eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części)
Numer ogłoszenia: 316535 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) Część I - Kompleks przy ul. Ślężnej 158 we Wrocławiu Część II - Kompleks przy ul. Kwidzyńskiej 4 we Wrocławiu (klauzula ZASTRZEŻONE); Część III - Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.6 Wadium 3.6.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na niżej podane części w wysokości: Część Kwota (zł) I 1 083,00 zł II 4 340,00 zł III 7 852,00 zł 3.6.2 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 12.12.2011r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dostarczyć wykaz osób które posiadają aktualne upoważnienie lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; ww. dokumenty dotyczą personelu sprzątającego wykonującego obowiązki służbowe (dot. Wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część: II) - Formularz Nr 5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4. arkusz kalkulacyjny .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia powierzchni ujętych w arkuszu kalkulacyjnym, 2) ustalonej kwoty umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego, 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi i gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław - pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław - kancelaria pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) Kompleks przy ul. Ślężnej 158 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni poziomej podanej w tabeli nr 1 1.Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, 2.opróżnianie, mycie i dezynfekowanie (wg. potrzeby) koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci, 3.wycieranie kurzu i zabrudzeń, usuwanie pajęczyn z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster itp. 4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów 5.usuwanie kurzu i zabrudzeń z boazerii, paneli ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1 6. odkurzanie i mycie grzejników (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1), 7. usuwanie zabrudzeń z drzwi, metalowych, drewnianych, lamperii, płytek ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w tabeli nr 1),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) - Kompleks przy ul. Kwidzyńskiej 4 we Wrocławiu (klauzula ZASTRZEŻONE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace, jakie Wykonawca będzie wykonywał w obiektach o powierzchni (poziomej) podanej w tabeli nr 1 1.Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie powierzchni podłogowych klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, 2.opróżnianie i mycie (wg. potrzeby) koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci, 3.wycieranie kurzu i zabrudzeń, usuwanie pajęczyn z mebli, sprzętu biurowego, parapetów, luster itp. 4.Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów 5.usuwanie kurzu i zabrudzeń z boazerii, paneli ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1 6. odkurzanie i mycie grzejników (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1), 7. usuwanie zabrudzeń z drzwi, metalowych, drewnianych, lamperii, płytek ściennych (wg. potrzeby, nie częściej niż w pkt. 1 tabeli nr 1),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (III Części) - Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie i zamiatanie dróg, chodników, placów oraz chodników przyległych do terenu (w tym czyszczenie poboczy przy krawężnikach z zanieczyszczeń, chwastów i śmieci,liści), wywóz zebranych podczas sprzątania nieczystości - w przypadku gdy nie występują opadów śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia nawierzchni, gołoledzi gdy nie występują opady śniegu w uzgodnieniu z Kierownikiem WAK. Odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkami rozpuszczającymi śnieg i lód (zgodnie z obowiązującymi przepisami) ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, schodów itp. oraz wywóz śniegu -w przypadku wystąpienia opadów śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia nawierzchni, gołoledzi, w uzgodnieniu z Kierownikiem WAK (od listopada do marca).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.