eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potok WielkiZaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-30

Ogłoszenie nr 316056 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.

Potok Wielki: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307060-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308586-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potok Wielki, krajowy numer identyfikacyjny 83040961400000, ul. Potok Wielki  106, 23313   Potok Wielki, państwo , woj. lubelskie, tel. 158 740 204, faks 158 740 204, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INW.271.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.368.174,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy sto siedemdziesiąt cztery złote 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w tym na: - spłatę kredytu z lat ubiegłych 1 401 733,00 zł - planowany deficyt budżetu 966 441,00 zł Razem 2 368 174,00 zł 2. Warunki udzielenia kredytu. 1) Okres kredytowania 6 lat i 2 miesiące /74 miesiące/ od podpisania umowy. 2) Spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 31.03.2018 r. 3) Raty odsetkowe płatne miesięcznie na ostatni dzień miesiąca, począwszy od m-ca września 2016 r. 4) Pierwsza spłata raty kapitałowo-odsetkowej nastąpi w dniu 31.03.2018r, a ostatnia 30.11.2022 r. 5) Spłata kredytu nastąpi w 47 ratach kapitałowych w latach 2018 r. - 2022 r. z tego: 46 rat po 50 000,00 zł, 1 ostatnia rata 68 174,00 zł (zgodnie z tabelą poniżej), z uwzględnieniem karencji w spłacie rat kapitałowych do 30.03.2018 r. Spłaty rat kapitałowych na ostatni dzień miesiąca. Terminy spłat/rok 2018 2019 2020 2021 2022 styczeń 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 luty 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 marzec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 kwiecień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 maj 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 czerwiec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 lipiec 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 sierpień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 wrzesień 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 październik 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 listopad 50 000,00 68 174,00 grudzień 50 000,00 50 000,00 Razem 200 000,00 600 000,00 500 000,00 500 000,00 568 174,00 Ogółem 2 368 174,00 6) Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 31 sierpnia 2016 r.; Początek naliczania odsetek od 26.09.2016r. od kwoty 2.368.174,00 zł. 7) Do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i w poszczególnych miesiącach. 8) Odsetki będą naliczane i pobierane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian harmonogramu płatności, jak również dopuszcza możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat. 10) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do upływu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowej zgody banku oraz bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej wartości kredytu objętego niniejszym zamówieniem bez dodatkowych opłat, prowizji lub kar za zmniejszenie wysokości kredytu. 12) Kredyt zostanie przekazany na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim Oddział w Potoku Wielkim nr 98 9410 1049 2005 5000 0329 0002 w jednej transzy w wysokości - 2.368.174,00 zł. Planowany termin uruchomienia transzy 26.09.2016 r. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w całości w innym terminie, nie później jednak niż do dnia 31.12.2016 r., bez ponoszenia dodatkowych opłat. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w transzach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, nie później niż do dnia 31.12.2016 r. 15) Zamawiający wyraża zgodę na ustanowienie zabezpieczenia kredytu w formie weksla "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu bez dodatkowych opłat. 17) Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu. 18) Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku jego trudnej sytuacji finansowej, będzie mógł wydłużyć okres spłaty kredytu o 3 lata (do 31 grudnia 2025 r.). 19) Jeżeli termin wpłaty raty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 20) Odsetki od kredytu naliczane są w okresach miesięcznych od dnia wykorzystania kredytu/transzy do dnia poprzedzającego dzień spłaty. 21) Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 22) Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania ( obowiązywania umowy) nie może ulec zmianie w górę. 23) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja za udzielenie kredytu oraz oprocentowanie liczone jako WIBOR 3M + stała marża banku. 24) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez Bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 25) Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 26) Odsetki od kapitału będą liczone na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, powiększonej o oferowaną stałą marżę banku. 27) Jeżeli bank będzie żądał prowizji od udzielonego kredytu, będzie ona płatna przed otrzymaniem kredytu, określonej transzy kredytu. Informacje dodatkowe. 1) Gmina nie korzysta z pożyczek "pozabankowych" 2) Gmina nie korzysta z finansowania w formie forfaitingu, faktoringu i leasingu. 3) Na rachunkach bankowych Gminy nie występują zajęcia egzekucyjne. 4) Gmina nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art.777 par.1 pkt. 5 k.p.c. 6) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego przez wykonawcę, udostępnia się poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl. następujące informacje: 1. Zarządzenie nr 52.2016 Wójta Gminy Potok Wielki z dn. 26.08.2016 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2. Opinie RIO: a) o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu, b) o przedłożonym przez Wójta Gminy Potok Wielki projekcie uchwały budżetowej na 2016 r. oraz o możliwości sfinansowania deficytu w 2016 r. c) o planowanej kwocie długu, d) o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 r., 2015 r. i I półr. 2016 r. 3. Budżet Gminy Potok Wielki na 2016 r. (z ostatnią zmianą) 4. Wieloletnia Prognoza Finansowa na 2016 r. (z ostatnią zmianą) 5. Sprawozdania za 2014 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN, RbPDP) 6. Sprawozdania za 2015 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN, RbPDP) 7. Sprawozdania za I półrocze 2016 r.; (Rb27S, Rb28S, RbNDS, RbZ, RbN) 8. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 9. Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT283051.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim,  bank@bsjl.pl,  ul. Wiejska 3,  23-300,  Janów Lubelski,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225675,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225675,40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 351278,53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.