Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: ochrona obiektów Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Opolu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Komunalny sp. z o.o., do kontaktów: Grażyna Sadowska, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 77 456 25 69, fax 77 456 32 58, e-mail: zk@skladowisko.pl, www.skladowisko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Opolu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Ochrona i dozór obiektów: 1. Targowisk a) CENTRUM - ul. Targowa b) CENTRUŚ - ul. Reymonta c) CYTRUSEK wraz z przyległym parkingiem - ul. Targowa 2. Miejsce Składowiska Odpadów - ul. Podmiejska w Opolu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Komunalny sp. z o.o., ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole. Miejsce targowiska: CENTRUM, CENTRUŚ, CYTRUSEK. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 8)wykaz ewentualnych podwykonawców, 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100 000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% doświadczenie zawodowe - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.07.2005, cena - 10 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 10:30, Zakład Komunalny, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz konwojowania wartości pieniężnych
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Jastrzębiej Górze i Kamionie
- Usługa całodobowej ochrony nieruchomości Business Park Nad Drwiną położonej przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część -1) oraz nieruchomości przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.