Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-23
Łódź: Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15)
Numer ogłoszenia: 316278 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków widłowych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 zamówienia: dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg); Część 2 zamówienia: dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg); Część 3 zamówienia: dostawa wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZNP/15/05 (dalej: SIWZ)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające obejmuje udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone wózki widłowe na okres dodatkowych (po zakończeniu okresu gwarancji, wymaganego dla zamówienia podstawowego) maksymalnie 36 miesięcy wraz z wykonywaniem wszelkich przeglądów i serwisów, na warunkach określonych odpowiednio w Załączniku nr 7a do SIWZ dla Części I zamówienia, Załączniku nr 7b do SIWZ dla Części II zamówienia oraz Załączniku nr 7c do SIWZ dla Części III zamówienia, w tym także do wykonywania wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym - tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm. oraz legalizacją wag (jeśli dotyczy). Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 15% wartości zamówienia podstawowego (w odniesieniu do każdej części zamówienia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Części I zamówienia: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) złotych; dla Części III zamówienia: 13 500,00 (słownie: trzynaście tysięcy pięćset) złotych. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w pkt X (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla Części I zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), elektryczny o udźwigu nominalnym co najmniej 1,2 t i nie więcej niż 1,8 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. dla Części II zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) o udźwigu co najmniej 1,7 t i nie więcej niż 2,3 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. dla Części III zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), diesel, o udźwigu co najmniej 12,0 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. Uwaga! Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym pkt - III.3.2 - (dla Części I , Części II, Części III zamówienia) poprzez wskazanie tego samego zamówienia, które swoim zakresem obejmowało co najmniej zakres wskazany w ww. warunkach (w tym ilość wózków i rodzaj wózków).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla Części I zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000,00 (siedemdziesiąt tysięcy) zł. dla Części II zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł. dla Części III zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 450 000,00 (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wózki widłowe spełniają wymagania określone w Załączniku nr 6 do SIWZ - w szczególności opisy, fotografie, instrukcje obsługi zaoferowanych wózków widłowych - w przypadku przedstawienia kopii - dokumenty muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/15/15. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszego Ogłoszenia, o ile konieczność takiej zmiany będzie wynikała z niezgodności treści niniejszego Ogłoszenia z treścią SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego Ogłoszenia oraz możliwość zmiany treści SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części I zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części II zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.) oraz wykonywanie legalizacji wag, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (zakres, sposób, terminy), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części III zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm, przy środku ciężkości 1700 mm, zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.