eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlane w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw wraz z oświetleniem na terenie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Łodzi, w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego - wykonanie chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony sali gimnastycznej i od strony przedszkola.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Łódź: Roboty budowlane w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw wraz z oświetleniem na terenie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Łodzi, w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego - wykonanie chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony sali gimnastycznej i od strony przedszkola.
Numer ogłoszenia: 316244 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 4, ul. Niciarniana 2a, 92-208 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 678 93 05, faks 042 678 9313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw wraz z oświetleniem na terenie Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Łodzi, w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego - wykonanie chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony sali gimnastycznej i od strony przedszkola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy dodatkowych robót do wykonania: Dodatkowe prace ziemno - budowlane oraz wykonanie chodnika i podjazdu dla niepełnosprawnych umożliwiający dostęp osobom niepełnosprawnym do wykonywanego boiska i placu zabaw polegające na: ze względu na istnienie zbiorników , które były zasypane gruzem ceglanym, na terenie wykonywanego boiska zaistniała konieczność rozbiórki ich - rozebranie zbiornika żelbetowego - 28 m 3 - wywóz gruzu betonowego z rozebranego zbiornika - 28 m 3 - wywóz gruzu ceglanego z wypełnienia zbiorników - 116 m3 - zasypanie ziemią dołów powstałych po zbiornikach - 144 m 3 ze względu na istnienie konstrukcji schronu zaistniała konieczność zmiany lokalizacji bramy wjazdowej na boisko oraz remont fragmentu istniejącej drogi - rozebranie istniejącej drogi wraz z krawężnikami - 55 m 2 - wykonanie koryta na głębokość 40 cm - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie ław betonowych pod krawężniki - ustawienie krawężników - 20 mb - ułożenie warstwy odsączającej z zagęszczonego piasku - gr15 cm - ułożenie geowłókniny - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 16 cm - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr 7 cm - 55 m2 - wywiezienie gruzu i rozścielenie ziemi. wykonanie chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony sali gimnastycznej - rozebranie zniszczonego chodnika z płyt betonowych - 197 m 2 - rozebranie krawężnika - 9 mb -wykonanie koryta na gł. 40cm - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie ław betonowych pod obrzeża - ustawienie obrzeży - 12 mb - wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczonego piasku gr. 15 cm - ułożeniu geowłókniny - ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego - gr.16 cm - wykonania chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm 148m2 - wywiezienie gruzu , rozścielenie ziemi. wykonanie chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych od strony przedszkola - budynku parterowego dla nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego umożliwiającego korzystanie z boiska i placu zabaw przedszkolakom i dzieciom młodszym - usunięcie ziemi urodzajnej - 40 m2 - rozebranie krawężnika - 4 mb - wykonanie koryta na gł. 40cm - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - wykonanie ław betonowych pod obrzeża - ustawienie obrzeży - 12 mb - wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczonego piasku gr. 15 cm - ułożeniu geowłókniny - ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego - gr.16 cm - wykonania chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm 148m2 - wywiezienie gruzu , rozścielenie ziemi. ze względu na stwierdzony podczas rozbiórek nawierzchni bardzo zły stan techniczny przewidzianych do przestawienie krawężników koniecznym jest : - wymiana na nowe krawężniki - 145 mb. Wykonawca wykona wszystkie prace opisane specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z przedmiarem robót, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Zamawiający udostępni pomieszczenia dla potrzeb socjalno-magazynowych. Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prowadzonych robót. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie - organizacji i wykonywania robót budowlanych - zabezpieczenia interesów osób trzecich - ochrony środowiska - warunków bezpieczeństwa pracy Wykonawca w trakcie prowadzenia prac zobowiązany będzie stosować się do ogólnie obowiązujących przepisów prawa pracy i zasad BHP przy prowadzeniu robót budowlanych. Podstawowym aktem prawnym określającym standardy techniczne jakim powinny odpowiadać zrealizowane roboty budowlane jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm. ). Przystąpienie do realizacji prac budowlanych możliwe będzie po zapewnieniu bezpieczeństwa uczestnikom procesu budowlanego. Podstawowe zasady, których należy przestrzegać określone zostały w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ). Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z przedmiarem robót, wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca oznaczy teren robót w sposób określony przepisami, zapewni bezpieczeństwo pracowników jak i osób postronnych. Zamawiający uprawniony będzie do dokonywania kontroli. Zapewniona mu będzie ze strony Wykonawcy wszelka potrzebna do tego pomoc. Zamawiający uprawniony będzie do dokonywania kontroli. Zapewniona mu będzie ze strony Wykonawcy wszelka potrzebna do tego pomoc. Zamawiający zezwala na użycie tylko tych materiałów, które są dopuszczone do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. O wyrobach budowlanych i posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich Norm lub aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Polską Normą Przenoszącą Normy Zharmonizowane, aprobatę techniczną w wypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. Na każde żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie wykazać, że materiały stosowane w wykonywaniu robót wyroby budowlane spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach budowlanych. Płatności będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT po dokonaniu ostatecznego odbioru robót lub po dniu podpisania protokołu lub innego dokumentu stwierdzającego usunięcie przez Wykonawcę wad i usterek. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 60000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres obowiązywania umowy. 18. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Speed Invest Sp. z o.o., ul. Ossowska 15, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74589,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91745,14

  • Oferta z najniższą ceną: 91745,14 / Oferta z najwyższą ceną: 91745,14

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W wyżej wymienionym postępowaniu wystąpiła konieczność wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienie dodatkowe było nieobjęte zamówieniem podstawowym, a jego łączna wartość nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (niezinwentaryzowane na mapach zbiorniki oraz konstrukcje schronów) i z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego. Wystąpienie zamówień dodatkowych zostało przewidziane w SIWZ zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.