To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-03
Ogłoszenie nr 316517 - 2016 z dnia 2016-10-03 r.
Kamień Krajeński: "Dostawy oleju napędowego dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim, Miejsko Gminnego Zespołu Usług Oświatowych w Kamieniu Krajeńskim oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp. z o.o"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304630-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miejsko Gminny Zespół Usług Oświatowych w Kamieniu Krajeńskim, ul. Plac Odrodzenia 3, 89 -430 Kamień Krajeński, NIP: 555-11-08-285, REGON: 092308500,Urszula Brycka, tel. 52 3894537,
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., ul. Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński, NIP: 504-001-33-77, REGON: 340035950 Łukasz Krawczyk tel. 52 3887065,
Gmina Kamień Krajeński, ul. Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, NIP: 504-00-25-730, Wojciech Głomski, el. 52 3894512
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, krajowy numer identyfikacyjny
00052745700000, ul.
Plac Odrodzenia
3,
89430
Kamień Krajeński, państwo
, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 389 45 10, faks
52 388 63 92, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.kamienkrajensk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Strony w porozumieniu o wspólnym prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego upoważniają Gminę Kamień Krajeński jako Zamawiającego wiodącego do przeprowadzenia wspólnego postępowania, w zakresie określonym w SIWZ, w ich imieniu i na ich rzecz. Strony oraz Zamawiający wiodący, przystępując do niniejszego porozumienia, określają swoje zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia stanowiące załącznik do porozumienia. Zamawiający wiodący i Strony porozumienia porozumienia postanawiają, co następuje: 1) Zamawiający wiodący, działając w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Stron, przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający wiodący, w zakresie działań, o których mowa w pkt 1, w szczególności: a. wykonuje obowiązki kierownika zamawiającego, b. przygotuje specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ), spełniającą wymogi określone przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, c. będzie prowadził dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określoną przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, d. powoła 3 osobową komisję przetargową, do składu której każda ze Stron oddeleguje wyznaczoną przez siebie osobę. Skład komisji przetargowej oraz zakres jej prac określony zostanie Zarządzeniem Burmistrza Kamienia Krajeńskiego, e. przeprowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: f. zamieści ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym ustawą - Prawo zamówień publicznych publikatorze, g. będzie udzielał wyjaśnień postanowień SIWZ wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, h. będzie dokonywać, w uzasadnionych przypadkach, zmian postanowień SIWZ, i. dokona oceny i badania złożonych ofert, j. będzie wykonywać wszelkie czynności związane z postępowaniem wywołanym wniesieniem przez wykonawcę środków ochrony prawnej określonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) Działania Zamawiającego wiodącego mają charakter nieodpłatny; 4) Zamawiający wiodący zobowiązuje się do dołożenia szczególnej staranności w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego porozumienia; 5) Zamawiający wiodący zobowiązuje się do bieżącego informowania Stron o przebiegu realizacji niniejszego porozumienia oraz uzgodnienia z nim kluczowych kwestii związanych z prowadzonym postępowaniem, w szczególności dotyczących: a) wykluczenia wykonawcy z postępowania, b) odrzucenia ofert, c) wyboru oferty najkorzystniejszej, d unieważnienia postępowania; 6) Strony zobowiązują się do współpracy z Zamawiającym wiodącym w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przez Zamawiającego wiodącego postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, w tym w szczególności do przekazywania Zamawiającemu wiodącemu wszelkich niezbędnych informacji lub danych dotyczących przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający wiodący i Strony zobowiązują się do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego z wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Komisja przetargowa obraduje w siedzibie Zamawiającego wiodącego - Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim ul. Plac Odrodzenia 3, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wiodącego. Komisja przetargowa pracuje na podstawie Zarządzenia nr 40/2016 z dnia 25.08.2016 Burmistrza Kamienia Krajeńskiego w sprawie Regulaminu pracy Komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Krajeńskim w sprawach zamówień publicznych. Zamawiający wiodący i Strony zobowiązują się do zapłaty za zrealizowany na ich rzecz przedmiot zamówienia zgodnie z ceną określoną w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wiodący i Strony zapłacą cenę za zrealizowany na ich rzecz przedmiot zamówienia bezpośrednio wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawy oleju napędowego dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim, Miejsko Gminnego Zespołu Usług Oświatowych w Kamieniu Krajeńskim oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp. z o.o"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Tech. 271.27.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy 66.000 litrów oleju napędowego do silników o zapłonie samoczynnym. Dostawy przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy realizowane będą na podstawie cyklicznych zamówień Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim, Miejsko Gminnego Zespołu Usług Oświatowych oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim sp. z o.o. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, zgodnie z zamówieniem od Zamawiającego. Przedmiot zamówienia z pkt 1.3.1 musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t. jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do polskich norm, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, o parametrach nie gorszych od podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na dostawę Bioestru lub mieszanin Bioestru z olejem napędowym. W przypadku zmiany norm i przepisów określonych w pkt 1.3.4 oferowany olej napędowy musi być równoważny ze zmienionymi normami i przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji - pkt 1.3.1 określa potencjalny maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT216880.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 258720.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
- "Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 25 - ETAP I"
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.