eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa wózków widłowych (ZNP/15/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Łódź: Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15)
Numer ogłoszenia: 316278 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 688-84-14, faks 42 6888384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków widłowych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 zamówienia: dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg); Część 2 zamówienia: dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg); Część 3 zamówienia: dostawa wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZNP/15/05 (dalej: SIWZ)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające obejmuje udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone wózki widłowe na okres dodatkowych (po zakończeniu okresu gwarancji, wymaganego dla zamówienia podstawowego) maksymalnie 36 miesięcy wraz z wykonywaniem wszelkich przeglądów i serwisów, na warunkach określonych odpowiednio w Załączniku nr 7a do SIWZ dla Części I zamówienia, Załączniku nr 7b do SIWZ dla Części II zamówienia oraz Załączniku nr 7c do SIWZ dla Części III zamówienia, w tym także do wykonywania wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym - tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm. oraz legalizacją wag (jeśli dotyczy). Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 15% wartości zamówienia podstawowego (w odniesieniu do każdej części zamówienia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Części I zamówienia: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) złotych; dla Części III zamówienia: 13 500,00 (słownie: trzynaście tysięcy pięćset) złotych. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w pkt X (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla Części I zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), elektryczny o udźwigu nominalnym co najmniej 1,2 t i nie więcej niż 1,8 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. dla Części II zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) o udźwigu co najmniej 1,7 t i nie więcej niż 2,3 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. dla Części III zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden wózek widłowy (czołowy), diesel, o udźwigu co najmniej 12,0 t, a dostawa wykonana została lub jest wykonywana należycie. Uwaga! Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym pkt - III.3.2 - (dla Części I , Części II, Części III zamówienia) poprzez wskazanie tego samego zamówienia, które swoim zakresem obejmowało co najmniej zakres wskazany w ww. warunkach (w tym ilość wózków i rodzaj wózków).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla Części I zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000,00 (siedemdziesiąt tysięcy) zł. dla Części II zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000,00 (dwadzieścia tysięcy) zł. dla Części III zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 450 000,00 (czterysta pięćdziesiąt tysięcy) zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wózki widłowe spełniają wymagania określone w Załączniku nr 6 do SIWZ - w szczególności opisy, fotografie, instrukcje obsługi zaoferowanych wózków widłowych - w przypadku przedstawienia kopii - dokumenty muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na Platformie aukcji elektronicznych Portu Lotniczego Łódź pod adresem http://lodzairport.proe.biz. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu w postępowaniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Warunki przeprowadzania aukcji elektronicznej zawarte zostały w pkt XV. SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/15/15.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/15/15. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszego Ogłoszenia, o ile konieczność takiej zmiany będzie wynikała z niezgodności treści niniejszego Ogłoszenia z treścią SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego Ogłoszenia oraz możliwość zmiany treści SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części I zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), elektrycznego o udźwigu nominalnym 1,5 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części II zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka do transportu poziomego (czołowego) z podestem (paleciak elektryczny) udźwig 2,0 t (tolerancja +200 kg) - zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.) oraz wykonywanie legalizacji wag, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (zakres, sposób, terminy), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm przy środku ciężkości 1700 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie Części III zamówienia: dostawę do siedziby Zamawiającego wózka widłowego (czołowego), diesel, udźwig min. 12,0 t przy środku ciężkości 900 mm oraz z możliwością podniesienia min. 6 t na wysokość min. 5500 mm, przy środku ciężkości 1700 mm, zwanego dalej (w odniesieniu do tej części zamówienia) wózkiem widłowym, transport wózka widłowego do siedziby Zamawiającego (płyta lotniska, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), rozładunek i zmontowanie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie wózka widłowego w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego personelu Zamawiającego dla 20 osób wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy), wykonywanie usług serwisowych wózka widłowego w okresie gwarancji, w tym wszelkich przeglądów wymaganych przepisami prawa oraz dokumentacją techniczno-rozruchową oraz wykonywanie wszelkich czynności związanych z dozorem technicznym sprawowanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.), zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia (w odniesieniu do tej części zamówienia), zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.