Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Cieszyn: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Kiedronia 3 i ul. Bielskiej 20 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 316170 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Kiedronia 3 i ul. Bielskiej 20 w Cieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z wymianą wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Kiedronia 3 i ul. Bielskiej 20 w Cieszynie. Zakres prac obejmuje w szczególności: Budynek przy ul. Kiedronia 3: Wykonanie modernizacji instalacji zasilającej układy pomiarowe i rozdzielki mieszkaniowe oraz oświetlenie klatki schodowej. Istniejące szafki z układami pomiarowymi należy zdemontować a w ich miejsce zabudować nowe przystosowane do zabudowy układów pomiarowych dla każdego z mieszkań. Piony zasilające mieszkania wymienić należy na trójprzewodowe oraz pięcioprzewodowe. W mieszkaniach zabudować należy rozdzielki natynkowe przystosowane do zabudowy aparatury zabezpieczeniowej modułowej. Do rozdzielek podłączyć istniejące instalacje elektryczne w mieszkaniach. Wymienić należy również pion zasilający układy pomiarowe zabudowując rozłącznik główny stanowiący równocześnie wyłączniki przeciwpożarowy. Wymiana na nową instalacji oświetlenia klatki schodowej. Naprawa wszystkich elementów budowlanych - bruzdy, przebicia, zamurowania itp. związane z ww pracami - ostateczne wykończenie tych elementów łącznie z pomalowaniem.Wykonanie wszystkich prób, badań itp. niezbędnych do uruchomienia i użytkowania instalacji oraz sporządzenie protokołów. Budynek przy ul. Bielskiej 20: Wykonanie modernizacji instalacji zasilającej układy pomiarowe i rozdzielki mieszkaniowe oraz oświetlenie klatki schodowej. Istniejące szafki z układami pomiarowymi należy zdemontować a w ich miejsce zabudować nowe przystosowane do zabudowy układów pomiarowych dla każdego z mieszkań. Piony zasilające mieszkania wymienić odpowiednio na trójprzewodowe oraz pięcioprzewodowe. Do rozdzielek podłączyć istniejące instalacje elektryczne w mieszkaniach. Wymienić należy również pion zasilający układy pomiarowe i zabudować rozłącznik główny stanowiący równocześnie wyłączniki przeciwpożarowy. Wymiana na nową instalacji oświetlenia klatki schodowej. Naprawa wszystkich elementów budowlanych - bruzdy, przebicia, zamurowania itp. związane z ww pracami - ostateczne wykończenie tych elementów łącznie z pomalowaniem.Wykonanie wszystkich prób, badań itp. niezbędnych do uruchomienia i użytkowania instalacji oraz sporządzenie protokołów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. prace polegające na wykonaniu lub wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych o wartości powyżej 30% oferowanej ceny brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami o następujących kwalifikacjach: posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony druk -Oferta- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Opis części zamówienia zlecanych podwykonawcom - załącznik nr 6; 3. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załączniki nr 7, 7a, 7b; 4. Parafowany -Wzór umowy- - załącznik nr 8; 5. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 9; 6. Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 10;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński
- Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie
- Dostawa zestawu do przezczaszkowej stymulacji magnetycznej (TMS)
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Cieszynie
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z wyposażeniem w niezbędne urządzenia i pojazdy
- Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wodzisław
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku mieszkalnym przy ul. Płockiej 3 w Warszawie.
- Utworzenie zielono-niebieskiej infrastruktury przy obiektach edukacyjno-sportowych w Tuliszkowie
- Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych na terenie Gminy Tomice
- "Przebudowa, modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZZOZ w Janowie Lubelskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.