To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Wrocław: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja kampanii informacyjno-promocyjnej Europejskiego Funduszu Społecznego na Dolnym Śląsku
Numer ogłoszenia: 315995 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223605 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, faks 071 7769141, 7769702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ewaluacja kampanii informacyjno-promocyjnej Europejskiego Funduszu Społecznego na Dolnym Śląsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego, w ramach którego oceniona zostanie kampania informacyjno-promocyjna komponentu regionalnego PO KL realizowana na Dolnym Śląsku. 1) Wstęp Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL) jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków krajowych i koncentruje wsparcie w następujących obszarach: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, rozwój potencjału adaptacyjnego pracowników oraz przedsiębiorstw, a także zagadnienia związane z budową sprawnej i skutecznej administracji publicznej oraz wdrażaniem zasady dobrego rządzenia. Celem głównym Programu jest: wzrost zatrudnienia i spójności społecznej, a do osiągnięcia tego celu przyczynia się realizacja sześciu celów strategicznych, do których należą: 1. Podniesienie poziomu aktywności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia osób bezrobotnych i biernych zawodowo; 2. Zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego; 3. Poprawa zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw do zmian zachodzących w gospodarce; 4. Upowszechnienie edukacji społeczeństwa na każdym etapie kształcenia przy równoczesnym zwiększeniu jakości usług edukacyjnych i ich silniejszym powiązaniu z potrzebami gospodarki opartej na wiedzy; 5. Zwiększenie potencjału administracji publicznej w zakresie opracowywania polityk i świadczenia usług wysokiej jakości oraz wzmocnienie mechanizmów partnerstwa; 6. Wzrost spójności terytorialnej. Program składa się z 10 Priorytetów, realizowanych zarówno na poziomie centralnym jak i regionalnym. W ramach komponentu regionalnego realizowane są następujące Priorytety: 1. VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich; 2. VII - Promocja integracji społecznej; 3. VIII - Regionalne kadry gospodarki; 4. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. W województwie dolnośląskim instytucją odpowiedzialną za wdrażanie ww. Priorytetów jest Instytucja Pośrednicząca, której funkcję pełni Departament Spraw Społecznych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego, a w jego ramach bezpośrednio i bieżąco zadania Instytucji Pośredniczącej wykonuje Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego. Część zadań związanych z wdrażaniem komponentu regionalnego została powierzona instytucji wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), której funkcję pełni Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy. Dokumentem określającym kierunki działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w latach 2007-2013 jest Plan komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 z 3 czerwca 2008 roku, który określa m.in.: . cele działań komunikacyjnych; . docelowe grupy odbiorców działań komunikacyjnych; . podmioty odpowiedzialne za działania komunikacyjne; . narzędzia komunikacji; . oczekiwane efekty podjętych działań komunikacyjnych; . podstawowe zasady związane z podejmowanymi działaniami informacyjno-promocyjnymi; . instrumenty realizacji działań informacyjno-promocyjnych. Podczas realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej komponentu regionalnego PO KL w województwie dolnośląskim w latach 2007 - 2008 wykorzystano, zgodnie z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, następujące instrumenty: . strony www; . konferencje; . spotkania informacyjne i szkolenia dla beneficjentów; . gadżety; . publikacje; . infolinie; . punkty informacyjne; . ATL (prasa, radio, TV, plakaty, reklamy zewnętrzne). Za koordynację systemu informacji i promocji PO KL w województwie dolnośląskim odpowiedzialna jest Regionalna Informacyjna Grupa Robocza komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 powołana Zarządzeniem nr 8/2008 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 30 stycznia 2008 roku, która między innymi uchwaliła podział kompetencji podmiotów zaangażowanych w realizację działań informacyjno-promocyjnych w województwie dolnośląskim. Poniżej został przedstawiony podział kompetencji w ramach realizacji działań informacyjno-promocyjnych w województwie dolnośląskim: 1. Instytucja Pośrednicząca: - prowadzi stronę www, - organizuje konferencje, - na zaproszenie organizatora uczestniczy w seminariach, spotkaniach i szkoleniach dla beneficjentów, - zamawia i prowadzi dystrybucję gadżetów związanych z PO KL, - opracowuje i publikuje: Biuletyn Europejski Fundusz Społeczny w województwie dolnośląskim, broszury ulotki dotyczące konkretnego priorytetu, ogólne broszury dotyczące wdrażanych działań, - publikuje, we współpracy z Instytucją Pośredniczącą II stopnia, raporty ewaluacyjne, - prowadzi punkt informacyjny udzielający ogólnych informacji nt. EFS/PO KL, - realizuje kampanie informacyjną poprzez: spoty telewizyjne oraz bilbordy, - współpracuje z dziennikarzami mediów lokalnych i regionalnych (organizacja konferencji prasowych, przygotowywanie materiałów prasowych, organizacja briefingów itp.), - współpracuje z instytucjami oraz organizacjami na rzecz poszczególnych grup odbiorców. 2. Instytucja Pośrednicząca II stopnia: - prowadzi stronę www, - organizuje konferencje, - organizuje imprezy otwarte promujące EFS/PO KL, - organizuje i prowadzi seminaria, spotkania i szkolenia dla beneficjentów, - zamawia i prowadzi dystrybucje gadżetów związanych z PO KL, - publikuje dokumenty związane z ogłaszanymi konkursami, - publikuje wytyczne dla beneficjentów, - opracowuje i publikuje: broszury/ulotki dotyczące zasad aplikowania i realizacji projektów oraz promujące dobre praktyki, - publikuje raporty ewaluacyjne we współpracy z Instytucją Pośredniczącą, - prowadzi infolinie, - prowadzi punkt informacyjny udzielający ogólnych oraz szczegółowych informacji nt. zasad aplikowania i realizacji projektów, - realizuje kampanie informacyjną poprzez: spoty telewizyjne, audycje radiowe oraz plakaty, - zamieszcza ogłoszenia i informacje o konkursach w prasie regionalnej i lokalnej. 3. Regionalne Ośrodki EFS: - prowadzą strony www, - organizują konferencje, - uczestniczą w imprezach otwartych promujących EFS/PO KL, - organizują i prowadzą seminaria, spotkania i szkolenia dla beneficjentów, - zamawiają i prowadzą dystrybucję gadżetów związanych z PO KL, - publikują broszury promujące dobre praktyki, - prowadzą infolinie, - prowadzą punkty informacyjne udzielające ogólnych oraz szczegółowych informacji nt. zasad aplikowania i realizacji projektów, - realizuje kampanie informacyjną poprzez ulotki oraz plakaty, - prowadzą newsletter, - zamieszczają ogłoszenia i informacje o świadczonych usługach, - organizują i prowadzą spotkania animacyjne. 2) Cel badania Głównym celem badania jest ocena realizowanej na Dolnym Śląsku kampanii informacyjno-promocyjnej komponentu regionalnego PO KL, prowadzonej przez wszystkie podmioty zaangażowane w realizację działań informacyjno-promocyjnych PO KL w województwie. Cele szczegółowe, które przyczyniają się do osiągnięcia celu głównego to: 1. Określenie poziomu świadomości PO KL i Europejskiego Funduszu Społecznego wśród mieszkańców województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem w ramach komponentu regionalnego PO KL (potencjalni uczestnicy projektu); 2. Określenie w jakim stopniu kampania informacyjno-promocyjna wpłynęła na świadomość realizacji komponentu regionalnego PO KL wśród mieszkańców województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem w ramach komponentu regionalnego PO KL; 3. Określenie stopnia wpływu kampanii informacyjno-promocyjnej na znajomość możliwych form wsparcia w ramach komponentu regionalnego PO KL wśród projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego); 4. Ocena instrumentów wykorzystanych podczas kampanii informacyjno-promocyjnej w województwie dolnośląskim; 5. Identyfikacja instrumentów, które w największym stopniu przyczyniły się do wzrostu świadomości mieszkańców województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem w ramach komponentu regionalnego PO KL oraz projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego) na temat komponentu regionalnego PO KL; 6. Uzyskanie rekomendacji dla przyszłych kampanii informacyjno-promocyjnych. 3) Pytania badawcze Na podstawie danych zebranych podczas realizacji badania Wykonawca musi odpowiedzieć na następujące pytania badawcze dotyczące kampanii informacyjno-promocyjnej komponentu regionalnego PO KL realizowanej w województwie dolnośląskim: 1. W jakim stopniu instrumenty działań informacyjno-promocyjnych zastosowane podczas kampanii są wobec siebie komplementarne i spójne (spójność koncepcji, spójność doboru instrumentów pod względem ich skuteczności, celu i możliwości zastosowania oraz spójność z dokumentami programowymi)? 2. Czy mieszkańcy województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem w ramach komponentu regionalnego PO KL zapamiętali przekaz graficzny (logo PO KL i EFS) wykorzystany podczas kampanii outdoorowej, a jeśli tak, to jak go interpretują? 3. Jaki jest poziom świadomości istnienia pojęć: Program Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejski Fundusz Społeczny wśród mieszkańców województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem w ramach komponentu regionalnego PO KL i w jakim stopniu wynika on z realizowanej kampanii informacyjno-promocyjnej? 4. W jakim stopniu kampania informacyjno-promocyjna przyczyniła się do zwiększenia świadomości realizacji w województwie dolnośląskim projektów w ramach PO KL (w rozumieniu możliwości korzystania z form wsparcia oferowanych w komponencie regionalnym PO KL) wśród potencjalnych uczestników projektu, (odpowiedź na pytanie musi odnosić się do co najmniej następujących grup docelowych komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: osoby do 25. roku życia, osoby po 45. roku życia, kobiety, osoby zamieszkujące w gminach wiejskich i miejsko-wiejskich oraz mieszkańcy miast do 25 tyś. mieszkańców, osoby pozostające bez zatrudnienia)? 5. Które z instrumentów zastosowanych podczas kampanii informacyjno-promocyjnej w największym stopniu przyczyniły się do wzrostu zainteresowania formami i możliwościami wsparcia oferowanymi w ramach PO KL wśród mieszkańców województwa dolnośląskiego, którzy mogą zostać objęci wsparciem? 6. Jak projektodawcy/potencjalni projektodawcy PO KL (z terenu województwa dolnośląskiego) oceniają skuteczność poszczególnych instrumentów zastosowanych w kampanii informacyjno-promocyjnej? 7. Czy kampania informacyjno-promocyjna przyczyniła się do zachęcenia projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego) do poszukiwania informacji związanych z aplikowaniem o środki w ramach komponentu regionalnego PO KL, a jeśli tak to w jakim stopniu? 8. Które z instrumentów zastosowanych w kampanii informacyjno-promocyjnej komponentu regionalnego PO KL pozwoliły, w największym stopniu, pozyskać projektodawcom/potencjalnym projektodawcom informacje związane z aplikowaniem o środki w ramach komponentu regionalnego PO KL? 9. Czy kampania informacyjno-promocyjna przyczyniła się do zwiększenia zainteresowania projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego) realizacją projektów w ramach komponentu regionalnego PO KL, a jeśli tak to w jakim stopniu? 10. Które z instrumentów zastosowanych podczas kampanii informacyjno-promocyjnej w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia zainteresowania projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego) realizacją projektów w ramach komponentu regionalnego PO KL? 11. Czy zastosowane podczas w/w kampanii instrumenty należy zmodyfikować, aby w sposób bardziej efektywny przyczyniały się do realizacji celów określonych w Planie komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, a jeśli tak to które? Badanie musi dostarczyć wyczerpujących i wiarygodnych odpowiedzi na ww. pytania badawcze, jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie jest to lista zamknięta. Zamawiający będzie dodatkowo punktował oferty zawierające propozycję dodatkowych pytań badawczych, spójnych z celami badania, o ile uzna, że przyczynią się one do lepszej jakości raportu. 4) Kryteria W badaniu Wykonawca uwzględni następujące kryteria ewaluacyjne: . Adekwatność rozumiana jako stopień w jakim działania realizowane w ramach polityki informacyjno-promocyjnej są zgodne z rzeczywistymi potrzebami, . Efektywność rozumianą jako stosunek poniesionych kosztów na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej komponentu regionalnego PO KL do osiągniętych wyników zdiagnozowanych w przedmiotowym badaniu, . Skuteczność, rozumianą jako stopień osiągnięcia zakładanych celów kampanii informacyjno-promocyjnej, . Spójność, rozumianą jako wewnętrzna komplementarność zastosowanych instrumentów informacyjno-promocyjnych oraz zgodność podjętych działań z dokumentami programowymi. 5) Metodologia i zakres badania Wymagany przez Zamawiającego minimalny zakres zastosowanych w badaniu narzędzi badawczych to: . Analiza danych zastanych, obejmująca dokumenty programowe i akty prawne regulujące działania informacyjno-promocyjne w ramach PO KL tj.: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 13 marca 2008 roku, Planie komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, dokumenty wewnętrzne Instytucji Pośredniczącej związane z prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych; . Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) z pracownikami instytucji zaangażowanych w zarządzanie kampanią informacyjno-promocyjną komponentu regionalnego PO KL w województwie dolnośląskim oraz przedstawicielami projektodawców/potencjalnych projektodawców (z terenu województwa dolnośląskiego) w ramach komponentu regionalnego PO KL; . CATI lub CAPI przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców województwa dolnośląskiego w wieku 15-64 lat (konstrukcja próby musi umożliwić analizę wyników w odniesieniu do co najmniej następujących grup docelowych komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: osoby do 25. roku życia, osoby po 45. roku życia, kobiety, osoby zamieszkujące w gminach wiejskich i miejsko-wiejskich oraz mieszkańcy miast do 25 tyś. mieszkańców, osoby pozostające bez zatrudnienia) oraz na reprezentatywnej próbie projektodawców/potencjalnych projektodawców w ramach komponentu regionalnego PO KL z terenu województwa dolnośląskiego komponentu regionalnego PO KL, którzy już składali wnioski o dofinansowanie projektów w ramach programów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Podana powyżej lista narzędzi badawczych nie jest zamknięta. W ofercie oczekuje się, iż Wykonawca w oparciu o swą wiedzę i doświadczenie badawcze zaproponuje (wraz z uzasadnieniem) zestaw metod, technik, narzędzi badawczych umożliwiających uzyskanie informacji na pytania badawcze wymienione w pkt. IV, z uwzględnieniem celów badania. Zamawiający będzie dodatkowo punktował zaproponowanie metod, technik, narzędzi badawczych wykraczających poza wymogi minimalne określone w niniejszym punkcie, jeżeli celowość ich zastosowania zostanie uzasadniona przez Wykonawcę. Dodatkowo Zamawiający przyzna punkty jeśli Wykonawca w ofercie przedstawi wstępne listy pytań, które będą podstawą sporządzenia narzędzi badawczych z zakresu badań ilościowych i są one użyteczne dla osiągnięcia celów badania. Wykonawca w ofercie musi przedstawić metodę doboru próby dla poszczególnych metod, technik, narzędzi badawczych zaplanowanych do wykorzystania w badaniu. Zaproponowana przez Wykonawcę metoda doboru próby musi zagwarantować osiągnięcie celów badania przy zastosowanych metodach, technikach, narzędziach badawczych, oraz będzie podlegała ocenie. Przedstawiona przez Wykonawcę metodologia realizacji zamówienia musi w szczególności zawierać następujące elementy: . Koncepcję badania zawierającą m.in. opis sposobu realizacji badania, cel badania, przedmiot i zakres badania, kryteria badawcze oraz pytania badawcze; . Opis metodologii badania, zawierający m.in.: źródła danych i proponowane metody, techniki, narzędzia badawcze, metody i techniki zbierania danych, dobór próby badawczej i jej wielkość; . Opis sposobu organizacji badania, zawierający m.in. harmonogram realizacji badania ewaluacyjnego opisujący poszczególne etapy prowadzenia oceny, plan pracy wynikający z przyjętej metodologii; terminy określone przez Zamawiającego, podział obowiązków pomiędzy członków zespołu badawczego w odniesieniu do obszarów badawczych; . Opis sposobu przedstawienia wyników badania, zawierający m.in. informacje dot. prezentacji raportu metodologicznego i raportu końcowego, sposobu prezentacji danych, wniosków i rekomendacji. Badanie będzie obejmować swoim zakresem: . obszar województwa dolnośląskiego, . okres od 1 kwietnia 2007 roku do momentu rozpoczęcia badania, . działania informacyjno-promocyjne realizowane w ramach komponentu regionalnego PO KL przez Instytucję Pośredniczącą, instytucję wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz Regionalne Ośrodki EFS. 6) Oczekiwania wobec Wykonawcy Od Wykonawcy oczekuje się sprawnej i terminowej realizacji badania oraz współpracy z Zamawiającym, w tym: . opracowania metodologii badania i jej uzasadnienia; . opracowania harmonogramu badania; . przygotowania narzędzi badawczych oraz materiałów do badania; . przygotowania i skonsultowania z Zamawiającym raportu metodologicznego zawierającego co najmniej: identyfikację obszaru badawczego, opis zastosowanych narzędzi badawczych oraz opis sposobu prezentacji zebranych danych; . realizacji badania; . pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mail, wyznaczenie osoby do kontaktów roboczych); . informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania (na bieżąco); . przekazania Zamawiającemu ostatecznej wersji raportu końcowego z badania w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy; . przedstawienia dwukrotnie raportu końcowego w formie prezentacji multimedialnej w okresie 6 miesięcy po zrealizowaniu badania w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia na prośbę Wykonawcy dokumentów i informacji wewnętrznych związanych z realizacją działań objętych badaniem. 7) Format i struktura raportu końcowego oraz raportu metodologicznego W trakcie badania Wykonawca przygotuje również raport metodologiczny, który musi zawierać koncepcję badania, opis metodologii i projekt zaproponowanych narzędzi badawczych, przy czym nie musi on zawierać ostatecznych wersji narzędzi badawczych, jeżeli będzie to uzasadnione metodologią i harmonogramem badania (np. zaplanowano przygotowanie dyspozycji do wywiadu po uzyskaniu wiedzy z analizy danych zastanych). Jednocześnie raport metodologiczny musi wskazywać na zakres odpowiedzialności poszczególnych osób zespołu badawczego w stosunku do proponowanego planu pracy. Raport końcowy z przeprowadzonego badania musi liczyć co najmniej 100 stron A4 oraz składać się z: . spisu treści; . wprowadzenia (opis przedmiotu, głównych celów i założeń badania); . głównych wniosków i rekomendacji (objętość do 10 stron); . opisu wyników badania (wraz z ich analizą i interpretacją); . jedno lub dwustronicowego podsumowania, w którym zebrane zostaną najistotniejsze wyniki badania i rekomendacje; . aneksów, gdzie zostaną zamieszczone zestawienia danych oraz narzędzia badawcze zastosowane w badaniu. Ponadto Wykonawca przygotuje w osobnym dokumencie streszczenie raportu końcowego (maksymalnie 5 stron A4) zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej. Raport końcowy, raport metodologiczny oraz pełny zbiór danych dotyczących badań należy przekazywać w formie elektronicznej na nośniku CD-R i pocztą elektroniczną na adres sekretariat.efs@umwd.pl (w plikach .doc i/lub .xls) oraz w formie oprawionego wydruku w 3 egzemplarzach uwzględniając wytyczne w zakresie oznaczania publikacji finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8) Harmonogram badania Czas realizacji całego badania (rozumiany jako dostarczenie Zamawiającemu raportu końcowego z badania) to 10 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. W ramach badania wyróżniono następujące etapy: I Etap . w terminie do 2 tygodni przygotowanie projektu raportu metodologicznego i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej; . w terminie do 3 tygodni przygotowanie raportu metodologicznego uwzględniającego uwagi Zamawiającego w formie elektronicznej i papierowej; II Etap . w terminie do 8 tygodni przygotowanie projektu raportu końcowego oraz jego streszczenia i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej; . w terminie do 10 tygodni przygotowanie raportu końcowego oraz jego streszczenia uwzględniając uwagi Zamawiającego i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej; 9) Osoba do kontaktów Wszelkich informacji merytorycznych i formalnych na temat badania udziela Pan Marcin Bora (071) 776 96 19, e-mail: marcin.bora@umwd.pl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.00.00 - 74.13.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Public Profits Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 8, 61-770 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58000.00
- Oferta z najniższą ceną: 58000.00 oferta z najwyższą ceną: 133000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.