Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Lublin: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 31618 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć dydaktycznych na 16 innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach na Wydziale Humanistycznym w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że osoby wykonujące zamówienie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: Nr części Wykształcenie oraz stopień / tytuł naukowy Zakres doświadczeń zawodowych / dorobek naukowy 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych 1) co najmniej 2 publikacje z zakresu teorii edytorstwa (z zakresu teorii edytorskiej, metodologicznych problemów dyscypliny) oraz edycje krytyczne dzieł literackich; 2) minimum roczne doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym przygotowującym edycję krytyczną, praca o charakterze samodzielnym, potwierdzona publikacją/publikacjami 3) realizacja zadań naukowych w zakresie edytorskim wraz z publikacją/wystąpieniem konferencyjnym potwierdzającym przeprowadzenie badań 4) minimum 3-letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie tekstologii i edytorstwa 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint 3 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 150 godzin doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem w szkołach wyższych różnego typu wykładów i seminariów nt. rozwoju ścieżki kariery i/lub komunikacji oraz negocjacji, przywództwa, marketingu 2. minimum 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu doradztwa biznesowego dla firm: negocjacje, marketing, budowanie marki 3. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa i/ lub materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji w biznesie 4. opublikowanie przynajmniej 15 artykułów nt. rozwoju osobistego i/lub obsługi klienta i/lub marketingu w prasie fachowej dla managerów 4 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii i/lub informatologii lub/i informacji naukowej 1. praca w charakterze nauczyciela akademickiego, min. 5 lat, 2. biegła znajomość problematyki Web-u 2.0 oraz zastosowania poszczególnych narzędzi tego zjawiska w instytucjach kultury, 3. min. 3 publikacje naukowe dotyczące Web-u 2.0, telewizji internetowej, bibliotek cyfrowych, internetowych archiwów, konwergencji mediów, zastosowania interaktywnych narzędzi w ramach funkcjonowania instytucji nauki i kultury, 4. minimum 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących technologii informacyjnych, cyfrowych repozytoriów i bibliotek, oprogramowania dla instytucji organizujących zasoby informacyjne (np. bibliotek), 5. doświadczenie w tworzeniu blogów, stron internetowych, tematycznych katalogów internetowych oraz Subject Gatewaya 5 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na Uczelni Wyższej; 2. Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line). 3. Znajomość tematyki związanej z zagadnieniem sztucznej inteligencji, immersyjności, immaterialności, teleobecności poparta publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. 6 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Posiadanie wiedzy z zakresu możliwości praktycznych zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0; 2. Minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0; 3. przygotowanie metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0) 4. Minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i/lub Secend Life, i/lub e-learningu 5. doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego 7 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Minimum 3 lata doświadczenia/ praktyki w zakresie: - webdesign - projektowanie i programowanie stron (wykonanie co najmniej 2 stron internetowych) - projektowanie graficzne/ tworzenie multimediów - przygotowywania projektów graficznych do druku np. plakatów, ulotek, gazet, wizytówek itp. 2. Minimum 200 godzin prowadzenia zajęć w zakresie grafiki komputerowej i sieciowej dla osób dorosłych; 3. Biegła znajomość wykorzystania programu Adobe Photoshop. 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z przedmiotowego zakresu; 2. autor min. 10 publikacji, artykułów naukowych z zakresu nowych technologii, 3. wiedza z zakresu digital storytelling. 9 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie wiedzy z zakresu możliwości zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0 w reklamie i promocji kultury; 2. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0 i jego praktycznych zastosowań; 3. przygotowanie z metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0), 4. minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i:lub Secend Life, i/lub e-learningu, 5. doświadczenie w tworzeniu współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego. 10 stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej, 2. minimum 10 publikacji o tematyce genderowej oraz o relacjach gender - nowe media 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. autorstwo min. 30 wystaw indywidualnych, 2. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - warsztaty, kampanie bill bordowe, 3. min. 200 godzin zajęć dydaktycznych z zakresu fotografii, 4. doświadczenie w ocenianiu fotograficznych prac konkursowych w charakterze jury. 12 Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. Minimum 200 godzin zajęć z zakresu np: z antropologii widowisk i antropologii słowa; zajęcia z antropologii kulturowej poświęcone czytaniu przestrzeni miejskich oraz zajęcia z teatrologii lub równoważne; 3. Znajomość tematyki poparta publikacja min. 2 artykułów naukowych 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 3 letnie doświadczenie praktyka w prowadzeniu pracowni fotograficznej, 2. znajomość zagadnień związanych z fotografią (klasyczne techniki fotograficzne) 3. praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - wystawy, spotkania autorskie, warsztaty, publikacje poparte zorganizowaniem minimum 2 plenerów fotograficznych lub/i 2 wystaw fotograficznych; udział w minimum 2 plenerach i/lub 2 wystawach fotograficznych w charakterze autora prac, 4. min. jedna publikacja w piśmie branżowym, dobra znajomość sprzętu fotograficznego oraz zasad jego działania. 14 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. min. 10-letni staż pracy jako operator, 2. autor zdjęć do min. 10 filmów, 3. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych 15 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w radio, 2. autor min. 10 audycji radiowych, 3. minimum 30-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych. 16 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych, 2. reżyser min. 10 filmów dokumentalnych lub programów telewizyjnych lub spektakli teatralnych. 17 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach kultury, 2. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób młodzieży i/lub dorosłych, 3. doświadczenie w organizowaniu ogólnopolskich imprez kulturalnych (organizacja minimum 5 imprez kulturalnych w ostatnich 5 latach). 18 Wykształcenie minimalne: doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line), 3. znajomość tematyki związanej z fenomenologiczną analizą elementów kultury i sztuki współczesnej, poparte publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych. 19 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie w zakresie psychologii społecznej 1. min. 5 lat doświadczenia zawodowego jako trener i coach, 2. min. 15 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej, 3. wiedza z zakresu komunikacji społecznej i interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych poparta doświadczeniem zawodowym m.in. we współpracy z mediami. 20 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie z zakresu kulturoznawstwa, folklorystyki lub etnologii 1. minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla młodzieży i/lub dorosłych; 2. wiedza z zakresu specyfiki kulturowej mniejszości niemieckiej. 21 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praktyk zatrudniony w organizacji turystycznej 2. doświadczenie w zakresie koordynowania współpracy pomiędzy przedstawicielami samorządów w regionie lubelskim 3. doświadczenie w zakresie przygotowywania programów rozwoju produktów turystycznych 4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z reprezentowaniem regionu lubelskiego na międzynarodowych i krajowych targach turystycznych 5. ukończone szkolenia w zakresie komunikacji medialnej , marketingu i kreowania marki produktów turystycznych 6. ukończone szkolenie w zakresie możliwości i sposobów pozyskiwania środków na rzecz rozwoju turystyki 7. ukończony kurs pilotów wycieczek 22 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>angielski 2. doświadczenie w zakresie akademickiej lub pozaakademickiej dydaktyki translacji 23 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3. umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej 24 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką. 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>NIEM.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 3. umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej 25 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>angielski 26 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemiecka konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia kursu (min. 120h) z tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski<>niemiecki 27 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. niemieckim z zakresu kultury, literatury, muzyki 28 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. angielskim z zakresu: polityka międzynarodowa, prawa człowieka, prawa mniejszości w Europie i na świecie i związane z tym wyzwania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego - części nr 1 i 3.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej na Projekt linii zasilającej w energię elektryczną budynek COE ASSPECT"
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych EFS+ (II)
- Dostawa odczynników do preparatyki błony owodniowej dla Banku Tkanek Oka
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSCKR im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie"
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole.
- Przeprowadzenie kursów Prawo jazdy kat. B (etap I) w ramach realizacji projektu: "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"
- 477.2024 Wyłonienie Wykonawcy na przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w zakresie wykorzystania technologii VR oraz MR wraz z zakupem i dostawą czterech (4) zestawów gogli VR na potrzeby ISUJ.
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z matematyki oraz z fizyki na potrzeby realizacji projektu p.n.: "Rodzina to całe szczęście"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.