. 24 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, f) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 g) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), h) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert i) dołączyć aktualny katalog zaoferowanego asortymentu w języku polskim z zaznaczeniem do którego pakietu i pozycji został dołączony wymagany dokument j) w celu weryfikacji spełniania warunków SIWZ dołączyć bezzwrotne próbki w oryginalnych opakowaniach po 1 opakowaniu/próbce zaoferowanego asortymentu - na żądanie Zamawiającego k) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S .K.J w Jeleniej Górze (kod. poczt.58-506), ul. Ogińskiego 6, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma pap. do pobrania za odpł. 25,00 zł brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Środki czystościowe - płyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystościowe - płyny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Środki czystościowe - różnego zastosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystościowe - różnego zastosowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Artykuły gospodarczo - higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarczo - higieniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Środki czystości - koncentraty dozujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości - koncentraty dozujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - akcesoria do maszyny sprzątającej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do maszyny sprzątającej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Środki higieniczne - chusteczki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne - chusteczki dezynfekcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Artykuły higieniczne - myjka do ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły higieniczne - myjka do ciała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- DOSTAWA SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Remonty kapitalne turbozespołów w: EW Kopin (TZ-2), EW Olszna (TZ-1), EW Głębinów (TZ-2), EW Włodzice (TZ-2), EW Pilchowice I (TZ-5) oraz EW Szklarska Poręba I (TZ)
- EW Bystrzyca Kłodzka - remont kanału odpływowego z cyplem - wykonanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia, pomieszczeń, budynków i terenu przyległego do obiektów MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- "MAŁA ARCHITEKTURA WOKÓŁ WIEŻY NA SOŁTYSIEJ GÓRZE" - zagospodarowanie terenu
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Okulistyki
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego
- "Dostawa środków czystości do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie" - sprawa nr 05/25.
- Zakup i dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i chemicznych. Ilość Zadań 17
- Dostawa wkładów papierowych - ręcznika w systemie 1 listka
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.