Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-12
Grybów: Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym samowyładowczym wraz z kierowcą i sprzętowych koparko-ładowarką wraz z operatorem związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych w 2016 roku na terenie Gminy Grybów w 16 sołectwach - 5 części.
Numer ogłoszenia: 31646 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym samowyładowczym wraz z kierowcą i sprzętowych koparko-ładowarką wraz z operatorem związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych w 2016 roku na terenie Gminy Grybów w 16 sołectwach - 5 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym samowyładowczym wraz z kierowcą i sprzętowych koparko-ładowarką wraz z operatorem związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych w 2016 roku na terenie Gminy Grybów w 16 sołectwach - 5 części tj.: Część(zadanie) nr 1 Krużlowa Wyżna, Ptaszkowa, Stara Wieś - 950 godzin. Część(zadanie) nr 2 Krużlowa Niżna, Cieniawa, Siołkowa - 800 godzin. Część(zadanie) nr 3 Chodorowa, Stróże, Wyskitna - 700 godzin. Część(zadanie) nr 4 Biała Niżna, Polna, Gródek - 700 godzin. Część(zadanie) nr 5 Kąclowa, Binczarowa, Wawrzka, Florynka - 750 godzin..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część 1 - 1300,00 zł., Część 2 - 1000,00 zł., Część 3 - 1000,00 zł., Część 4 - 1000,00 zł.,Część 5 - 1000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje następującym sprzętem na każdą z pięciu części zamówienia oddzielnie tj.: - 2x koparko-ładowarka ciągnikowa o napędzie 4x4 i mocy co najmniej 60 kW wraz z załączeniem kserokopii dokumentu ważnego ubezpieczenia OC każdej koparko-ładowarki, - 1x samochód ciężarowy samowyładowczy dwu lub trzy osiowy, rozładunek trójstronny o ładowności nie mniejszej niż 6 ton wraz z załączeniem kserokopii ważnego dowodu rejestracyjnego samochodu ciężarowego z aktualnymi badaniami technicznymi, Zamawiający nie dopuszcza oferowania tego samego sprzętu na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia które będą wykonywać zamówienie na każdą z pięciu części zamówienia oddzielnie tj.:uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki ciągnikowej oraz uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. C) lub wyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji operatora i kierowcy, tj. operator może być również kierowcą. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób uprawnionych do świadczenia usługi na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (oddzielnie na każdą część/zadanie). 2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium (oddzielnie na każdą część/zadanie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gotowość podjęcia pracy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów pok. nr 13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Wyżna - Ptaszkowa -Stara Wieś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Wyżna - Ptaszkowa -Stara Wieś ; 950 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gotowość podjęcia pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Niżna - Cieniawa -Siołkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Niżna - Cieniawa -Siołkowa ; 800 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gotowość podjęcia pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Chodorowa - Stróże - Wyskitna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Chodorowa - Stróże - Wyskitna ; 700 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gotowość podjęcia pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Biała Niżna - Polna - Gródek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Biała Niżna - Polna - Gródek ; 700 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gotowość podjęcia pracy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Kąclowa - Binczarowa - Wawrzka - Florynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Kąclowa - Binczarowa - Wawrzka - Florynka ; 750 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gotowość podjęcia pracy - 5
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.