eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoWymiana stolarki okiennej.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Jaworzno: Wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 316543 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dodatkowej wymiany stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 5, Szkole Podstawowej Nr 14 oraz w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie - zamówienie uzupełniające..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Okienne KUCZYK Zakład Usług Marketingowych, ul. Kolejowa 68, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14046,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13427,65

  • Oferta z najniższą ceną: 13427,65 / Oferta z najwyższą ceną: 13427,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na wymianę stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 5, Szkole Podstawowej Nr 14 i w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie przeprowadzone zostało postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym Nr OW.XIV.2710.36.2011 z dnia 17.10.2011r przewidywało zamówienia uzupełniające do wysokości 50% zamówienia podstawowego w odniesieniu do szkoły Podstawowej Nr 5, Szkoły Podstawowej Nr 14 i Szkoły Podstawowej Nr 16 w Jaworznie. Wartość zamówienia oszacowano wraz z 50% zamówieniem uzupełniającym (w odniesieniu do robót w Szkole Podstawowej Nr 5, Szkole Podstawowej Nr 14 oraz w Szkole Podstawowej Nr 16 ) na kwotę 202.472,91 zł netto. Zamówienia uzupełniającego można udzielić do kwoty 40.274,22 zł netto Po wyłonieniu wykonawcy Systemy Okienne KUCZYK Spółka Jawna, ul. Kolejowa 58, 40-602 Katowice, podpisano w dniu 15.11.2011r. umowę Nr 179/VII/11. Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie zaprosi dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, z którym została zawarta umowa, do negocjacji w trybie z wolnej ręki dotyczących dodatkowej wymiany stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 5, Szkole Podstawowej Nr 14 oraz w Szkole Podstawowej Nr 16 Jaworznie. Wystąpiła przesłanka do wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie  art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zamówienie obejmuje tego samego rodzaju usługi jak zamówienie podstawowe, - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym Nr OW.XIV.2710.36.2011 z dnia 17.10.2011r. - zamówienie zostanie udzielone wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia         podstawowego, tj. w miesiącu grudniu 2011r. - wartość zamówienia uzupełniającego  wynosi  14.046,87 zł netto i nie przekracza   50%      wartości zamówienia podstawowego( tj. kwoty 40.274,22 zł netto).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.