To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-09-30
Og³oszenie nr 316114 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Lublin: Remont pracowni komputerowych A4 i A5 na parterze Wydzia³u Ekonomicznego UMCS w Lublinie
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 304162-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, krajowy numer identyfikacyjny
135300000, ul.
Pl. M. Curie-Sk³odowskiej
5,
20031
Lublin, pañstwo
, woj.
lubelskie, tel.
815 375 965, faks
815 375 965, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont pracowni komputerowych A4 i A5 na parterze Wydzia³u Ekonomicznego UMCS w Lublinie
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):PN/61-2016/DOP-p
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni komputerowych A4 i A5 na parterze Wydzia³u Ekonomicznego UMCS w Lublinie. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê pe³nej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej. Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SIWZ. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaj± opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zapis ten jest jedynie przyk³adowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe powinny posiadaæ produkty u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te produkty. Wykonawca mo¿e, przy pomocy innych dokumentów wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymogi wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45300000-0,
45310000-3,
45410000-4,
45421131-1,
45442100-8,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016 IV.2 Szacunkowa ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT110569.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 138990,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obs³ugi centralnej sterylizatorni
- Us³uga pe³nienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿y sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, p³ynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzier¿aw± cytometru na 24 m-ce na u¿ytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przep³. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzier¿aw± zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Us³uga kompleksowego sprz±tania obiektów biurowych Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Dostawa odczynników i po¿ywek dla Zak³adu Diagnostyki Mikrobiologicznej.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.