Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Chorzów: Usługi aktywizacyjno - szkoleniowe, II przetarg
Numer ogłoszenia: 316243 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ops.bip.chorzow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi aktywizacyjno - szkoleniowe, II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla uczestników/uczestniczek projektu s-CAL-enie nr POKL.07.02.01-24-119/09, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Rodzaj zamówienia: usługi. 3) Szczegółowy opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. CPV -80.53.00.00 - 8 - usługi szkolenia zawodowego Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 Uczestników/czek projektu s-CAL-enie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn: Fryzjer ze stylizacją postaci - łącznie 300 godzin w tym 84 godziny teorii, minimum 5 godz. dziennie, składający się z następujących bloków tematycznych: - Higiena i bezpieczeństwo pracy - czas realizacji 10h, w tym 10h teorii - Podstawy chemiczne materiałów fryzjerskich - czas realizacji 15h, w tym 15h teorii - Technologie fryzjerskie - czas realizacji 50h, w tym 20h teorii - Elementy stylizacji fryzur - czas realizacji 25h, w tym 5h teorii - Pracownia fryzjerska - czas realizacji 170h, w tym 14h teorii - Obsługa klienta i poradnictwo - czas realizacji 10h, w tym 10h teorii - Stylizacja postaci - czas realizacji 20h, w tym 10h teorii Wykonawca zapewni: a. badania lekarskie wstępne mające na celu sprawdzenie zdolności lub przeciwwskazań do wykonywania zawodu b. ubezpieczenie NW Uczestników/czek szkolenia c. materiały szkoleniowe: kompendium wiedzy w formie papierowej, notatnik (oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); d. oznakowanie prezentacji multimedialnych i sali szkoleniowej poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) e. niezbędne narzędzia do wykonywania praktyk (grzebienie, nożyczki, farby, suszarki itp.) f. poczęstunek w czasie zajęć (suchy prowiant np. ciastka, paluszki oraz wodę i jeden gorący posiłek obiadowy w ciągu dnia szkoleniowego); g. odpowiednio wyposażone miejsce odbywania praktyki fryzjerskiej w ramach szkolenia zawodowego w Chorzowie lub mieście ościennym (graniczącym z Chorzowem) h. zwrot kosztów lub zapewnienie dojazdu na praktykę (tam i powrót) i. opracowanie i dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia j. wydanie po zdaniu egzaminu uczestnikom/uczestniczkom zaświadczenia zgodnego z MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkolenia zawodowym zawierającym logo PO KL. Miejsce prowadzenia szkolenia zawodowego w części dotyczącej teorii - sala szkoleniowa w Biurze projektu s-CAL-enie, ul. Główna 21 Chorzów Część II. CPV -80.53.00.00 - 8 - usługi szkolenia zawodowego Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 Uczestników/czek projektu s-CAL-enie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn: pn. Ogrodnik terenów zieleni- 325 godzin w tym 85 godzin teorii, minimum 5 godzin dziennie, składający się z następujących bloków tematycznych: - Wiadomości ogólne - czas trwania 17h, w tym 17 h teorii - Urządzania i pielęgnowanie terenów zieleni - czas trwania 48h, w tym 28 h teorii - Zajęcia praktyczne - czas trwania 200h, w tym 0h teorii - Mechanizacja prac ogrodniczych, w tym obsługa kosiarek - czas trwania 60h, w tym 40h teorii. Wykonawca zapewni: a. badania lekarskie wstępne mające na celu sprawdzenie zdolności lub przeciwwskazań do wykonywania zawodu b. ubezpieczenie NW Uczestników/czek szkolenia c. materiały szkoleniowe: kompendium wiedzy w formie papierowej, notatnik (oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); d. oznakowanie prezentacji multimedialnych i sali szkoleniowej poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); e. poczęstunek w czasie zajęć (suchy prowiant np. ciastka, paluszki oraz wodę oraz jeden gorący posiłek obiadowy w ciągu dnia szkoleniowego); f. miejsce odbywania praktyki w ramach szkolenia zawodowego (Maciejkowice, wskazana ul. Gdańska) g. niezbędne narzędzia i materiały (np. kwiaty, sekator, rękawice, fartuszek) do przeprowadzenia kursu h. zwrot kosztów lub zapewnienie dojazdu na praktykę (tam i powrót) jeżeli będzie taka konieczność i. opracowanie i dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia j. wydanie po zdaniu egzaminu uczestnikom/uczestniczkom zaświadczenia zgodnego z MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkolenia zawodowym zawierającym logo PO KL. Miejsce prowadzenia szkolenia zawodowego w części dotyczącej teorii - sala szkoleniowa w Biurze projektu s-CAL-enie, ul. Główna 21 Chorzów Część III. CPV - 80.53.00.00 - 8 - usługi szkolenia zawodowego Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 Uczestników/czek projektu s-CAL-enie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn: pn. Technolog wykończenia wnętrz - 360h, w tym 65h teorii, minimum 5 godzin dziennie, składający się z następujących bloków tematycznych: - BHP na placu budowy - czas trwania 20h, w tym 20 h teorii - Prace z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych - czas trwania 80h, w tym 15 h teorii - Tynki szlachetne- czas trwania 40h, w tym 6 h teorii - Montaż sufitów podwieszanych- czas trwania 50h, w tym 10 h teorii - Posadzki z płyt ceramicznych- czas trwania 50h, w tym 10 h teorii - Wykończeniowe prace podłogowe- czas trwania 40h, w tym 2h teorii - Malowanie- czas trwania 80h, w tym 2h teorii Wykonawca zapewni: a. badania lekarskie wstępne mające na celu sprawdzenie zdolności lub przeciwwskazań do wykonywania zawodu b. ubezpieczenie NW Uczestników/czek szkolenia c. materiały szkoleniowe: kompendium wiedzy w formie papierowej, notatnik (oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); d. oznakowanie prezentacji multimedialnych i sali szkoleniowej poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); e. poczęstunek w czasie zajęć (suchy prowiant np. ciastka, paluszki oraz wodę i jeden gorący posiłek obiadowy w ciągu dnia szkoleniowego); f. miejsce odbywania praktyki w ramach szkolenia zawodowego (Maciejkowice, wskazana ul. Gdańska) g. niezbędne narzędzia, odzież roboczą i materiały (np. płyty gipsowo kartonowe, gips, kleje, wkrętarki itp.), do przeprowadzenia szkolenia h. zwrot kosztów lub zapewnienie dojazdu na praktykę (tam i powrót) jeżeli będzie taka konieczność i. opracowanie i dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia j. wydanie po zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnikom/uczestniczkom zaświadczenia zgodnego z MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkolenia zawodowym zawierającym logo PO KL. Miejsce prowadzenia szkolenia zawodowego w części dotyczącej teorii - sala szkoleniowa w Biurze projektu s-CAL-enie, ul. Główna 21 Chorzów Część IV. CPV - 80.53.00.00 - 8 - usługi szkolenia zawodowego Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w trzech grupach po 10 osób dla łącznie 30 Uczestników/czek projektu s-CAL-enie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn: pn. Trening poruszania się po rynku pracy - 25h/os stanowiący dodatkowy moduł szkoleniowy dla Uczestników/czek szkoleń zawodowych ujętych w pkt 3, części I, II, III niniejszej specyfikacji,składający się z następujących bloków tematycznych: - Odkrywanie własnych umiejętności i predyspozycji zawodowych - Wartości pracy, rynek pracy i cele zawodowe - Umiejętności interpersonalne - Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, curriculum Vita, podanie. Wykonawca zapewni: a. ubezpieczenie NW Uczestników/czek szkolenia b. materiały szkoleniowe: kompendium wiedzy w formie papierowej, notatnik (oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); c. oznakowanie prezentacji multimedialnych i sali szkoleniowej poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); d. poczęstunek w czasie zajęć (suchy prowiant np. ciastka, paluszki oraz wodę i jeden gorący posiłek w ciągu dnia szkoleniowego); e. opracowanie i dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia f. wydanie uczestnikom/uczestniczkom zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu zawierającym logo PO KL. Miejsce prowadzenia szkolenia - sala szkoleniowa w Biurze projektu s-CAL-enie, ul. Główna 21 Chorzów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków z EFS, oraz dostępnością środków na realizację przedmiotu zamówienia, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zależności od ilości Uczestników szkoleń (klientów usług aktywizacyjno- szkoleniowych), do 15% (piętnastu procent) wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wiedza i doświadczenie: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie: a) wykonali co najmniej jedną usługę w jednym roku kalendarzowym, polegającą na przeprowadzeniu: a.a) szkolenia fryzjerstwa i wizażu/kreowania wizerunku a.b) szkolenia technologa wykończenia wnętrz, a.c) szkolenia ogrodnika/pracownika zieleni, a.d) szkolenia poruszania się po rynku pracy, ,w tym b) wykonali co najmniej jedną usługę wymienioną w pkt a) ppkt a.a), a.b), a.c) w oparciu o środki z EFS. Wymagane dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, Wymagane dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu poruszania się po rynku pracy, posiadającą ukończenie studiów wyższych lub podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego - jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu technologii wykończenia wnętrz, posiadająca wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne - jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu fryzjerstwa posiadająca wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne - jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu wizażu/kreowania wizerunku posiadająca wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne - jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu ogrodnictwa i pracy w zieleni posiadająca wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne. Wymagane dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków z EFS, oraz dostępnością środków na realizację przedmiotu zamówienia, zamawiający zastrzega sobie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą dotyczyć jedynie terminu (wydłużenia lub skrócenia) wykonania przedmiotu zamówienia oraz ilości uczestników usług aktywizacyjno - szkoleniowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie; ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, pokój nr 56, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie; ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, pokój nr 58 (Sekretariat OPS), I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt s-CAL-eniewspółfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - naprawa nawierzchni i chodników - paczka nr 1
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.