Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Starachowice: Dot : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa zestawu artroskopowego, zestawu narzędzi kostnych i do histerektomii dla Szpitala Miejskiego w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 316281 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. działający w imieniu Starostwa Powiatowego Starachowice , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2746357, faks 041 2746357.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dot : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa zestawu artroskopowego, zestawu narzędzi kostnych i do histerektomii dla Szpitala Miejskiego w Starachowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa, przekazanie do użytku wyposażenia/wyrobów tj. PAKIET I - zestaw artroskopowy PAKIET II - zestaw narzędzi kostnych PAKIET III - zestaw narzędzi do histerektomii - szczegółowe ilości i rodzaj wyposażenie zawarte są w zał. Nr 2 do siwz - parametry techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 7. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 8. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych(min.60 000,00PLN) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. opisy, fotografie, foldery lub rysunki oferowanych wyrobów potwierdzające dane techniczne . - karty katalogowe(może być ksero dokumentu z katalogu potwierdzone za zgodność z oryginałem) lub całe katalogi z podaniem zgodnie z zał nr 2 do siwz nr kat. wyrobu, strony w katalogu 10. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - certyfikaty lub deklaracje zgodności , atesty potwierdzające dopuszczenie wyrobów do użytku w placówkach służby zdrowia, certyfikat CE. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOI Sp. z o.o. 2-200 Starachowice ul. Radomska 70 lub na pisemny wniosek listownie. Opłata za siwz 20,00zł +VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. Ul. Radomska 70 27-200 Starachowice Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie publiczne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 - projekt pn. Wyposażenie Szpitala Miejskiego w Starachowicach..
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Polnej w Starachowicach"
- Część 1: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych na nieruchomościach i w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice". Część 2: "Naprawy bieżące (...)"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa akcesoriów oraz instrumentarium do zabiegów laparoskopowych na potrzeby SPZOZ Opol-skie Centrum Onkologii w Opolu
- Sukcesywne dostawy przyrządów do endoskopii dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w SP ZOZ w Hajnówce
- DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. II
- Zakup i dostawa giętkiego wideo-ureterorenoskopu URS szt. 20.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.