eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczDostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Międzyrzecz: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 316370 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298646 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7428298, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C (karetki) w ilości szt.1 oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz). 3. Pojazd eksploatowany będzie 24h/ dobę we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce. 4. Ambulans poruszać się będzie po drogach twardych, gruntowych oraz pokonywał będzie wszelkie przeszkody np.: krawężniki. 5. Pojazd stacjonować będzie na wolnym powietrzu i myty w myjni automatycznej. 6. Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w ASO (autoryzowanych stacjach obsługi pojazdów). 7. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony ambulans posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające go do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca gwarantuje, że wyposażenie ambulansu posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (dotyczy wyposażenia przedziału medycznego). 12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu oraz zamontowanego wyposażenia części medycznej.13. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 13.1. Oferowany ambulans winien:a) spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 ze zm.),b) spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z Polską Normą PN-EN 1789:2008 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe w zakresie ambulansu typu C, c) spełniać wymogi dotyczące emisji spalin co najmniej na poziomie określonym normą EURO 5.d) posiadać ważną homologację (na samochód zabudowany) wystawioną zgodnie z przepisami Działu III rozdział IA Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm). 13.2. Wyposażenie medyczne musi:a) spełniać określone w normie PN-EN 1865 - wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta (dotyczy urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych). b) posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFinance S.A., al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318423,20

  • Oferta z najniższą ceną: 318423,20 / Oferta z najwyższą ceną: 318423,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFINANCE S.A., al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32793,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34748,62

  • Oferta z najniższą ceną: 34748,62 / Oferta z najwyższą ceną: 34748,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM Line Sp. z o.o., ul. Kniewska 2k, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3412,76

  • Oferta z najniższą ceną: 3412,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3412,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.