eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUtrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Zabrze: Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze
Numer ogłoszenia: 316372 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266804 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul. Piastowska 11, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 277 68 00, faks 32 277 68 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca prace związane z bieżącym utrzymaniem, konserwacją, wysokociśnieniowym myciem wiat przystankowych oraz opisów tychże wiat na terenie miasta Zabrze, których wykaz załączono do SIWZ. W zakres zadania wchodzą: A. prace zryczałtowane obejmujące: 1. dwukrotny w ciągu tygodnia objazd miasta i kontrolę wiat przystankowych znajdujących się w utrzymaniu Wykonawcy - w dniach wskazanych przez Zamawiającego; 2. składanie pisemnych lub przesyłanych drogą elektroniczną raportów - cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze wraz z wykazem przeprowadzonych prac potwierdzonych załącznikami zdjęciowymi, wg wzoru raportu uzgodnionego z Zamawiającym. Termin złożenia raportów: - cotygodniowego: w każdy poniedziałek następujący po tygodniu objętym koniecznością sporządzenia raportu cotygodniowego; - miesięcznego: w pierwszy dzień roboczy następujący po miesiącu objętym koniecznością sporządzenia raportu miesięcznego; 3. bieżącą naprawę stwierdzonych uszkodzeń elementów konstrukcyjnych ścian, dachu, ławek wraz z malowaniem elementów naprawianych oraz uzupełnianie brakujących drobnych elementów w konstrukcji wiaty (nity, listwy dociskowe, oporowe, blachy osłonowe); 4. usuwanie graffiti z szyb i elementów konstrukcyjnych wiat; w przypadku gdy usuwanie graffiti spowoduje uszkodzenie powłoki lakierniczej wiaty - włącznie z zamalowaniem w/w ubytku farby. 5. uzupełnianie braków w nawierzchni chodnika w obrębie wiaty (do 1m2); 6. odnawianie typowych opisów wiat (prostowanie, uzupełnianie brakujących liter, mocowanie); 7. bieżące usuwanie wszelkich ogłoszeń, plakatów, naklejek i ulotek z obrębu wiat i ich opisów na mokro (tj. w sposób zapewniający niepozostawienie śladów po usuniętych naklejkach/ogłoszeniach); 8. dwukrotne w ciągu miesiąca mycie wysokociśnieniowe wiat (konstrukcji, szyb, dachu, opisu) przy użyciu środków chemicznych, które nie spowodują jej uszkodzenia, a w szczególności uszkodzenia elementów z poliwęglanu komorowego łącznie z czyszczeniem rynien - w dniach i terminach wskazanych przez Zamawiającego; 9. usuwanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego ogłoszeń zamieszczonych na usytuowanych w wiatach starego typu tablicach ogłoszeń (co najmniej dwa razy w miesiącu); 10. bieżące kontrolowanie, zakup i uzupełnianie brakujących tabliczek/naklejek o obowiązującym w obrębie wiat przystankowych zakazie palenia oraz zakazie naklejania ogłoszeń (wg wzornictwa stosowanego na terenie m. Zabrze); 11. uzupełnianie brakujących elementów ławek (listew drewnianych) w wiatach typu Szafir i Vega; 12. usuwanie z konstrukcji wiaty pozostałości uszkodzonych szyb; 13. uzupełnianie na bieżąco żółtych pasów ostrzegawczych naklejonych na bocznych szybach wiat; B. prace pozaryczałtowe polegające na wykonywaniu prac awaryjnych dla zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z komunikacji publicznej, pieszych, ruchu kołowego obejmujące: 1. szklenie wiat szkłem bezpiecznym; 2. malowanie lub wyklejanie pasów ostrzegawczych na szybach wiat; 3. wykonywanie utwardzenia podłoża w obrębie wiaty (pow. 1 m2); 4. remont kapitalny wiat typu BETA; 5. remont kapitalny wiat starego typu - murowanych; 6. remont kapitalny wiat starego typu - blaszanych; 7. odnawianie konstrukcji wiat ALFA/BETA Szafir/Vega; 8. odnawianie wiat starego typu - murowanych; 9. odnawianie wiat starego typu - blaszanych; 10. remont kapitalny wiat typu Szafir i Vega; 11. uzupełnianie ścian bocznych wiat typu BETA; 12. wykonywanie i montaż typowych opisów wiat wg wzornictwa stosowanego na terenie miasta Zabrze; 13. wymiana / uzupełnianie formatek dachowych; 14. wymiana 1 mb elementów stalowych wiaty - kształtowników; 15. wymiana 1m2 elementów stalowych wiaty - blach; 16. montaż blach trapezowych na tylnych ścianach wiat (w miejsce szyb); 17. malowanie wiat; 18. malowanie listew drewnianych ławek; 19. wykonywanie konstrukcji wsporczych pod montaż ławek w wiacie; 20. wymiana/uzupełnianie blatów ławek w wiatach; 21. poziomowanie wiat; 22. zmianę lokalizacji wiat; 23. likwidację wiat; Uwaga: - wskazana jest indywidualna wizja Wykonawcy w terenie przed złożeniem oferty; - wymagane jest posiadanie całodobowych środków łączności telefonicznej (łączność przewodowa i bezprzewodowa); - wymagane jest posiadanie pojazdów oznakowanych jako pojazdy wykonujące czynności na drodze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z: - przedmiarem robót; - wykaz wiat przystankowych będących w utrzymaniu Gminy Zabrze; - wzór umowy (część V SIWZ)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Doradztwa Techniczno - Handlowego Mirosława Szczepańska, ul. Świdnicka 1/25, 41-711 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238821,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206756,50

  • Oferta z najniższą ceną: 206756,50 / Oferta z najwyższą ceną: 231867,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.