eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzWykonanie robót uzupełniających do zadaniaRemont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-24

Siewierz: Wykonanie robót uzupełniających do zadania: Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach
Numer ogłoszenia: 316244 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196403 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających do zadania: Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót uzupełniających do Umowy nr ZP.272.10.2014 zawartej w dniu 1 lipca 2014r., dotyczącej zadania p.n.Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach 2. Przedmiot zamówienia określony został w załączonym przedmiarze robót i obejmuje: a) Prace uzupełniające w łazienkach, w tym w szczególności: obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi, prace tynkarskie, malarskie i posadzkarskie, montaż mieszacza - 1 kpl. b) Prace uzupełniające w salach nr 1, 2 i 3, w tym w szczególności:oderwanie list przypodłogowych, prace tynkarskie, miejscowe naprawy posadzki. c) Prace uzupełniające na korytarzu klatce schodowej, w tym w szczególności: prace malarskie, przykręcenie warstwy płyty g-k, ułożenie przewodów kabelkowych z wykuciem i zaprawieniem bruzd. d) Prace uzupełniające w sali i korytarzy na I piętrze w tym w szczególności: rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów, przykręcenie do podłóg płyt OSB, budowa ścianki działowej z płyty g-k na ruszcie. e) Prace uzupełniające na elewacji, w tym w szczególności: ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz przyklejeniem warstwy siatki, naprawa otworów w elewacji - 40 szt. naprawa odpadającego tynku akrylowego - 6 miejsc. wymiana blacharki - 1 miejsce. 3. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym oraz z Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac, w tym uzgadniania kolorystyki i wykończenia wnętrz oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego oraz Dyrekcji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 7. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: a. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót, c. wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, d. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, g. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, i. wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, j. zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). n. przedsięwzięcia wszelkich środki ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. o. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, p. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD Robert Modzelewski, ul. Sokolska 80/211, 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22626,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonanie prac uzupełniających polegaja na wykonaniu prac malarskich, tynkarskich i posadzkarskich oraz większego zakresu prac elewacyjnych. Zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki artykułu 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych: zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Numer ogłoszenia: 114729; data zamieszczenia: 28.05.2014 znalazł się zapis o treści: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 niniejszego zamówienia publicznego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających np.: większy zakres prac malarskich i tynkarskich po dokonanych rozbiórkach, większy zakres prac elewacyjnych w przypadku odspojenia większego fragmentu istniejącego tynku, itp Zamówienie podstawowe zostało zlecone umową z dnia 1 lipca 2014 r., wartość zamówienia podstawowego wynosi brutto 109582,32 zł. zostało zlecone przetargiem nieograniczonym. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.