eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TONERÓW I KARTRIDŻY ZAMIENNIKÓW, DRUKÓW MEDYCZNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Bytom: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TONERÓW I KARTRIDŻY ZAMIENNIKÓW, DRUKÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 316300 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262372 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, faks 032 2816765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, TONERÓW I KARTRIDŻY ZAMIENNIKÓW, DRUKÓW MEDYCZNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tonerów i kartridży zamienników do drukarek oraz druków medycznych do siedziby zamawiającego, szczegółowo określonych w załącznikach nr 1 do nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówień. Podane w pakietach Formularzach Cenowych ilości art. biurowych, tonerów i kartridży oraz druków medycznych są szacunkowe. Zamawiający nie zobowiązuje się do zakupu wymienionych materiałów w całości określonej w pakiecie. Oferowane druki medyczne muszą być dostarczane w opakowaniach, które pozwolą na prawidłowe ich przechowywanie. Przez toner, kartridż zamiennik Zamawiający rozumie materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy, nie regenerowany, kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamawiany. Dopuszcza się składanie ofert na asortyment w innych opakowaniach jednostkowych, obowiązuje wtedy przeliczenie ilości asortymentu do wartości sumarycznej podanej przez Zamawiającego dopuszcza się zaokrąglenie w górę/. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne (tonery, kartridże) muszą spełniać następujące wymagania:Spełniają warunki odpowiednich norm: ISO IEC 19752 (dla urządzeń monochromatycznych), ISO IEC 24711 (dla urządzeń atramentowych), ISO IEC 19798 (dla urządzeń kolorowych). Certyfikaty zostaną udostępnione Zamawiającemu do wglądu w przypadku wystąpienia z odpowiednim wnioskiem. Wytworzone zgodnie z prawem, w fabryce lub innym podobnym przedsiębiorstwie jako nowy, nieregenerowany produkt, z fabrycznie nowymi, umieszczonymi odpowiednimi zabezpieczeniami. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane. Termin ważności materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia dla każdej z dostaw nie może być krótszy, niż okres 12 miesięcy od daty dostawy. Tonery i kartridże muszą być oryginalnie zapakowane w typowe opakowania dla danego produktu, nie nosić znamion otwierania, muszą być oryginalnie zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i zaznaczonym terminem ważności. W kolumnie producent oferent wpisuje nazwę producenta materiału eksploatacyjnego zaproponowanego w ofercie. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru zużytych jak również wadliwych tonerów i kartridży na własny koszt z siedziby Zamawiającego. Jeśli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odbiega znacząco od parametrów produktu oryginalnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie obowiązany do wymiany na produkt wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego w ramach gwarancji. Za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania materiałów dostarczonych przez wykonawcę usunie je w serwisie sprzętu drukującego na swój koszt, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację sprzętu, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Office Suport Krzysztof Wyląg, Towarowa 15, 46-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14657,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14614,18

  • Oferta z najniższą ceną: 14614,18 / Oferta z najwyższą ceną: 20888,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU VECTOR Sp. z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30108,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17537,96

  • Oferta z najniższą ceną: 17537,96 / Oferta z najwyższą ceną: 29521,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Papiernicza Paweł Wysocki, Al. Bielska 80, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15399,60

  • Oferta z najniższą ceną: 15399,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17945,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPACT S.C. Dariusz Nowak Małgorzata Nowak, Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18588,68

  • Oferta z najniższą ceną: 18588,68 / Oferta z najwyższą ceną: 30913,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.