Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Zakopane: Modernizacja 7 łazienek w budynku DAFNE II
Numer ogłoszenia: 316286 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Dafne" , ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0 18 20 24 343, faks 0 18 20 14 965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dafne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 7 łazienek w budynku DAFNE II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Generalny remont 7 łazienek polegający na skuciu istniejącej glazury i terakoty, wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, położenie nowych płytek na ścianach i podłodze, montaż umywalek, kompaktów WC, drzwi bifoldowych lub kabin prysznicowych, montaż nowych lamp oświetleniowych, lustra , wieszaków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.10 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególnosci - wykonywali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , co najmniej dwie roboty budowlane odpwiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót budowlanych i kierownikiem robót sanitarnych - legitymujących się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w tej specjalności, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie o niekaralności z KRK. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Pzp 3. Wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem /remont łazienek/ i wartością przedmiotowi zamówienia. Uznaje się, że warunek został spełniony, jeśli Oferent udokumentuje referencjami inwestorów należyte wykonanie remontu /roboty ogólnobudowlane, hydrauliczne, elektryczne/ co najmniej 30 łazienek.5/ Uprawnienia budowlane: kierownika robót budowlnych i kierownika robót sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków włściwej izby samorządu zawodowego. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub o potwierdzonej kserokopii. 6/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych czynności /załącznik nr 6/.Uważa się, że waruynek został spełniony, jeśli oprócz kierownika robót budowlanych i kierownika robót sanitarnych oferent posiada w dyspozycji : 2 hydraulików, 1 elektryka, 6 fliziarzy,4 tynkarzy, 4 pracowników ogólnobudowlanych. 7/ Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - informacje banku, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszj niż 100 000 zł /sto tysięcy zł/ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dafne.pl link: informacje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wczasów MSW I A DAFNE ul.Jagiellońska 30 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat OW MSW i A DAFNE ul.JagielloNska 30 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.