eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProwadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Lublin: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 31618 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć dydaktycznych na 16 innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach na Wydziale Humanistycznym w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że osoby wykonujące zamówienie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: Nr części Wykształcenie oraz stopień / tytuł naukowy Zakres doświadczeń zawodowych / dorobek naukowy 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych 1) co najmniej 2 publikacje z zakresu teorii edytorstwa (z zakresu teorii edytorskiej, metodologicznych problemów dyscypliny) oraz edycje krytyczne dzieł literackich; 2) minimum roczne doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym przygotowującym edycję krytyczną, praca o charakterze samodzielnym, potwierdzona publikacją/publikacjami 3) realizacja zadań naukowych w zakresie edytorskim wraz z publikacją/wystąpieniem konferencyjnym potwierdzającym przeprowadzenie badań 4) minimum 3-letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie tekstologii i edytorstwa 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint 3 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 150 godzin doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem w szkołach wyższych różnego typu wykładów i seminariów nt. rozwoju ścieżki kariery i/lub komunikacji oraz negocjacji, przywództwa, marketingu 2. minimum 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu doradztwa biznesowego dla firm: negocjacje, marketing, budowanie marki 3. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa i/ lub materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji w biznesie 4. opublikowanie przynajmniej 15 artykułów nt. rozwoju osobistego i/lub obsługi klienta i/lub marketingu w prasie fachowej dla managerów 4 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii i/lub informatologii lub/i informacji naukowej 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego, min. 5 lat, 2. biegła znajomość problematyki Web-u 2.0 oraz zastosowania poszczególnych narzędzi tego zjawiska w instytucjach kultury, 3. min. 3 publikacje naukowe dotyczące Web-u 2.0, telewizji internetowej, bibliotek cyfrowych, internetowych archiwów, konwergencji mediów, zastosowania interaktywnych narzędzi w ramach funkcjonowania instytucji nauki i kultury, 4. minimum 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących technologii informacyjnych, cyfrowych repozytoriów i bibliotek, oprogramowania dla instytucji organizujących zasoby informacyjne (np. bibliotek), 5. doświadczenie w tworzeniu blogów, stron internetowych, tematycznych katalogów internetowych oraz Subject Gatewaya 5 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na Uczelni Wyższej; 2. Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line). 3. Znajomość tematyki związanej z zagadnieniem sztucznej inteligencji, immersyjności, immaterialności, teleobecności poparta publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. 6 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Posiadanie wiedzy z zakresu możliwości praktycznych zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0; 2. Minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0; 3. przygotowanie metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0) 4. Minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i/lub Secend Life, i/lub e-learningu 5. doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego 7 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Minimum 3 lata doświadczenia/ praktyki w zakresie: - webdesign - projektowanie i programowanie stron (wykonanie co najmniej 2 stron internetowych) - projektowanie graficzne/ tworzenie multimediów - przygotowywania projektów graficznych do druku np. plakatów, ulotek, gazet, wizytówek itp. 2. Minimum 200 godzin prowadzenia zajęć w zakresie grafiki komputerowej i sieciowej dla osób dorosłych; 3. Biegła znajomość wykorzystania programu Adobe Photoshop. 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z przedmiotowego zakresu; 2. autor min. 10 publikacji, artykułów naukowych z zakresu nowych technologii, 3. wiedza z zakresu digital storytelling. 9 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie wiedzy z zakresu możliwości zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0 w reklamie i promocji kultury; 2. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0 i jego praktycznych zastosowań; 3. przygotowanie z metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0), 4. minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i:lub Secend Life, i/lub e-learningu, 5. doświadczenie w tworzeniu współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego. 10 stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej, 2. minimum 10 publikacji o tematyce genderowej oraz o relacjach gender - nowe media 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. autorstwo min. 30 wystaw indywidualnych, 2. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - warsztaty, kampanie bill bordowe, 3. min. 200 godzin zajęć dydaktycznych z zakresu fotografii, 4. doświadczenie w ocenianiu fotograficznych prac konkursowych w charakterze jury. 12 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. Minimum 200 godzin zajęć z zakresu np: z antropologii widowisk i antropologii słowa; zajęcia z antropologii kulturowej poświęcone czytaniu przestrzeni miejskich oraz zajęcia z teatrologii lub równoważne; 3. Znajomość tematyki poparta publikacja min. 2 artykułów naukowych 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 3 letnie doświadczenie praktyka w prowadzeniu pracowni fotograficznej, 2. znajomość zagadnień związanych z fotografią (klasyczne techniki fotograficzne) 3. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - wystawy, spotkania autorskie, warsztaty, publikacje poparte zorganizowaniem minimum 2 plenerów fotograficznych lub/i 2 wystaw fotograficznych; udział w minimum 2 plenerach i/lub 2 wystawach fotograficznych w charakterze autora prac, 4. min. jedna publikacja w piśmie branżowym, dobra znajomość sprzętu fotograficznego oraz zasad jego działania. 14 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. min. 10-letni staż pracy jako operator, 2. autor zdjęć do min. 10 filmów, 3. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych 15 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w radio, 2. autor min. 10 audycji radiowych, 3. minimum 30-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych. 16 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych, 2. reżyser min. 10 filmów dokumentalnych lub programów telewizyjnych lub spektakli teatralnych. 17 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach kultury, 2. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób młodzieży i/lub dorosłych, 3. doświadczenie w organizowaniu ogólnopolskich imprez kulturalnych (organizacja minimum 5 imprez kulturalnych w ostatnich 5 latach). 18 Wykształcenie minimalne: doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line), 3. znajomość tematyki związanej z fenomenologiczną analizą elementów kultury i sztuki współczesnej, poparte publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. 19 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie w zakresie psychologii społecznej 1. min. 5 lat doświadczenia zawodowego jako trener i coach, 2. min. 15 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej, 3. wiedza z zakresu komunikacji społecznej i interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych poparta doświadczeniem zawodowym m.in. we współpracy z mediami. 20 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie z zakresu kulturoznawstwa, folklorystyki lub etnologii 1. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla młodzieży i/lub dorosłych; 2. wiedza z zakresu specyfiki kulturowej mniejszości niemieckiej. 21 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praktyk zatrudniony w organizacji turystycznej 2. doświadczenie w zakresie koordynowania współpracy pomiędzy przedstawicielami samorządów w regionie lubelskim 3. doświadczenie w zakresie przygotowywania programów rozwoju produktów turystycznych 4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z reprezentowaniem regionu lubelskiego na międzynarodowych i krajowych targach turystycznych 5. ukończone szkolenia w zakresie komunikacji medialnej , marketingu i kreowania marki produktów turystycznych 6. ukończone szkolenie w zakresie możliwości i sposobów pozyskiwania środków na rzecz rozwoju turystyki 7. ukończony kurs pilotów wycieczek 22 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>angielski 2. doświadczenie w zakresie akademickiej lub pozaakademickiej dydaktyki translacji 23 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3. umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej 24 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>NIEM.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3. umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej 25 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>angielski 26 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemiecka konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia kursu (min. 120h) z tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>niemiecki 27 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. niemieckim z zakresu kultury, literatury, muzyki 28 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. angielskim z zakresu: polityka międzynarodowa, prawa człowieka, prawa mniejszości w Europie i na świecie i związane z tym wyzwania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.