eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów oraz bębnów i głowic na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Łaziska Górne: Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów oraz bębnów i głowic na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 315976 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282360 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO ZE 100% UDZIAŁEM GMINY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów oraz bębnów i głowic na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych. 1. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, beż śladów użytkowania, nie regenerowane w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logiem, symbolem i terminem przydatności. 2. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego został zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do oryginalnego produktu. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone w SIWZ, przy zachowaniu cech technicznych i jakościowych produktów. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze do wyczerpania środka barwiącego przez okres 12 miesięcy. - Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości. - Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez zmawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. - Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemna opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od dnia momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 3. Na cześć materiałów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wymaga zaoferowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, ze względu na okres gwarancji tegoż sprzętu. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt, zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem Zamawiającego składanym Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili złożenia zamówienia. 5. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie. Ilość dostarczanych materiałów będzie dostosowywana do potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, z tym, że całkowita wartość dostarczonych materiałów nie przekroczy ceny oferty. 7. Przy realizacji wszystkich dostaw będą obowiązywały ceny jednostkowe podane w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza Szeroki Asortyment Biurowy Paweł Wysocki, Al .Bielska 80, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26844,22

  • Oferta z najniższą ceną: 26844,22 / Oferta z najwyższą ceną: 49274,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.