Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Jasień: Sieć kanalizacyjna z przyłączami w m. Jasień na ul. XX-Lecia, Piątkowskiego, Jana Pawła II, Konstytucji 3 Maja, Sowiej, Żeromskiego i Tenisowej
Numer ogłoszenia: 316200 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu , ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 0-68 3710849, faks 0-68 3710849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - prawa handlowego ze 100% udz iałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć kanalizacyjna z przyłączami w m. Jasień na ul. XX-Lecia, Piątkowskiego, Jana Pawła II, Konstytucji 3 Maja, Sowiej, Żeromskiego i Tenisowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w m. Jasień na ul. XX-Lecia, Piątkowskiego, Jana Pawła II, Konstytucji 3 Maja, Sowiej, Żeromskiego i Tenisowej. Zamówienie obejmuje wykonanie: - sieci kanalizacji grawitacyjnej, na którą składają się: rury PVC O 200 mm - 1245,33 m, rury PVC O 160 mm - 119,71 m, studzienki kanalizacyjne z tworzywa O 425 mm - 46 kpl., studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 56 kpl., przewierty rurami O 323,9/8 mm - 56,00 m, przewierty rurami O 273,0/7,1 mm - 6,50 m, - sieci kanalizacji tłocznej, na którą składają się: rury PE O 110 mm (metoda wykopu otwartego) - 9,50 m, rury PE O 90 mm (metoda wykopu otwartego) - 74,85 m, przepompownia ścieków z polimerobetonu O 1500 mm (PS3 i PS7) - 2 kpl. - robót rozbiórkowych i odtworzeniowych nawierzchni dróg, chodników, i placów; - zagospodarowanie terenu przepompowni; - instalacji elektrycznych - zasilanie przepompowni ścieków, na którą składają się: roboty kablowe; uziomy; słup oświetleniowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarze robót - stanowiącym załączniki do SIWZ. Jednocześnie informujemy, że z w/w specyfikacji i dokumentacji projektowej pn. Projekt budowlany sieci kanalizacyjnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami, oraz przepompowniami ścieków w miejscowości Jasień, Zamawiający wydzielił i objął przedmiotem zamówienia następujące ulice; XX-Lecia, Piątkowskiego, Jana Pawła II, Konstytucji 3 Maja, Sowiej, Żeromskiego i Tenisowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że we wskazanym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 1.000.000,- PLN oraz wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie przepompowni ścieków. W celu potwierdzenia spełniania powyżej określonych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IWD.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym należy przedłożyć załącznik nr 2 do IDW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osoby, stanowiące podstawowy personel kierowniczy i techniczny (zwanych też kluczowymi specjalistami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownik budowy - zobowiązany jest posiadać: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.12, art.12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1623 ze. zm.) lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; wymagane jest doświadczenie w jednej zrealizowanej inwestycji na roboty budowlane w zakresie kanalizacji sanitarnej metodą grawitacyjną i ciśnieniową jako kierownik budowy, - Kierownik robót drogowych - ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia stosowne do wymagań określonych w pkt. 10.1.2 a), powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 10.1.2. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, a także dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,- PLN; W celu potwierdzenia posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej kwocie, Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,- PLN; W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli opóźnienie w realizacji umowy spowodowane zostanie: 1. warunkami atmosferycznymi: a) powodującymi klęski żywiołowe na terenie, na którym umowa jest realizowana, b) uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest utrzymywanie się średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 kolejnych dni; 2. warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: a) występowaniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, skał, itp.) jeśli warunki te stanowią VI lub wyższą kategorię gruntu na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót; b) występowaniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności w zakresie istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; c) występowaniem niewypałów i niewybuchów, zagrożeń tąpnięciami lub wybuchem; d) występowaniem wykopalisk archeologicznych, szkód górniczych; 3. okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego; b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 4. okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności spowodowanymi: a) przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) koniecznością uzyskania orzeczenia sądu lub innego organu, której nie przewidywano przy zawieraniu umowy; d) koniecznością zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach I.1., I.2. i I.3.b), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i nie dłużej niż o 3 miesiące. W przypadku okoliczności opisanych w punktach I.3.a) oraz I.4., termin realizacji umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności, niezależnie od czasu ich trwania. II. dopuszczalne jest dokonanie zmian osobowych, w zakresie: a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, b) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagane jest określone doświadczenie lub wykształcenie, na inne, legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ; zmiana nie jest dopuszczalna w przypadku, gdy dotyczy osoby ocenianej na podstawie podmiotowych kryteriów oceny ofert, chyba że w zamian za taką osobę zostanie zaproponowana osoba o doświadczeniu lub wykształceniu co najmniej takim samym jakie posiada osoba, której zmiana dotyczy. III. dopuszczalne jest dokonanie zmian terminów płatności, wynikające z wprowadzenia dopuszczalnych zmian w treści umowy, pod warunkiem, iż zmiany terminów płatności nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub zwiększenia wynagrodzenia. IV. pozostałe zmiany: a) dopuszczalna jest zmiana ceny brutto wynikająca ze zmiany przepisów prawa odnoszących się do stawki podatku od towarów i usług; cena netto pozostaje bez zmian, b) dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy dopuszczalne jest dokonanie zmiany umowy w zakresie odnoszącym się do jej zakresu i należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Jasieniu
ul. Kolejowa 9
68 - 320 Jasień.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Zakład Komunalny Spółka z o.o. w Jasieniu ul. Kolejowa 9 68 - 320 Jasień.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 207-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASIEŃ
więcej: przetargi JASIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2025r.
- Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ścieków w 2025 roku na terenie gminy Łowicz
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.