eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeNadzór inwestorski budowy Sieci tras rowerowych na terenie Powiatu Miko³owskiego - infrastruktura aktywnych form turystyki

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-11-08

Orzesze: Nadzór inwestorski budowy Sieci tras rowerowych na terenie Powiatu Miko³owskiego - infrastruktura aktywnych form turystyki
Numer og³oszenia: 316141 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. ¦w. Wawrzyñca 21, 43-180 Orzesze, woj. ¶l±skie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Nadzór inwestorski budowy Sieci tras rowerowych na terenie Powiatu Miko³owskiego - infrastruktura aktywnych form turystyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2007-2013, Priorytet III Turystyka Dzia³aniu 3.2. Infrastruktura oko³oturystyczna Poddzia³anie 3.2.2. Infrastruktura oko³oturystyczna - podmioty publiczne 2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego budowy Sieci tras rowerowych na terenie Powiatu Miko³owskiego - infrastruktura aktywnych form turystyki Pe³ny zakres czynno¶ci okre¶lony w odno¶nych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 , poz. 1118 z pó¼niejszymi zmianami) tj: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, (konieczno¶æ wykonania dokumentacji fotograficznej) uczestniczenie w odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do u¿ytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e, na ¿±danie inwestora, kontrolowanie rozliczeñ budowy. - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotycz±ce: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotycz±cych prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urz±dzeñ technicznych; - ¿±danie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a tak¿e wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê Przewidywany termin zakoñczenia robót budowlanych objêtych przedmiotowym nadzorem: 15.07.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.52.00.00 - Us³ugi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu ¿adnych wymagañ do tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu ¿adnych wymagañ do tego warunku

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu ¿adnych wymagañ do tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wyka¿e, ¿e: dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej oraz min. 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu ¿adnych wymagañ do tego warunku

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaakceptowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany mog± byæ dokonywane jedynie w granicach okre¶lonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poni¿ej. 3. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ o zmianê postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a. nieprzewidywalne dzia³ania w³adz pañstwowych b. zmiany obowi±zuj±cych przepisów maj±ce wp³yw na realizacjê umowy c zmiany Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa; d. zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; e. zmiany przedstawicieli stron umowy; f. Zmiany przewidziane w §2 i §4 pkt 11

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz25_10.htm
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê Istotnych Warunków Zamówienia mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego Urz±d Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, pokój nr 5, jak równie¿ za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Zamkniêt± kopertê zawieraj±c± ofertê nale¿y z³o¿yæ/przes³aæ do dnia 17.11.2010r. do godz. 09.00 w sekretariacie Urzêdu Miejskiego Orzesze, ul. ¦w. Wawrzyñca 21 Orzesze 43-180.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2007-2013, Priorytet III Turystyka Dzia³aniu 3.2. Infrastruktura oko³oturystyczna Poddzia³anie 3.2.2. Infrastruktura oko³oturystyczna - podmioty publiczne.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.