To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 316056 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Potok Wielki: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307060-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308586-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potok Wielki, krajowy numer identyfikacyjny
83040961400000, ul.
Potok Wielki
106,
23313
Potok Wielki, państwo
, woj.
lubelskie, tel.
158 740 204, faks
158 740 204, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INW.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.368.174,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy sto siedemdziesiąt cztery złote 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w tym na: - spłatę kredytu z lat ubiegłych 1 401 733,00 zł - planowany deficyt budżetu 966 441,00 zł Razem 2 368 174,00 zł 2. Warunki udzielenia kredytu. 1) Okres kredytowania 6 lat i 2 miesiące /74 miesiące/ od podpisania umowy. 2) Spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 31.03.2018 r. 3) Raty odsetkowe płatne miesięcznie na ostatni dzień miesiąca, począwszy od m-ca września 2016 r. 4) Pierwsza spłata raty kapitałowo-odsetkowej nastąpi w dniu 31.03.2018r, a ostatnia 30.11.2022 r. 5) Spłata kredytu nastąpi w 47 ratach kapitałowych w latach 2018 r. - 2022 r. z tego: 46 rat po 50 000,00 zł, 1 ostatnia rata 68 174,00 zł (zgodnie z tabelą poniżej), z uwzględnieniem karencji w spłacie rat kapitałowych do 30.03.2018 r. Spłaty rat kapitałowych na ostatni dzień miesiąca. Terminy spłat/rok 2018 2019 2020 2021 2022 styczeń 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 luty 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 marzec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 kwiecień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 maj 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 czerwiec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 lipiec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 sierpień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 wrzesień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 październik 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 listopad 50 000,00 68 174,00 grudzień 50 000,00 50 000,00 Razem 200 000,00 600 000,00 500 000,00 500 000,00 568 174,00 Ogółem 2 368 174,00 6) Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 31 sierpnia 2016 r.; Początek naliczania odsetek od 26.09.2016r. od kwoty 2.368.174,00 zł. 7) Do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i w poszczególnych miesiącach. 8) Odsetki będą naliczane i pobierane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian harmonogramu płatności, jak również dopuszcza możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat. 10) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do upływu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowej zgody banku oraz bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej wartości kredytu objętego niniejszym zamówieniem bez dodatkowych opłat, prowizji lub kar za zmniejszenie wysokości kredytu. 12) Kredyt zostanie przekazany na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim Oddział w Potoku Wielkim nr 98 9410 1049 2005 5000 0329 0002 w jednej transzy w wysokości - 2.368.174,00 zł. Planowany termin uruchomienia transzy 26.09.2016 r. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w całości w innym terminie, nie później jednak niż do dnia 31.12.2016 r., bez ponoszenia dodatkowych opłat. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w transzach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, nie później niż do dnia 31.12.2016 r. 15) Zamawiający wyraża zgodę na ustanowienie zabezpieczenia kredytu w formie weksla "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu bez dodatkowych opłat. 17) Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu. 18) Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku jego trudnej sytuacji finansowej, będzie mógł wydłużyć okres spłaty kredytu o 3 lata (do 31 grudnia 2025 r.). 19) Jeżeli termin wpłaty raty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 20) Odsetki od kredytu naliczane są w okresach miesięcznych od dnia wykorzystania kredytu/transzy do dnia poprzedzającego dzień spłaty. 21) Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 22) Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania ( obowiązywania umowy) nie może ulec zmianie w górę. 23) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja za udzielenie kredytu oraz oprocentowanie liczone jako WIBOR 3M + stała marża banku. 24) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez Bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 25) Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 26) Odsetki od kapitału będą liczone na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, powiększonej o oferowaną stałą marżę banku. 27) Jeżeli bank będzie żądał prowizji od udzielonego kredytu, będzie ona płatna przed otrzymaniem kredytu, określonej transzy kredytu. Informacje dodatkowe. 1) Gmina nie korzysta z pożyczek "pozabankowych" 2) Gmina nie korzysta z finansowania w formie forfaitingu, faktoringu i leasingu. 3) Na rachunkach bankowych Gminy nie występują zajęcia egzekucyjne. 4) Gmina nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art.777 par.1 pkt. 5 k.p.c. 6) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego przez wykonawcę, udostępnia się poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl. następujące informacje: 1. Zarządzenie nr 52.2016 Wójta Gminy Potok Wielki z dn. 26.08.2016 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2. Opinie RIO: a) o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu, b) o przedłożonym przez Wójta Gminy Potok Wielki projekcie uchwały budżetowej na 2016 r. oraz o możliwości sfinansowania deficytu w 2016 r. c) o planowanej kwocie długu, d) o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 r., 2015 r. i I półr. 2016 r. 3. Budżet Gminy Potok Wielki na 2016 r. (z ostatnią zmianą) 4. Wieloletnia Prognoza Finansowa na 2016 r. (z ostatnią zmianą) 5. Sprawozdania za 2014 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN, RbPDP) 6. Sprawozdania za 2015 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN, RbPDP) 7. Sprawozdania za I półrocze 2016 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN) 8. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 9. Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT283051.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 225675,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.