Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Malbork: Wiodący Inspektor Nadzoru na zadaniu Budowa Szkoły Podstawowej Nr 3 na Osiedlu Słupecka II w Malborku
Numer ogłoszenia: 316236 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiodący Inspektor Nadzoru na zadaniu Budowa Szkoły Podstawowej Nr 3 na Osiedlu Słupecka II w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę budynku szkoły podstawowej na osiedlu słupecka II. Jest to budynek wolnostojący, do realizacji w technologii tradycyjnej z wykorzystaniem elementów żelbetowych prefabrykowanych (płyty stropowe typu SP, nadproża typu L19), oraz elementów żelbetowych monolitycznych do wykonania na placu budowy. W części dwukondygnacyjnej dach dwuspadowy pokryty blachą dachową w systemie dachowym Ruukki model Classic SR35-475B ( luba analogicznym ), konstrukcję stanowi więźba drewniana. W części jednokondygnacyjnej stropodach płaski, niewentylowany, kryty papą termozgrzewalną, konstrukcję stanowi strop z płyt kanałowych typu SP. Nad aulą stropodach łukowy, niewentylowany, kryty blachą APX na rąbek stojący , konstrukcję stanowi dźwigar drewniany z drewna klejonego. Wraz z realizacją zieleni, przyłączy wod kan, energetycznych, boisk i zagospodarowaniem terenu działka 303/2 - 1 etap (budowa Szkoły Podstawowej dwuciągowej wraz z aulą) - powierzchnia terenu lokalizacji 25 234,0 m2 - powierzchnia terenu zainwestowanego 10 090,51 m2 W tym: - powierzchnia zabudowy (1 etap) - 2 150,72m2 - Pow. terenów utwardzonych - 7 939,79 m2 - pow. biologicznie czynna - 15 143,49 m2 - Ilość miejsc postojowych - 57szt. - Ilość miejsc postojowych dla rowerów - 340szt. - powierzchnia terenu niezainwestowanego 15 143,49 m2 Budynek użyteczności publicznej, obiekt usługowy, usługi oświaty. Obiekt częściowo podpiwniczony z dwoma kondygnacjami nadziemnymi. Powierzchnia użytkowa realizowana w pierwszym etapie 2836,00m2 Kubatura w pierwszym etapie 9 731,00 m3 Przy obiektach przewidziano parking dla samochodów osobowych na 57 miejsc postojowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 zadania polegające na nadzorowaniu prac związanych z budową lub przebudową obiektów kubaturowych wraz z infrastrukturą techniczną o wartości i zakresie odpowiadającym zamówieniu, na którym prowadzony będzie nadzór - inwestycje o wartości min. 5 mln zł netto, kubaturze min. 7000 m3 (Uznaje się nadzór nad jednym zadaniem będącym w trakcie realizacji),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiodący inspektor powinien dysponować inpektorami (min. 4 inspektorów) o uprawnieniach do nadzorowania w branżach: - drogowej, - wod-kan, gaz i c.o. wentylacji - elektroenergetycznej, - telekomunikacyjnej, słaboprądowych - konstrukcyjno-budowlanej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jakiekolwiek zmiany, wynikające z postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu, przy czym nie są dopuszczalne zmiany postanowień przedmiotowej umowy na bardziej niekorzystne dla Zamawiającemu, o ile naruszałyby postanowienia art. 144 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) 2. Wykonawca może żądać zmiany umowy w zakresie terminu i wysokości wynagrodzenia jeżeli: 2.1. Zamawiający zmieni w istotny sposób przedmiot umowy lub go rozszerzy, 2.2 W trakcie wykonywania umowy zmienią się warunki realizacji umowy z powodu zmiany przepisów, norm, normatywów i innych czynników, mających wpływ na wykonywanie robót przewidzianych w umowie, 2.3 W trakcie wykonywania umowy nastąpi obowiązywanie nowych aktów prawnych i decyzji organów władzy i administracji państwowej,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork Plac Słowiański 5 pokój 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malbork 82-200 Malbork Plac Słowiański 5 pokój 115 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont Sali Siedmiofilarowej, Narożnej oraz piętra skrzydła wschodniego Zamku Średniego Muzeum Zamkowego w Malborku
- Naprawa i konserwacja stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Malborku"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.