Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części)
Numer ogłoszenia: 316535 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) Część I - Kompleks przy ul. Ślężnej 158 we Wrocławiu Część II - Kompleks przy ul. Kwidzyńskiej 4 we Wrocławiu (klauzula ZASTRZEŻONE); Część III - Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3.6 Wadium 3.6.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na niżej podane części w wysokości: Część Kwota (zł) I 1 083,00 zł II 4 340,00 zł III 7 852,00 zł 3.6.2 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 12.12.2011r. do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dostarczyć wykaz osób które posiadają aktualne upoważnienie lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; ww. dokumenty dotyczą personelu sprzątającego wykonującego obowiązki służbowe (dot. Wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część: II) - Formularz Nr 5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4. arkusz kalkulacyjny .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia powierzchni ujętych w arkuszu kalkulacyjnym, 2) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego, 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi i gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, ul. Obornicka 126,
50 - 984 Wrocław - pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław - kancelaria pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) Kompleks przy ul. Ślężnej 158 we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni poziomej podanej w tabeli nr 1 1.Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, 2.opróżnianie, mycie i dezynfekowanie (wg. potrzeby) koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci, 3.wycieranie kurzu i zabrudzeń, usuwanie pajęczyn z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster itp. 4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów 5.usuwanie kurzu i zabrudzeń z boazerii, paneli ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1 6. odkurzanie i mycie grzejników (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1), 7. usuwanie zabrudzeń z drzwi, metalowych, drewnianych, lamperii, płytek ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w tabeli nr 1),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) - Kompleks przy ul. Kwidzyńskiej 4 we Wrocławiu (klauzula ZASTRZEŻONE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej) podanej w tabeli nr 1 1.Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, 2.opróżnianie i mycie (wg. potrzeby) koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci, 3.wycieranie kurzu i zabrudzeń, usuwanie pajęczyn z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster itp. 4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów 5.usuwanie kurzu i zabrudzeń z boazerii, paneli ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1 6. odkurzanie i mycie grzejników (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1), 7. usuwanie zabrudzeń z drzwi, metalowych, drewnianych, lamperii, płytek ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) - Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci,liści), wywóz zebranych podczas sprzątania nieczystości - w przypadku gdy nie występują opadów śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia nawierzchni, gołoledzi gdy nie występują opady śniegu w uzgodnieniu z Kierownikiem WAK. Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu -w przypadku wystąpienia opadów śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia nawierzchni, gołoledzi, w uzgodnieniu z Kierownikiem WAK (od listopada do marca).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.